*HEINÄHATUT vk40*
Hei heinähatut,
Päätin taas pikkuhiljaa palailla tänne palstalle kurkkimaan. Keskenmenosta on nyt suunnilleen kuukausi aikaa ja tätikin on taas tullut käymään, mennään kp 5. Rankkaa on ollut, mutta nyt taas uudella innolla eteenpäin ja vauvatouhuja miettimään. Onneksi jälkitarkastuksen gyne oli tosi ihana ja lohdutteli, että useimmiten naiset selviävät yhdellä keskenmenolla ja sitten taas raskautuminen onnistuu normaalisti. Ja kun esikoinenkin meillä jo on niin ei ole sellaista pelkoa raskaaksi tulemisesta tai jatkuvista keskenmenoista.
Töissä pitää onneksi sen verran kiirettä, ettei ehdi liikaa ruveta vauvantuoksuisissa ajatuksissa pyörimään, vaan edetään rauhallisesti ja jalat maassa. Toivottavasti nyt vain tärppäisi pian uudelleen, että pääsisi uudelleen odottamaan (ja pelkäämään...). Mukavaa viikkoa kaikille!
Kommentit (32)
Täällä olisi nyt menossa kp 29/29... Hui..
Ei ole kyllä mitään menkka tai muutakaan tunnetta..
Koko ajan vain toivon ettei täti tulis kylää (En oikein pidä hänestä) ;)
La iltaa yritän oottaa mut katotaan että jaksanko, vai testaanko jo huomenna, jos ei tätiä ole näkynyt siihen mennessä...
Hui hui hui....
Täältä virtuaali halauksen lähetän!
En tiedä kiinnostaako nämä minun väliaika tiedot mutta kerrotaan kuitenkin. Eli, tulin ultrasta tuossa puolitoista tuntia sitten. Siellä kohdussa makoili 8mm pitkä vauva sydän sykkien! Kyllä oli ihana nähdä että pikkuisella sydän sykki. Muuta paljon tuosta ei voinut sanoa kun niin pieni vielä oli mutta ruskuaispussissa makoili tyytyväisenä. :)
Tuli tunne kun olisi tullut uudestaan raskaaksi, siis siitä tuli niin ihana olo kun näki että pikkuinen on elossa tuolla masussa. Nyt sitten odotellaan seuraavaa virstanpylvästä, eli ensimmäistä neuvolaa, se on vasta kolmen viikon päästä.
Red_Cat rv 7+4
En mä jaksanut odottaa edes huomiseen. Tein testin äsken, Plussa tuli. Tärisen ihan. Mä en voi uskoa tätä... Itkettää.. onnen kyyneleitä...
:) :) :) :) :)
Ja pahoittelut janskulle(?)....
Mä en vielä oikein suostu uskomaan olevani raskaana,vaik nyt kaks päivää sulatellu asiaa....................
Tulihan niitä plussiakin :)) Tarrasukkia masuasukeille!! Minä jatkan tässä eteenpäin päivä meni murehtiessa mutta nyt alkaa taas elämä vähän voittaa!! Kiitos kaikille myötätunnosta, ihanaa kun on ihmisiä jotka ymmärtää :)
Mukavaa kun on viikonloppu aluillaan ja miehelläkin vapaata. Molemmat kun tehdään vuorotyötä niin yhteisistä vapaista osaa nauttia. Täällä ajatukset pyörivät yhä enenmmän kierron ja mahdollisten kuukautisten ympärillä (kas kummaa ;) ). Vielä olisi pari pilleriä jäljellä ja tänään alkoi tuhru vuoto. Toivottavasti se ei vaikuta negatiivisesti mahdolliseen raskautumiseeni. Nyt olen ymmälläni onko nyt kp1 vai laskenko siitä jos ja kun vuoto alkaa kunnolla???
Enpä oikein tiennyt kenelle olisin kertonut tämän ongelman mutta sitten tuli mieleeni että TEILLE tietenkin. Eipä meidän arkeen juuri uutta kuulu joten toivottelenkin kaikille oikein ihanaa syksyistä viikonloppua.
JA ONNITTELUT KAIKILLE PLUSSANNEILLE kyllä me muutkin täältä perästä tullaan =)
Kp1 on se kun alkaa se kunnon vuoto :) tai itse ainakin lasken sen niin ja mielestäni moni muukin täällä!!
Paljon on plussia ropissut heinähattujen joukkoon, toivottavasti se on tarttuvaa!!! Kilokaupalla vauvaliimaa!!!
Jansku: Pahoittelut puolestasi :(. Vaikeuksien kautta voittoon.
Oma napa: Nyt on menossa kp 15 /35, eli pupuilut olisivat käsillä. Torstaina tuntui vasemmalla alavatsalla pientä nipistelyä, mikä sopisi ovulaatioon. Mies vaan ei ole suostunut kumpanakaan iltana lakanoiden väliin! No, jos tänään kävisi parempi onni. Ei ole kyllä ennen tarvinnut pahemmin suostutella... Se ajatus meillä on kyllä ollut, että ei sitä vauvaa aleta hampaat irvessä tekemään, jos ei huvita niin sitten ei huvita. Mutta enhän mä sille mitään voi, että se alkoi harmittamaan. Toivottavasti vielä ei ole liian myöhäistä.
Mulla oli juuri varhainen keskenmeno, laskettu aika olisi ollut kesäkuun alussa mutta se raskaus meni kesken melkein heti kun olin saanut plussan testattua.
Nyt siis heti uutta yritystä kehiin. Nyt kp 9/20-28 eli kierto ei ole kovin säännöllinen. Vatsassa sellaista nippailua että joko mahtaisi olla ovis, en tiedä.
Jansku on vaihtanut nimimerkkiä, eli kirjoittaa nyt nimellä Hemuli :))
Eli kiitos paljon myötätunnosta kaikille!! Tuossa edellinen onkin samassa tilanteessa minun kanssa, eli tuo kemiallinen raskaus täälläkin oli.Nyt vaan uutta putkeen!!! Ei auta jäädä masentumaan... Parempaa onnea tässä kierrossa ;) kp nyt 5
Tervetuloa tähän kirjavaan joukkoomme :)) Iloja ja suruja tulee matkamme varrelle!!!
Oikein suuri voimahalaus sinulle!