Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

~Ex haahut~ vko 40

03.10.2005 |

[color=6959cd][size=4]¤¤EX-HAAHUILIJAT¤¤ [/size][/color]

[color=darkviolet]Ex-haahuilijat on aiemmin keskenmenon kokeneiden odottajien oma ryhmä[/color]

[color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color]

[b][color=6959cd]Nette: [/b][/color] Minä -72, mies -71, lapset -00 ja -02. Km 3/05. [color=red] LA 14.3[/color]

[b][color=darkviolet]beyond:[/b][/color] Minä -77, mies -74. Km 11/04. Esikoinen tulossa, [color=red]LA 17.10.[/color] Turun seudulta.

[b][color=darkviolet]Margariini: [/b][/color] Minä -75, mies -73, esikoinen -04. Km -03 ja 7/05. [color=red] LA toukokuussa [/color]

[b][color=6959cd]riax: [/b][/color] Minä -77, mies -72, tyttö 4/03. Km 10/04, 2/05 (kohdun ulkoiset) ja 5/05. [color=red] LA 20.4.[/color]

[b][color=darkviolet]Mauku75: [/b][/color] Minä -75, mies -69. Km 10/04. [color=red] LA 26.5 [/color]

[b][color=6959cd]ranki: [/b][/color] Km -04. [color=red]LA 24.4[/color]

[b][color=darkviolet]Melike77: [/b][/color] Minä -77, mies -73. Espoossa asutaan. Km 9/04 ja 1/05. Esikoinen tulossa, [color=red] LA 27.3. [/color]

[b][color=6959cd]_siru_:[/b][/color] Minä -74, mies -76. Pojat 9/00 ja 5/03, km 10/04. [color=red]LA 25.11.[/color] Koti Keski-Pojanmaalla

[b][color=darkviolet]miusumausu: [/b][/color] Minä 25v, mies 28v. Km 3/05. [color=red] LA 11.3[/color]

[b][color=6959cd]Helis77:[/b][/color] Km 7/04. Pk-seudulta. [color=red]LA 15.11.[/color]

[b][color=darkviolet]rouva80: [/b][/color] Minä 25v, mies 25v. Km 3/05. Oulusta ollaan. [color=red]LA 10.1 [/color]

[b][color=6959cd]Miikuko: [/b][/color]

[b][color=darkviolet]n.1979: [/b][/color] Km -97, sen jälkeen 2 lasta. [color=red] LA 19.3 [/color]

[b][color=6959cd]IinaMiio:[/b][/color] Minä -71, mies -70, tyttö 1/99, poika 9/00 ja poika 6/03. Km 1/05. Ruotsissa asutaan. [color=red] LA 22.11[/color]

[b][color=darkviolet]Pilkukas: [/b][/color] Minä 25v, mies 30v. Km 9/04. Asustelemme Turussa. Esikoinen tulossa, [color=red]LA 1.12[/color]

[b][color=6959cd]Minttuli79: [/b][/color] Minä 26v, mies 31v. Km 7/05. [color=red] LA 21.5 [/color]

[b][color=darkviolet]Sonnette: [/b][/color] Minä -73, mies -69, esikoispoika 3/03. Km 11/04. Kymenlaaksosta. [color=red]LA 7.12[/color]

[b][color=6959cd]tiitiäinen05: [/b][/color] Minä 26v, mies 29v, esikoinen 7/03. Km rv 16 5/05. Espoossa asustellaan. [color=red]LA 16.3[/color]

[b][color=darkviolet]joanna04: [/b][/color] Minä -75, mies -74. Km 10/04 ja 7/05. Esikoisen [color=red] LA 4.5[/color]

[b][color=6959cd]maaria73:[/b][/color] Minä 31v, mies 32 v. Helsingistä. Km 10/04, alkuraskauden km 2/05. [color=red]LA 30.11[/color]

[b][color=darkviolet]hilarius-hiiri: [/b][/color] Poika 2v4kk. [color=red]LA 7.12 [/color]

[b][color=6959cd]Bisquit: [/b][/color] Tyttö 2/03. Km 3/05 ja 6/05. [color=red]LA 12.5[/color]

[b][color=darkviolet]Bojo: [/b][/color] Minä 34v, poika 3/03, km 10/04. [color=red]LA 17.12[/color]

[b][color=6959cd]inkulaattori: [/b][/color] Minä 32v, mies 34v, tyttö 10/03. Km 8/04 ja 1/05. Savossa asustellaan. [color=red] LA 2.1[/color]

[b][color=darkviolet]Emmasophia: [/b][/color] Minä 27v, mies 29v. Km 12/04. Ruotsissa asutaan. [color=red]LA 14.1[/color]

[b][color=6959cd]Wilkuna-72: [/b][/color] Minä 33v, mies 32v, poika 2v3kk. Km 2/05 ja 5/05. [color=red]LA 4.4[/color]

[b][color=darkviolet]Viiru74: [/b][/color] Minä 31v, mies 35v. Poika -03, Uudeltamaalta. [color=red] LA 30.3[/color]

[b][color=6959cd].kati.:[/b][/color] Minä 31v, mies 35v, esikoinen 6/03. Km 10/04 ja 4/05. [color=red] LA 25.3 [/color]

[b][color=darkviolet]Vivu: [/b][/color] Minä -74, mies -74. Km 4/05. Esikoisen [color=red] LA 10.4 tai 14.4 [/color]

[b][color=6959cd]Fiona80: [/b][/color] Lapsi 11/04. Km 4/01 ja 12/03. [color=red]LA 29.5[/color]

[b][color=6959cd] LA:t aika järjestyksessä [/b][/color]

[color=darkviolet] beyond [b]17.10[/b]

Helis77 [b]15.11[/b]

IinaMiio [b]22.11[/b]

_siru_ [b]25.11[/b]

maaria-73 [b]30.11[/b]

Pilkukas [b]1.12[/b]

hilarius-hiiri [b]7.12[/b]

Sonnette [b]7.12[/b]

Bojo [b]17.12[/b]

inkulaattori [b]2.1[/b]

rouva-80 [b]10.1[/b]

Emmasophia [b]14.1[/b]

miusumausu [b]11.3[/b]

Nette [b]14.3[/b]

tiitiäinen05 [b]16.3[/b]

n.1979 [b]19.3[/b]

.kati. [b]25.3[/b]

Melike77 [b]27.3[/b]

Wilkuna-72 [b]29.3[/b]

Viiru74 [b]30.3 [/b]

Vivu [b]10.4 tai 14.4[/b]

riax [b]20.4[/b]

ranki [b]24.4[/b]

joanna04 [b]4.5[/b]

Bisquit [b]12.5[/b]

Minttuli79 [b]21.5[/b]

Mauku75 [b]26.5[/b]

Fiona80 [b]29.5[/b]

Margariini [b]??.5[/b]

Miikuko [b]??[/b][/color]

[color=6959cd]♥ [/color][color=darkviolet] Vauvoja: [/color][color=6959cd] ♥[/color]

[color=6959cd][b] Emmiimi [/color][/b] 24.5 [color=blue]poika [/color], 3260g, 49cm

[color=6959cd][b] tirppana-78 [/color][/b] 25.6 [color=red]tyttö [/color], 3930g, 52cm, hattu 37

[color=6959cd][b] Rilla78 [/color][/b] 9.7 [color=blue]poika [/color], 3685g, 53cm

[color=6959cd][b] Authr [/color][/b]

[color=6959cd][b] Bella_Bambina [/color][/b] 5.8 [color=red]tyttö [/color], 3750g, 51cm, hattu 35,5cm

[color=6959cd][b] amiel [/color][/b] 12.8 [color=blue]poika[/color], 4570g, 54cm, hattu 38cm

[color=6959cd][b] mindi74 [/color][/b] 15.8 [color=red] tyttö[/color], 3900g, 52cm, hattu 36cm

[color=6959cd][b] Taika-80 [/color][/b] 24.8 [color=red]tyttö[/color], 3480g, 50cm

[color=6959cd][b] napoltti [/color][/b] 4.9 [color=red]tyttö[/color], 3860g, 52cm

[color=6959cd][b] molli_sointu [/color][/b] 10.9 [color=blue]poika[/color], 4650g, 55cm, hattu 34,5

[color=6959cd][b] nelely [/color][/b] 10.9 [color=blue]poika[/color], 2325g, 45cm, hattu 31cm

[color=6959cd][b] Kiana [/color][/b] 26.9 [color=blue]poika[/color], 4360g, 55cm, hattu 37,5cm

[color=6959cd][b] huip [/color][/b] 30.9. [color=red]tyttö[/color]

[color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color]

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
05.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa mukaan uudet, Aloevera ja toive! Toivottavasti muistin nimimerkit oikein... Toivottavasti täällä saa kaikki ex-haahut pysyä eikä kukaan enää palaisi haahuihin. Ja Neronja, kiva kuulla kuulumisia ja tänne saa vapaasti tulla moikkaamaan!! Vaikka eniten toivon sun siirtyvän tänne ihan " kunnolla" . Mulla kans vähän sama olo kuin jollain muullakin, eli en oikein enää kehtaa tulla haahuihin kertomaan kuulumisia kun ne voivat pahoittaa jonkun mielen...

Joanna, mulla oli kovaakin selkäsärkyä noilla alkuviikoilla ja se on mulla aina ollut menkkaoire. Eli ihan normaalia eikä pitäis olla vaarallista jos ei vuoda. Mullahan oli vielä sellainen pieni vuoto rv 8+2 joka oli tullut pikkareista läpi mut sitten ei enää koskaan tullut mitään. Se kyllä silloin pelästytti... Mutta kaikki siis voi olla ihan hyvin vaikka selkää särkee, mä olen yksi esimerkki!! Ja sydänäänistä... Mulla oli eka neuvola rv8+4 (menkkojen mukaan silloin oli " jo" 9+3) ja neuvolantäti kuunteli äänet ilman erityispyyntöä. Sanoi kyllä että pitää varautua jos on taaksepäin kallistunut kohtu että ei kuulu. Kauan haki ja etsi niitä ääniä ja kyllä ne sieltä sitten kuului!! Oli melkoinen yllätys kun LA siirtyi np-ultrassa ja totesin että ne äänet kuului siis tosiaan jo rv 8+4. Eli ei ollu ainakaan huono vehje millä kuunteli+oli todella kokenut terkka. Tämä oli siis Suomessa. Täällä Ruotsissa ei sydänääniä kuunnella ennen rv20... Multa kuunteli rv 17+ kun sanoin että Suomessa on jo kuultu, muuten ei ois kuunnellu. Mut hyvin on kuulunut joka kerta.

Täällä on mahassa bileet aika usein nykyään, ihanaa kun ei tarvi huolehtia liikkeiden puuttumisesta :) Yöllä alkaa neljän aikoihin sellainen vartin sessio ja sama aamuysin aikoihin. Mahtaakohan ennustaa meidän tulevia syöttöaikoja? Heh, varmaan toiveajattelua vaan mun osalta.

Ai niin, meinas vallan unohtua! HUIP!!! Suurensuuret onnittelut tyttövauvasta!!! Kylläpäs meni nopiaan koko toimitus... *auts*

Emmis 25+4

Vierailija
42/57 |
05.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea ihanista ultra kuulumisista ja sama havaittiin täällä. Eli kävin samoilla viikoilla ultrassa ja oikeassa munasarjassa oli n. 5cm halkaisijaltaan oleva nesterakkula. Piti päästä uusintaultraan sen ja kohdun alapuolella olevan veren takia alun perin tällä viikolla, mutta lääkärisetä oli unohtanu laittaa mun lähetteen eteenpäin! No se ultra on kai joskus ei ens vaan seuraavalla viikolla... Mutta kyselin tuosta rakkulasta parilta tutulta ja täältä ja se on kai aika tavallista. Mulle lääkäri sanoi, että voidaan joutua leikkaamaan, jos kasvaa lisää ja aiheuttaa kipuja, mutta ne joilla on ollu, oli sitä mieltä, että todennäköisesti häipyy itsekseen. Siihen oon päättäny luottaa. Mutta joka tapauksessa siitä ei ole vaaraa vauvalle tai itselle!

Sohvalle katsomaan CSItä!

miikuko huomenna tasan 10 raskausviikkoa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
05.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyörin edelleen tuolla kuumeilupuolella haahuilemassa, vaikka viikkoja olis " jo" kasassa 7+6. Taidan jatkossakin vielä siellä käydä enemmän, mutta jos niin ihanasti sattuis käymään, että tämä raskaus jatkuisi, niin sitten tietty tänne puolelle tungen itseni ihan vakituisesti.

Niille, jotka ei mun tilanteesta tiedä, niin pikakertaus:

Lapsia 2kpl, syntyneet -02 ja -03, ikäeroa 1,5vuotta.

Kolmosta alettiin toivoa tämän vuoden maaliskuussa. Melkein heti tärppäs, mutta alusta asti mulla oli sellanen fiilis, ettei hyvin käy. Ei ollut oireita, ei väsyttänyt tms. Välillä oli kummallisia kipuja ja supistustuntemuksia. Vuoto alkoi rv8+, ultrassa todettiin alkio ja syke, vastasi rv6+, seuraavassa ultrassa (rv10+) sama homma, sitten kolmas ultra kertoi totuuden. Ja tehtiin kaavinta. Parit menkat tuli, sitten olin uudelleen raskaana. Viime kuun puolessa välissä testasin plussan, ensin haamuja, jolloin luulin olleen kemiallisen raskauden. Vihdoin viiva testissä vahvistui kuitenkin, mutten kyllä ole saanut aivan tasavahvoja viivoja. Oireita sentään on tällä kertaa vähän ilmaantunut, MUTTA olen jo kahteen otteeseen käynyt gynepolilla. Plussan jälkeen alkoi tuhruttamaan ja jo reilu kolme viikkoa tuhruttanut. Alussa oli kovia kipuja, ne väheni, mutta edelleen lähes päivittäin on ihmeellisiä jomotuksia häntäluun tienoilla ja välillä tuntuu että supistaa. :( Ekassa ultrassa (rv5+6) nähtiin alkanut raskaus, mutta ei varmuudellasykettä. Toisessa ultrassa rv7+0 nähtiin syke ja alkio vastasi viikkoja 6+4, joten pelkoni ei helpottanut. Tiedän nimittäin melko tarkkaan, milloin hedelmöitys on tapahtunut. Lääkäri ei löydä syytä tuhrulle eikä kivuille. Sanoi, ettei tässä tiedä miten käy. No eihän sitä tietty koskaan voi ennustaa. Löysi myös kohdun seinämästä pienen myooman. Sanoi, että se EHKÄ voi jotain kipuja aiheuttaa. Sain uuden ultra-ajan , joka on 1,5vkon päästä perjantaina. Käski mennä ennemmin jos alkaa kunnon hyytymäinen vuoto.

Eli tässä sitä piinaillaan. Mielialat menee vuoristorataa. Jos ei kipuile, niin olo on parempi, jos alkaa jomottamaan niin olen kireä kuin viulunkieli. Öisin ei uni tule.

Sitten vielä pikaesittely: olen Porkkana 26v, mies 28v, ja lapset tosiaan -02 ja -03. Keskeytynyt km 6/2005 rv11. Nyt laskettu aika olis 19.5.2006.

Vierailija
44/57 |
06.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnea huipille, siitä se vauva-arki lähtee pyörimään sitten!!

ja ihanaa neronja että sinulla on voimia käydä meillä kylässä <3, voi kun pääsisit itsekkin meidän joukkoon.Mulla on ainakin ollut sinua ihan tolkuton ikävä, ja sen vuoksi usein haahutkin käyn lukemassa.Toivottavasti onnistaisi.

Jep, me joannan kanssa ollaan aika säätäjiä, tiedetään juu yhtä ja toista :) nyt olenkin ollut aika lailla takavasemalla, olen ekaksi ollut tolkuttoman väsynyt ja rauhallisempi olen ollut kun en niin paljon roiku ja lue netin tarinoita km;sta sun muista.ja sitten on töissäkin ollut aikas vauhdikasta.Vihlonta koppui, tutkittiin plv joka oli puhdas ja ultrattiin ja siellä ei muutoksia kohdunsuulla mutta jossain vaiheessa otetann steptokokki B multa varuiksi.Niin taas tosiaan kävin rauhoitusultrassa jossa kaikki edelleen loistavasti ja lääkäri sanoikin että kin oppikirjasta etenee kasvut sun muut :) <3 eli rauhoitun taas hetkeksi.

Kyllä muakin ahdistaa ja itkettää ja mieheni sanoikin etten plussan jälkee juuri onnelliselta ole vaikutanut..Mutta mä en haluaisi pudota koreelta jos tämä viedään pois, tiedän että turha surra ku ei ole surtavaakaan.seuraavan ultran jälkeen täytyis kai varailla neuvolaakin..

voikaa hyvin rakkaat ystävät.

petju joka huitelee 9+.. :)

Vierailija
45/57 |
06.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäs kaikki ex-haahut tänään on? :-)

Tervetuloa uusille: Toive, Aloevera1 ja porkkana. Kestävää raskautta teille toivottelen. Porkkanan tilanteesta olen lueskellut välillä tuolta kuumeilupuoleltakin, ja pitkää piinaa sinulla on ollut. Toivottavasti loppu olisi onnellinen!

Bojo: on se Tuohikotti Kymenlaaksoa eli ihan oikein meni. Piti tosin itsenikin tarkistaa, kun en varmasti tiennyt, mutta Valkealaan kuntaan näyttäisi kuuluvan. Puolen tunnin ajomatka meiltäkin on tuonne Tykkimäkeen ja poika onkin oikea Kusti-sammakko-fani. :-)

Mulla on nyt keittiöremppa päälimmäisenä ajatuksissa ja raskaus jää vähän taka-alalle. Toissa yönä tosin supisteli jonkun verran, mutta meni sitten itsestään ohi. Ei oo ihmekään, jos kohtu vähän reagoi, kun on ollut aika huisketta nämä viimeviikot. Tänään jäi sähkömies aamulla meille hommiin ja huomenna pitäisi tulla kaapistot ja koneet. Viikonloppuna meillä paklataan, maalataan, tapetoidaan ja asennetaan uutta mattoa lattiaan... Sitten meidän osalta helpottaa, kun oikeat asentajat aloittavat työnsä ens maanantaina. Alkaa jo koko remppa kyllästyttää, mutta eihän tätä pitäisi enää kauaa jatkua.

Ai niin piti vielä kirjoittaa tuosta tarjonnasta. Täällä olikin aika moni 30-viikon tienoilla oleva odottaja, jonka vauva on vielä perätilassa. Olen nyt itse vähän liikkeiden perusteella kuulostellut, että hippu saattaa olla kääntynyt raivotarjontaan alkuviikosta. En tosin ole varma. Toivottavasti kaikkien meidän vauvat ymmärtäisivät piakkoin oikein päin asettua!

Mukavaa loppuviikkoa kaikille!

Sonnette & hippu 31+1

Vierailija
46/57 |
06.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kuulla susta taas petju! Aika monta päivää maltoit olla pois :) Kiva kuulla että kaikki on sullakin hyvin. Hih, itsekin mietin että pitäiskös käydä vielä ultrassa ennen np:tä, kun sinne on niin pitkä aika vielä... Sain tänään kelalta palautusrahat ekasta ultrasta, ja maksettavaa jäi " vain" 60 eur.

Selkäsärky ei ole ollut niin paha enää, välillä jomottelee. Mutta kaipa ne jomotukset kuuluu tähän olotilaan vaikka näin alussa olenkin vasta. Niin, eilen sitten huolestuin kun rinnat ei olleet läheskään niin kipeät kuin aikaisemmin, vaikka kuinka puristelin :) Alkohan ne sitten onneksi aristaa, tuosta puristelusta johtuen kai!

On tää vaan ihan hullua. Mua pelottaa ihan hirveesti. Samat fiilikset kuin petjulla, jos tästä vielä tiputaan niin tiputaan kyllä kovaa ja korkealta! Miten sellaisen ikinä kestäisin... Kuinka uskomattoman kamalaa olisi menettää tämä pikkuinen kun häneen on jo ultrassa " tutustunut" ... Revi tästä nyt sitten odotuksen iloa! Harmittaa kyllä etten osaa nauttia.

Eilen tapasin vanhempani. Teki melkein pahaa kun olivat niin onnellisia (kerroin raskaudesta viime viikolla). Suunnittelivat kaikenlaista vauvalle ensi kevääksi, kinastelivat siitä onko tyttö vai poika jne. Enpä ole keskenmenoista heille kertonut, joten eivät he tietenkään suhtaudu tähän yhtä varauksella kuin itse teen. Mietin jo että olis kannattanut kertoa raskaudesta vasta np:n jälkeen...

Ohhoh, alkaisko olla jo vähän liian pelokkaita tunnelmia jopa tähän ex-haahu pinoon! Täytyy yrittää ryhdistäytyä :) Onneksi mies tulee työmatkalta kotiin illalla, saa varmaan ajatukset taas hetkeksi muualle!

Hauskaa muuten riax että löysit tuon haahujen perustamispinon! Olihan siellä kasapäin tuttuja nimimerkkejä, ja monelle on vauvakin jo tullut! Itsekin olen porukassa roikkunut ikuisuuden, mutta kuitenkin " vasta" lokakuusta -04, kun eka km todettiin.

joanna 10+3

Vierailija
47/57 |
06.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

lämpimät onnittelut kaikille ex-haahuille jotka ovat saaneet nyytit!! Ihania ja vauvantuoksuista yhdessäoloa!

Ikävä teitä on minullakin ollut mutta ihanaa, että olette kaikki pysyneet tällä puolen. Kunpa kukaan ei joutuisi enää sinne keskenmenon vuoksi palaamaan.

Mutta halusin vain moikata teitä ja toivottaa turvallista odotusaikaa!

Voikaa hyvin t. wbm

Vierailija
48/57 |
07.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen oli siis mulla eka neuvolakäynti ja se mummelihan haastatteli mua siellä melkein kaks tuntia! Jäi kyllä vähän ihmeellinen kuva siitä neuvolantädistä muutenkin, se oli sellanen ihme hössöttäjä. Ja kun kerroin meneväni ensi viikolla ultraan, niin se huudahti järkyttyneenä, että miksi. No, yritin änkyttää sikiöstä ja sykkeestä ja koosta, mutta täti meinas, että ultraaminen on niin kuin keittäis sikiötä kohtuun päin! Että kun mullakin on yks km alla, niin voi tulla tämäkin kesken, kun menen sitä sinne keittelemään. Huh huh... Saas nähdä, kuinka meillä alkaa sujumaan tää hoitosuhde. Seuraava neuvola mulle sovittiin 2.11. Np-ultraa mä vielä mietiskelen. Täällä pitää mennä veriseulaan ennen rv 12, jos haluaa np-ultran, ettei tulisi turhia punktioita, jos jää ultrasta kiinni. Jos tuon sais vaikka tavallisena ultrana... Mies sanoi, että minä saan ihan itse päättää, mitä asian suhteen teen.

Muuten jatkuu olo samana, pahoinvointi on lähes jatkuvaa ja syöminen tuskaa. Eli kuulostaa hyvältä :) Ensi keskiviikon " keittely" ultraa odotan innolla ja jännityksellä.

Mauku rv 7+1 (elin jonkin aikaa 2 päivää jäljessä noissa rv:issä)

Vierailija
49/57 |
07.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

...siis mitä ihmettä?!? Mun täytyy kyllä sanoa, että mitä enemmän täällä lueskelee näistä neuvola- ja lääkärikokemuksista niin sitä enemmän jää leuka roikkumaan rinnuksille. Mikähän toi Maukunkin terkan kommentti " keittelystä" oikein on - vähän taitaa olla jälkeen jäänyttä tietoa siinäkin neuvolassa. Mulle ainakin oma gyne (hoiti sen keskenmenon ja kävin alku-ultrassa) sano, että voin käydä vaikka joka viikko ultraamassa jos siihen tuntuu olevan tarvetta eikä nähnyt yhtään mitään riskiä keskenmenoihin. Huh-huijaa...

No onneks on perjantai!!! Eilinen ja tämä päivä on menny ihan mallikkaasti töissä. Ehkä mä täällä jaksan olla loppuun asti. Yritän suhtautua asioihin stressittömämmin ja tehdä mahdollisimman paljon töitä etänä kotoa käsin. Huomenna VIHDOIN se mun odottama 30 on täynnä - viimeinen neljännes siis alkaa. Töitä enää kolme kokonaista viikkoa (tässä on vielä yks syyslomaviikko välissä) alkaa siis näkyä valoa tunnelissa. Poitsu oli vähän flunssasen oloinen tänään aamulla - hieman väsyny ja ääni käheänä, heräsi kyllä yöllä johonkin painajaiseen eli väsymys voi johtua ihan siitäkin ja saattoi huutaa raivoissaan ton äänensäkin käheäksi. Tiedä siitä nyt sitten. Toivottavasti ei nyt tulis viikonloppuna kipeeksi - meinattiin lähteä junalla mummolaan (poika on tästä junamatkailusta puhunut jo niin pitkään).

Oltiin tällä viikolla ekassa vanhempain illassa pojan tarhassa. Tuli kyllä sellainen olo, että ton parempaa paikkaa ei voi ollakaan. Mä taidan nyt alkuun pitää sen paikan varuiksi, jos poitsu haluaakin jäädä mun ja vauvan kanssa kotiin ja arki pyörii kokeilun jälkeen niinkin (ilman mitään uusia kerhojen aloituksia) niin jääköön sitten. Voi olla, että muutama leikkipäivä viikossa on kuitenkin tervetullut ja silloin veisin mielummin pojan tuonne tuttuun paikkaan vaikka lyhyeksi päiväksi kuin että taas aloitettaisiin totuttelu uusiin paikkoihin, ihmisiin ja systeemeihin.

Jotenkin mitä lähemmäksi tuo LA tulee sitä hankalampaa on yrittää miettiä miten arki vauvaperheenä taas lähtee liikkeelle. Jotenkin tuollainen vajaa 3vuotias alkaa (uhmasta huolimatta) olla aika helppo ja omatoiminen seuralainen ja kohta sitten taas pienen pieni nyytti pistää koko homman ihan uusiksi ja sekaisin. Mies sano eilen, ettei haluakaan edes ajatella arkea tammikuusta eteenpäin - se kuulemma menee sitten omalla painollaan aikanaan. Näinhän se kyllä oli esikoisenkin kanssa. Ens viikolla lähden kyllä jonain iltana ostelemaan vauvalle jotain pieniä juttuja!

B29+6 !!!!

Vierailija
50/57 |
08.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo, kauan olen yritellyt pysyä poissa, ihan oman mielenrauhani takia, mutta ikävähän teitä on :)

Mulla ultrat jatkuu viikoittain joka sopii mulle erityisen hyvin:) Mieheni sanoikin että maksaa mitä maksaa, tekee vaikka ylitöitä kunhan minä voisin edes hitusen nauttia.

Oneksi tällä erää oireita on vaikka kuinka; siis aivan äly mäellä väsystä ja huonosta olosta..Lohtuni on jääkaappikylmat mandariinit, taas.

Käy vaan joanna ultrassa jos tuntuu aika pitkältä, sillä karmeeta ahdistusta se aiheuttaa se vartoominen.Mulla neuvola ensi viikolla, katotaan mitä se meitin neuvolan täti keksii..se ei paljon hoidaosta perusta, ovat kuulemma vähän henkimaailman juttuja, joten meillä tuskin on paljon sanottavaa toisillemme..

voikaa kaikki hyvin,

petju 9+

Vierailija
51/57 |
08.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, mitä neuvolantätejä meillä on! Tuo on kyllä jo kaiken huippu, mauku! Vai että keittelyä... Ei voi käsittää että " ammattilainen" päästää tuollaista suustaan. Onnea vaan mauku sinne keittelyyn :) TUlepas sitten heti kertomaan kuulumisia. Peukkuja.

Huh, onneksi on taas parempi olo. Aika vuoristorataa nää mun tunnelmat näköjään! Viime viikolla olin pari päivää tosi ahdistunut, nyt on taas luottavaisempi mieli, jos niin voi sanoa. Oireet ovat pysyneet samoina. Toivottavasti pysyisivät tuonne np-ultraan saakka. Muussa tapauksessa joudun varmaan käymään tarkistamassa tilanteen ennen sitä :)

Ihana mies sulla petju! Oma mieheni kyllä vähän toppuuttelee, että aivan turhaa rahanmenoa... No, ei hän todellakaan kiellä jos haluan mennä.

Aika vetämätön olo! En saa oikein mitään aikaiseksi. Vaatii hurjia ponnistuksia jos pitäis vaikka kauppaan lähteä :) No, ehkä tämä tästä pikkuhiljaa. Maanantaina alkaa taas uusi rv! Missä se " raja" muuten menee, kun puhutaan että 12 viikkoa olis se kriittisin aika km:n suhteen (tapaahtuuhan niitä tuonkin jälkeen ikävä kyllä). Eli onko se nyt sitten rv12+0 vai rv13+0 kun " raja" on ylitetty...?

joanna 10+5

Vierailija
52/57 |
08.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tälle puolelle kirjoittaa, koska ajattelin, että jos sitten alan toivomaan liikoja. Olen salaa kyllä käynyt täällä jo pari viikkoa lukemassa. Viikon pidän ovea kuitenkin vielä auki kumpaankin suuntaan, toivon kuitenkin kovasti, että saisin teidän seuraanne liittyä.

Esittely: Minä 24, mies 26. Poika 00, tyttö 02, tuulimuna rv 11+ 12/04 ja km rv 21+5 05/05

Nyt viikkoja on kasassa noin 6. Kävin viikko sitten ensimmäisessä ultrassa, jossa näkyi 1-2 mahdollista raskautta. Soittaessani gynen polille, kerroin pitkästä kierrostani, mutta he halusivat minut heti tarkistukseen. 14.10 on sitten seuraava ultra ja sitä tässä nyt jännätään.

Toive06: Tuulimunan jälkeen soitin itse suoraan tuonne naistentautien eli gynen polille ja he antoivat sieltä itse ajan. Eli en siis tarvinnut neuvolasta lähetettä. Ja nyt sama juttu. Kävin ensin ultrassa ja sitten vasta soitin neuvolaan ja varasin alustavan ajan, jonka lupasin varmistaa seuraavan ultran jälkeen.

uba-aba 6+

Vierailija
53/57 |
08.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon ultra-juttu piti siis niin kuin olla Aloeveralle!!!

Uba-aba unenpöpperössä

Vierailija
54/57 |
08.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

uba-aba:

tarkistukseen. 14.10 on sitten seuraava ultra ja sitä tässä nyt jännätään.

Meillä on sit ilmeisesti taas ultrat samana päivänä. Eikös reilu viikko sittenkin oltu samana päivänä? *kyselee dementikko*

Onneks tässä päivät vähenee pikku hiljaa ja perjantai lähestyy. APUA.

Vierailija
55/57 |
09.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu oli meillä viimeksikin samana päivänä.

Mulla on taas klo 9, mihin aikaan sulla?? Enää 5 yötä....

Tosin tuskin uskallan henkäistä helpotuksesta, vaikka syke näkyisikin,, koska viimeksin ultrassa oli kaikki hyvin 7+1 ja sitten vuoto alkoi 7+6.

Vierailija
56/57 |
09.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa ulkoilla esikoisen kanssa kun on näin nätti sää. Se saa ajatuksiakin vähän muualle tästä oman navan ympäristöstä pyörimästä. Perjantaina iski joku ihme ahdistuskohtaus, olin yhtäkkiä ihan varma että mahassa ei enää kasva ketään/mitään. Musta raskausoireet on vähentyneet ja tämä oli km-raskaudessakin eka merkki siitä että kaikki ei ole kunnossa. Kauheeta vain istua ja ajatella näin synkkiä ajatuksia. Huomenna on ihan PAKKO soittaa itselle ultra-aika mahd. pian, saisi jotain tietoa edes. Kiitos kaikille (ainakin AloeVera, sori en muista nyt muiden nimiä) ultrakommenteista.

Toivottavasti muilla on ollut levollisempi viikonloppu! Ihanaa myös kuulla loppuraskauden kuulumisia, sinnekin asti voi tosiaan päästä!

Toive06 rv 5+6(?)

Vierailija
57/57 |
09.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

uba-aba:

Juu oli meillä viimeksikin samana päivänä.

Mulla on taas klo 9, mihin aikaan sulla?? Enää 5 yötä....

Tosin tuskin uskallan henkäistä helpotuksesta, vaikka syke näkyisikin,, koska viimeksin ultrassa oli kaikki hyvin 7+1 ja sitten vuoto alkoi 7+6.

Sama täällä. Viimeks ultrassa lääkäri totes, että nyt saa varmaan onnitella. Kyllä täällä selvä syke näkyy. Mä vaan totesin, että joo, enpä tuosta itse osaa kauheesti iloita. Näkyihän kesäkuussakin syke ja meni silti kesken.

Eli pessimisti olen. Nyt pelottaa ihan kamalasti, että kesäkuinen toistuu. Kolmannessa ultrassa sain ikäviä uutisia, nytkin ois kolmas ultra edessä. KÄÄÄK! Pelottaa, että joko alkion sydän ei enää lyö tai, että ehkä näkyy syke, mutta alkio ei vastaa kooltaan viikkoja. Hui jui. Mutta ei kai siinä sitten auta kuin ottaa vastaan se mitä annetaan.

Nyt on pari päivää taas ollut suht hyviä. Öisin kyllä ei ole oikein missään asennossa hyvä, vaan alkaa häntäluun kohdilta ikävästi jomotella. Tuhruilu on hetkeksi taas vähentynyt, mutta kai se taas kohta uudelleen alkaa. Sais kyllä lakata vallan!