Kuinka myöhään annatte alakoululaisten valvoa kesällä?
Me halutaan että olisivat nukkumassa klo 22 ja passitetaan telkun edestä pois viimeistään klo 21.30 mutta aina siitä saa käydä taistelua. Mites muilla?
Kommentit (33)
nuo tuonne yhteentoista valvovat.
saa katsoa futismatsit eli menee nukkumaan puolilta öin.
Varmaan lähelle yhtätoista menee. Yleensä kyllä pistetään ne petiin kymmeneen mennessä. Nyt oli vähän myöhäinen iltameno..
saa valvoa 21.30 asti, joskin toisinaan sitä joustetaan jos supertärkeä juttu kesken ;)
Yleensä hän hyytyy tuossa puolen yön aikaan. Kun minulla alkaa loma juhannuksen jälkeen, valvotaan varmaan ylikin puolen yön.
ettekö te kaipaa yhtään kahdenkeskistä aikaa illalla?
Me halutaan että olisivat nukkumassa klo 22 ja passitetaan telkun edestä pois viimeistään klo 21.30 mutta aina siitä saa käydä taistelua. Mites muilla?
Taistelua ei tuu, koska aikuinen päättää!
meillä lapset sänkyyn 20.30!
lapset 9,7,4,0v
ja ihmettelin oikein kun yks päivä tuli ysiltä illalla kaveri viä pimpottaan ja hakeen ulos leikkiin!!
no, mut meillä näin ja nää tavat, olkoon muilla toisin!
kaivataan enemmän perheen keskeistä aikaa : )
Nyt isommalla kaveri kylässä ja isot vielä iltapalalla. Pienempi huutelee peittelemään. Iät 11 ja 6. Taidankin tästä lähteä itsekin yläkertaan nukkuman. Kauniita unia kaikille!
kaivataan enemmän perheen keskeistä aikaa : )
2v ja 4v siinä 20.30-21.00 välillä.
6v ja 7v viimeistään 22.00(täytyy nukkua jo, eli sänkyyn aikaisemmin).
10v yleensä itse menee sänkyyn ja nukahtaa viimeistään 22.00.(Eli ei tarvitse kehoittaa, vaan itse haluaa mennä nukkumaan).
Mutta talo on rauhallinen kun pienet on menneet nukkumaan, eli siinä on samalla miehen kanssa aikaa keskustella jne. Isommat yleensä huoneissaan lukemassa tms.