Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten joku voi lihoa muutamassa vuodessa kymmeniä kiloja?

Vierailija
17.06.2010 |

En vaan tajua, miten joku voi itselleen tehdä niin. Millä saatte tuollaisen lihomisen aikaiseksi? Itse lihon helposti ja saan todella tarkkailla mitä syön mutta en nyt ikinä ole lihonnut edes kymmentä kiloa vuodessa, maximi taitaa olla 5kg.

Ensin annetaan itsensä repsahtaa ja sitten itketään kun millään ei saada sitä painoa pois.

Kommentit (64)

Vierailija
1/64 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin evvk, miltä näyttää.

Vierailija
2/64 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaan tajua, miten joku voi itselleen tehdä niin. Millä saatte tuollaisen lihomisen aikaiseksi? Itse lihon helposti ja saan todella tarkkailla mitä syön mutta en nyt ikinä ole lihonnut edes kymmentä kiloa vuodessa, maximi taitaa olla 5kg.

Ensin annetaan itsensä repsahtaa ja sitten itketään kun millään ei saada sitä painoa pois.

+ sairaudet jotka lihottavat. Masennuslääkkeissä monia jotka nostattavat painoa ja lisäävät syömishalua...Et eipäs soitella siellä ennenku otetaan asioista selvää!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/64 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut sitähän läskit ei itse tunnusta. Höpisevät lääkkeistä, lämpöturvotuksesta ja isoista luista, mutta unohtavat että itse ovat kaiken ruoan kurkustaan alas tunkeneet, ei sitä kukaan muu ole väkisin heille tehnyt.

Vierailija
4/64 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolmen vuoden ajan niin lihoo 30 kiloa.

Ei tuo nyt niin kamalan vaikeaa ole, jossain vaiheessa vaan tolkku saattaa kadota. Minulle ei ole käynyt noin mutta ymmärrän.

Vierailija
5/64 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse se ihminen sen aiheuttaa. Ei se masennuspeikko ihmiselle sitä moskaa suuhun tunge.

Olen itse ollut syvästi masentunut ja on ollut viime vuodet täynnä vastoinkäymisiä (lähipiirissä 3 kuolemantapausta, oma sairastuminen, lapsen ongelmat ym niitä riittää), mutta silti en ole lihonnut kymmeniä kiloja. Miten joku edes pystyy sellaiseen mättämiseen, että lihoo noin paljon? En tajua edelleenkään...

ap

Vierailija
6/64 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syömällä :P

Vierailija
7/64 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että esim. masennuksen, muun sairauden tai lääkkeiden takia lihoo paljonkin ja nopeasti.

Itse en tajua näitä "lihoin huomaamatta 3 vuodessa 20 kg"-tyyppejä. Siis miten muka VOI olla huomaamatta että vaatteet jäävät pieniksi tai että uusia ostettaessa pitää olla koko ajan isompaa kokoa? Ja raskaus ei ole mikään syy "huomaamattomalle lihomiselle", luulisi että normaalilla järjellä varustettu tajuaa lihoneensa jos ei mahdu raskautta edeltäviin vaatteisiin esim. 1,5 v synnytyksen jälkeen (olettaen taas ettei ole sairautta tms ongelmia).

Itse en edes omista vaakaa, enkä silti paisu. Kyllähän sen huomaa jos vaatteet alkavat kiristää, silloin on korjausliikkeen aika. Ja kun sen tekee ajoissa, ei kyse yleensä ole mistään isosta jutusta.

Vierailija
8/64 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

söin jokapäivä suklaalevyn ja lihoin varmaan sen 10 kg kahdessa kuukaudessa.. kyllä kuvotti nähdä ristiäiskuvat,, onneksi en enää anna saman toistua.. sitä väsyneenä ei tajunnut ajatella järkevästi.. eli painoa saa syömällä ja helposti ja nopeasti.. imetti tai ei :p

Vierailija
9/64 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö ymmärrä tosiaan?

Voi voi meidän pientä ap:tä!

* halitus * Kyl se siitä!

Vierailija
10/64 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

huonosti nukkuvat pienet lapset, kuolema lähipiirissä, oma sairastuminen, jossa jatkuvat kivut ja liikkuminen kuntoilumielessä mahdotonta. Kummasti vain tuli syötyä kipuun, särkyyn ja pahaanoloon.

Vierailija
11/64 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein hienoa, että sinä olet selvinnyt hoikkana. Yritä kuitenkin ymmärtää, että kaikki eivät ole samanlaisia.

Eihän masennut aiheuta lihomista Itse se ihminen sen aiheuttaa. Ei se masennuspeikko ihmiselle sitä moskaa suuhun tunge.

Olen itse ollut syvästi masentunut ja on ollut viime vuodet täynnä vastoinkäymisiä (lähipiirissä 3 kuolemantapausta, oma sairastuminen, lapsen ongelmat ym niitä riittää), mutta silti en ole lihonnut kymmeniä kiloja. Miten joku edes pystyy sellaiseen mättämiseen, että lihoo noin paljon? En tajua edelleenkään...

ap

Vierailija
12/64 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten muka VOI olla huomaamatta että vaatteet jäävät pieniksi tai että uusia ostettaessa pitää olla koko ajan isompaa kokoa?

Vierailija
13/64 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Vierailija
14/64 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kenellä ei ole mitään muita vaatteita kuin verkkareita ja t-paitoja?

Verkkarit ja teepaidat joustavat

Siis miten muka VOI olla huomaamatta että vaatteet jäävät pieniksi tai että uusia ostettaessa pitää olla koko ajan isompaa kokoa?

Vierailija
15/64 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi käyttää niitä samoja raskaudenaikaisia vaatteita vaikka lapsi olisi vuoden ikäinen.... eikä tarvitse käydä omaa pihaa kauempana. Itse ei ole tullut testattua.

Vierailija
16/64 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmennus sekoilee, tuplaviestin poisto.

Vierailija
17/64 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

verkkareita, työssä käytän virkapukua. En koskaan käy missään kodin ja työn ulkopuolella.

Lihoin 34 kg vuoden aikana. En mättänyt yhtään mitään, mutta söin sokeria, eli karkkia ja pullaa. Lisäksi vielä masennuslääkitys ja e-pillerien aloitus.

Tiedä sitten, mikä oli oikea syy. Arvaa, olenko sata kertaa toivonut, että reagoisin lasten kuolemiin (2) syömättömyydellä? Mutta kaikki ei ole samanlaisia...

Vierailija
18/64 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä esim. lihoin 2009 keväänä 12 kg 3-4 kk aikana. Kiitoksen voi laittaa ihan kortisoneille, sellaisilla annoksilla kuin mä söin, niin olisin voinut syödäkin vaikka hevosen joka päivä.

Hienoa se on, jos sulla ei ole ollut sellaisia vastenkäymisiä elämässä, että olet voinut olla lihomatta. Lihominen onnistuu oikein hyvin esim. silloin, kun ei saa nukuttua, on joitain lääkkeitä, on joitain sairauksia, joku asia estää liikkumisen jne. Ei ole kovinkaan vaikea syödä enemmän kuin kuluttaa. Siitähän siinä on loppupeleissä kyse. Ei ole myöskään kovinkaan vaikea painua ortoreksian tai anoreksian tielle. Kohtuus monissa asioissa on ihmisille tunnetusti vaikeaa. Ilmeisesti sinäkin vahdit asiaa koko ajan? Jotkut eivät jaksa vahtia koko aikaa.

Vierailija
19/64 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeasti masentunut. Silloin kun ei välitä mistään mitään ja haluaa vain kuolla niin voi tunkea suuhunsa mitä vain kun ei sillä ole väliä kun kohta tekee itsemurhan. Koita tajuta että on olemassa muunkinlaisia ihmisiä kuin sinä ja masennuksia on muunkinlaisia kuin itse kokemasi.

Vierailija
20/64 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

syynä ihan se, että olen tunnesyöjä, palkitsen itseäni syömisellä. Tottakai se on kaamean huono tapa ja pitäisi olla jokin muukin keino käsitellä stressiä. Nyt juuri katselin vasta otettuja valokuvia, jestas mikä valas sieltä tuijottaa. Tavoitteena 8kg pudotus, mutta yksikin on plussaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme neljä