Jättiperseen kesytysohjeita kiitos!
Ongelma-alueeni eli takapauoli, perä, perse, reva, istuintyynyt jatkaa vain maailmanvalloitustaan. En liho oikeastaan mistään muualta kuin takapuolesta ja nyt nuo kannikat ovat venyneet megalomaanisiin mittoihin.
Harvoin sitä tulee omaa persettään katsottua, mutta nyt verkkokalvoilleni ja painajaisiini tallentui juhlissa minusta takaa otettu kuva. Katsoin ensin että joku kamala lehmä seisoo minun mekossa ennen kuin järkytyksekseni tajusin sen olevan MINÄ!
Lenkkeilen reippasti vaihtelevassa maastossa tunnin päivässä ja tämä poltaa oikeastaan vain pohkeitani. Taikinamainen säkki joka roikkuu ahterissani ei tunne mitään kipua.
Oikeasti nyt hyviä perslihasliikkeitä kehiin, tuo rappusisakin steppaaminen polttelee vain etureisiä.
Kommentit (11)
Mutta jos oikeasti harrastat noin paljon liikuntaa, niin eiköhän se perse ole levinnyt sen takia. Mä ainakin tunsin nuorempana tosi urheilullisen likan, jolla oli just kuvailemasi jättiperse. Ei voinut olla läskiä.
karppaaminen ja vesijuoksu (tunti viikossa).
Mulla ei oikeasaan ole ongelmana selluliitti vaan löysä perä. Eli in tarvitse mitään diettiohjeita karppauksia yms. Kyykkyjä olen tehnyt ja pitkiä kävelyjä. Hölkätä en halua kun perä hölskyy niin ikävästi ja sattuu.
uinti on hyvä rasvanpolttaja. ja juoksu myös.
Lihaskuntoa kyykyillä ja askelkyykyillä. pitkiä sarjoja kohtuullisilla painoilla.
Itse kävin ja olen todella tyytyväinen tulokseen. Nyt ei enää lylly ja hylly takamus.
Nykyisin kävelen ja juoksen sekä katson mitä suuhuni laitan.
perseen täsmälaihdutusta ei ole olemassakaan. Tiputa painoa perinteisillä menetelmillä äläkä väännä pelkästään salilla kyykkyä.
perse on kuin seitsemän leivän uuni, ollut niin kauan kuin muistan. Vihaan persettäni, koska se ei pienene millään dietillä eikä liikinnalla. Kiloja lähtee, itse kutistun mutta perse jatkaa omaa elämäänsä muhkeana ja tyytyväisenä. Arrgh!!!
Ongelma-alueeni eli takapauoli, perä, perse, reva, istuintyynyt jatkaa vain maailmanvalloitustaan. En liho oikeastaan mistään muualta kuin takapuolesta ja nyt nuo kannikat ovat venyneet megalomaanisiin mittoihin.
Harvoin sitä tulee omaa persettään katsottua, mutta nyt verkkokalvoilleni ja painajaisiini tallentui juhlissa minusta takaa otettu kuva. Katsoin ensin että joku kamala lehmä seisoo minun mekossa ennen kuin järkytyksekseni tajusin sen olevan MINÄ!
Lenkkeilen reippasti vaihtelevassa maastossa tunnin päivässä ja tämä poltaa oikeastaan vain pohkeitani. Taikinamainen säkki joka roikkuu ahterissani ei tunne mitään kipua.
Oikeasti nyt hyviä perslihasliikkeitä kehiin, tuo rappusisakin steppaaminen polttelee vain etureisiä.
perseen täsmälaihdutusta ei ole olemassakaan. Tiputa painoa perinteisillä menetelmillä äläkä väännä pelkästään salilla kyykkyä.
Ei tarvitse laihtua. Ongelma onkin juuri se että perä on iso mutta muu kroppa alkaa näyttää anemiselta.
En myöskään ole lihava mistään muualta kuin pepusta. Jännää että reidetkin ovat tosi pienet mutta perä sitten on levähtänyt. Ohjeita pienennykseen kiitos!