amk-tutkinto hävettää
valmistun nyt tradenomiksi ja hävettää sanoa ihmisille etten ole opiskellut yliopistossa.en aikoinani päässyt yliopistoon lukemaan kansantaloustiedettä(tiedän,olen ääliö) ja menin sitten amk:iin.nyt kuitenkin v..ttaa koska vanhat kaverit eivät kehtaa tuntea eivätkä sukulaisetkaan enää suostu tapaamaan minua,häpeäpilkkua.oliskohan mitään" helppoa" alaa yliopistossa jota minäkin voisin päästä opiskelemaan,vai pitääkö hävetä itseään koko loppuelämä?
Kommentit (42)
mutta jos itse et ole tyytyväinen ja opiskelumotivaatiota riittää, niin pääsykoekirjoja lukemaan ja uudelleen yliopistoon pyrkimään!
Ei tuollaiset kaverit ole mistään kotoisin... Minun paras kaverini on artenomi ja itse olen ekonomi, hui kauhistus.
Matemaattisten aineiden opettajilla on muuten hyvä työtilannekin tällä hetkellä ainakin.
Tosin voithan sinä jatkaa opiskeluakin, jos siltä tuntuu. Mieti mikä on sinulle sopiva ja sinua kiinnostava ala ja jätä muiden mielipiteet vähemmälle.
mun on pakko todistaa ihmisille että olen(lähes)normaaliälyinen koska minua aina puhutellaan" vajakiksi" ,idiootiksi,luuseriksi,kehitysvammaiseksi,jne.
eikös täällä nyt ole yhtään viisasta akateemista joka kertoisi onko minulla mahdollisuuksia vai tulenko aina olemaan tälläinen aivovaurioinen luuseri?
tai siis kieliopin taidon puute.
Minuakin hävettäisi olla tradenomi.
Sulla on ihan hyvä tutkinto takana! Jos et saa töitä tai ystävät häpeää sinua niin se kuule johtuu ihan muista syistä.
Pitää varmaan tänään laitta välit poikki...
Minusta tuntuu että " häpeät" itsekin amk-tutkintoa siksi, että itsekin haluat yliopistoon. Kansantaloustiede on ihan eri asia kuin tradenomin koulutus. Joten ehkä haet vielä uudelleen? Tradenomiopinnot eivät varmasti ole muuta kuin auttaneet sinua kohti yo-tavoitettasi, joten käännä ne voitoksesi.
Ei ihmisen fiksuudesta tms ominaisuuksista kerro mitään se, että opiskelee yliopistossa. Siellä on kaikenlaisia ääliöitä pätemässä. Ole ylpeä omista saavutuksistasi! Ei se yliopistossa opiskelu susta autuaampaa tee.
T: Korkeakouluopiskelija
mä olen sairaanhoitaja AMK ja olen ainakin ylpeä siitä!!!
Minäkin kokeilin kahdella eri linjalla amk:ssa ja minuakin joka päivä jos ei hävettänyt niin keljutti etten päässyt haluamalleni alalle. Joten arvoisa ap, sinua varmaan risoo enemmän se, että haluaisit itsekin enemmän tai korkeamman tutkinnon kuin kaverisi. Muussa tapauksessa huomaisit että akateemiset kaverisi ovat moukkia, ei amk-tutkintosi.
Ihan kiva kun annatte vinkkejä, mutta taitaa olla hukkaan heitettyä aikaa.
vaikuttaa siltä että teidän mielestänne tyhmä ihminen ei kelpaa mihinkään.parempi kai sitten ampua kuula kalloon kuin yrittää tulla normaaliksi ihmiseksi.minulla ei ole muuten mitään amk:sta valmistuneita tai vain vaikkapa keskiasteen tutkinnon suorittaneita vastaan.minun itseni täytyy vain todistaa ihmiselle että voisin olla joskus jonkun arvoinen koska minä en ole muuten normaaliälyinen.ja jos tosiaan joku voisi ihan nimeltä mainita mihin on helppo päästä opiskelemaan ja missä tälläinen vajaaälyinenkin voisi vaikka ahkeruudella pärjätä. enkä muuten ole mitenkään matemaattisesti älyllinen, lukion päästötodistuksen ainoat ällät olivat englanti ja reaali:(
Vierailija:
vai pitääkö hävetä itseään koko loppuelämä?
PITÄÄ!
kiitos,saitte minut entistä surullisemmaksi,toivottavasti olette ylpeitä siitä.mikä teidänlaisianne vaivaa?onko pakko olla aina ilkeä?
Sinne otetaan vajaaälyisiä idioottejakin, niinkuin itseäsi kutsut :D
että miksi aina vingutaan tota provoa, vaikka aiheesta saisi silti hyvän ja reaalisen keskustelun????? Mikä ongelma siinä on jos joku aloitus on kuvitteellinen kun se kuitenkin voisi olla totta? Kyllä täällä näkee että ihan tyhmiin aloituksiin ei tule edes lukijoita saati vastauksia. Pääasia on kai keskustelu, sama se mistä se viriää.
tuli meillä monet lukemaan historiaa, kun vaan ensin pääsivät yliopistoon sisään.
nokka kohti taivasta.