Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poskeen ottaminen?

Vierailija
17.06.2010 |

Miten olette harjoitelleet imuttamista? Itse olen aika kokematon suuseksin antajana - mutta uuden miehen kanssa tahtoisin sitä kovasti antaa, ja hyvin...miten olette itse aloittaneet suihin ottamisen, ja mistä tietää että mies tykkää...en kehtaa netistä kattoo, mutta miten te olette oppineet, opettiko poikamut jo aikoinaan tms.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"opetti" mua aikoinaan melko hyvin...ja minkä nuorena oppii, sen vanhana taitaa ;)

Vierailija
2/3 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottakaa vaikka leikkimielellä suihinotto koulutus, jos et kehtaa vakavasti puhuen ottaa asiaa puheeksi ;) Tuskinpa mies pahastuu jos ehdotat moista. Hän on kuitenkin ainoa joka osaa kertoa sinulle, mikä tuntuu juuri hänestä hyvältä. Kunhan varot puremista (hampaiden käyttöä yleensä) niin aika rohkeasti saa lähteä kokeilemaan. Ensin hellemmin ja vain penistä, kun alku tuntuu luontevalta, voit kokeilla enemmän erilaisia otteita ja siirtyä kiveksiin ja ehkä peräaukollekin, mikä tuntuu teistä hyvältä. Muistakaa pitää homma hyväntuulisena eikä minään totisena tutkimustyönä niin pienet mokat ja korjaukset eivät latista tunnelmaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei siis tarkoita pelkkää puremisen varomista vaan kaikkea hampailla hipaisemistakin. Itsellä oli eka daami niin paska suihinottaja että raapi hampaillaan kalun vartta ja koko homma alkoi suorastaan puistattaan. Vasta vuosiavuosia myöhemmin aloin siitä edes pitää, kun löytyi todellinen vanilijahuuli-imuri, jonka suu oli kuin kiimaisen neitsyeen pimppaa olisi painanut.

Ja sit kun osaat ton, niin sitä saa imeä lujaakin kunhan on tarpeeksi sylkeä. Ajattele suusi tiukkana kiimaisena pilluna, niin ymmärrät mitä tavoitella ;-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yhdeksän