Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi vitjat...

Vierailija
17.06.2010 |

Meillä on yökylässä 7-vuotias, syksyllä siis 2. luokalle menevä poika. Viimeksi oli kuulemma hajottanut tahallaan lenkkarinsa meillä ollessaan ja sain siitä noottia vanhemmiltaan, että pitäis tarkemmin katsoa, mitä poika tekee. Siis oikeesti, mulle tuli sellanen olo, että se oli just mun vika.

No kauhukseni huomasin, että meidän koira oli yöllä syönyt tän pojan lippiksen "kesämalliksi" eli reikänen on... mahaa oikein vääntää jo valmiiksi.

Käynkö jo valmiiksi ostamassa uuden lippiksen...? Siis toi poika on parin vuoden aikana mm. puhkaissut meidän ison jumppapallon tahallaan kynällä eikä vanhemmat siihen reagoineet mitenkään. Ostanko nyt uuden lippiksen jo suosiolla, vai otanko oletuksella "vuoroin vieraissa"??

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pojan vanhemmat ovat idiootteja niin ei sinun silti tarvitse.

Miksi otat tuollaista riesaa yökylään?

Vierailija
2/9 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen kuin alat arvostella ihmisten käyttäytymistä.

Kuinka joku viitsii pitää kotonaan rakkia, joka syö vaatteita?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. en ottaisi tollasta kakaraa työkylään

2. en ostaisi lippistä

Vierailija
4/9 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen kuin alat arvostella ihmisten käyttäytymistä.

Kuinka joku viitsii pitää kotonaan rakkia, joka syö vaatteita?

Koirahan saattaa olla pentu tai jotain....tai lapsessa haisee toinen koira tai jotain... ja koirahan on koira eikä rakki!!!

Vierailija
5/9 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. en ottaisi tollasta kakaraa työkylään

2. en ostaisi lippistä

Vierailija
6/9 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

=D

Vierailija
7/9 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekä kaneja, ei ole yhtään ihme, että meidän suomenajokoira villiintyy hajuista. Oikeasti, en huomannut, että lippis jäi koiran ulottuville, kengät (ne uudet lenkkarit) ja takin otin jemmaan. Vanhemmat myös hyvin tietävät, että meidän koira on vielä tuhoiässä. (siinä mielessä ei ehkä suuri yllätys)

Mielenkiinnolla luen lisää kommentteja..

ap

Vierailija
8/9 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin hankalaa tapausta meille yöksi, ja kovin harvoin päästäisin sisään päivälläkään.

Vierailija
9/9 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on koiria ollut aina ja joskus kaikenmaailman vahinkoja sattuu varsinkin nuorten innokkaitten koirien kanssa. Itse tarjoudun korvaamaan koirani aiheuttamat tuhot automaattisesti. Yksi koira on pureskellut lapsen kaverin kännykän ja yks koira maisteli kaverin yltiöpäisen kalliita kenkiä.. Kyllä itku meinas tulla! Molemmissa tapauksissa olen itsestäänselvyytenä pitänyt, että korvaan! Tosin onnekseni molemmissa tapauksissa vahingon kärsineet eivät halunneet korvausta.

Osta uus lippis ja pahoittele tapahtunutta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi