Anna-Leena Härkönen, tunnusta nyt että olet av- mamma. ov
Jossain kirjassasi puhuit palstasta ja nyt muutaman päivän sisään jo pariin otteeseen olen sinut (ehkä) täältä pongannut.
Siis huhuu, oletko täällä?
Ja muut älköön vaivautuko..=)
Kommentit (16)
kuka kehtaa tunnustaa lukevansa Anna-Leenan kirjoja?
muutakin kuin Seiskaa - itse asiassa minä en lue Seiskaa ollenkaan.
Ja ap, ikävä pudottaa sut pilvilinnoista, mutta (en edes muista, mitä kirjoitin), kun mua epäiltiin Anna-Leena Härköseksi. Joten jos se olit sinä, toinen häläri oli väärä. :)
Ja ap, ikävä pudottaa sut pilvilinnoista, mutta (en edes muista, mitä kirjoitin), kun mua epäiltiin Anna-Leena Härköseksi. Joten jos se olit sinä, toinen häläri oli väärä. :)
Hmm.
muun paitsi laulujen sanoituksia. Härkönen on yksi tunnustetuimpia nykykirjailijoita eikä siihen asemaan päästä ansiottomasti.
AH:n kirjoja. Ymmärrän jos joku ei tykkää, mutta eivät ne kyllä mitään "huonoa" kirjallisuutta ole (huonolla tarkoitan siis esim. kioskikirjallisuutta tyyliin Harlekiinit tai Juha Vuorinen).
AH on varmasti sellainen persoona, joka onnistuu ärsyttämään monia. Tämä kuitenkin johtuu ainakin osittain kulttuurisista normeista. AH ei mukaudu naiseuden kulttuuriseen muottiin, vaan uskaltaa olla provosoiva, tyytymätön ja muutenkin kaikin puolin räväkkä. Puhuu asioista, joista naisen ei vieläkään ole sallittua puhua. Hän on mm. murtanut myyttiä kaiken kestävästä, kaiken (tyytyväisenä) kärsivästä ja täydellisen epäitsekkäästä äitiydestä.
Itsekin pidän Härköstä ärsyttävänä, mutta samalla ihailen häntä. Todella lahjakas ja rohkea nainen.
AH:n kirjoja. Ymmärrän jos joku ei tykkää, mutta eivät ne kyllä mitään "huonoa" kirjallisuutta ole (huonolla tarkoitan siis esim. kioskikirjallisuutta tyyliin Harlekiinit tai Juha Vuorinen). AH on varmasti sellainen persoona, joka onnistuu ärsyttämään monia. Tämä kuitenkin johtuu ainakin osittain kulttuurisista normeista. AH ei mukaudu naiseuden kulttuuriseen muottiin, vaan uskaltaa olla provosoiva, tyytymätön ja muutenkin kaikin puolin räväkkä. Puhuu asioista, joista naisen ei vieläkään ole sallittua puhua. Hän on mm. murtanut myyttiä kaiken kestävästä, kaiken (tyytyväisenä) kärsivästä ja täydellisen epäitsekkäästä äitiydestä. Itsekin pidän Härköstä ärsyttävänä, mutta samalla ihailen häntä. Todella lahjakas ja rohkea nainen.
Ja edelleen epäilen, että A-L on muutaman sanasen täällä käynyt kirjoittamassa =)
t. ap
kieräytettyä aihevapaalle lauseen "AH ei mukaudu naiseuden kulttuuriseen muottiin" lukee ilman muuta Härkösen kirjoja ja fanittaa häntä, ellei peräti ole Härkönen itse.
Minulle Härkönen on kaikkialla ruikuttava mukarohkea rassukka, joka ei edes lentomatkaa kestä käymättä kymmenen kertaa paniikkipissillä. Mutta Häräntappoaseesta pidin. Se oli erilainen, tuore ja raikas ja lupasi paljon.
AH:n kirjoja. Ymmärrän jos joku ei tykkää, mutta eivät ne kyllä mitään "huonoa" kirjallisuutta ole (huonolla tarkoitan siis esim. kioskikirjallisuutta tyyliin Harlekiinit tai Juha Vuorinen).
AH on varmasti sellainen persoona, joka onnistuu ärsyttämään monia. Tämä kuitenkin johtuu ainakin osittain kulttuurisista normeista. AH ei mukaudu naiseuden kulttuuriseen muottiin, vaan uskaltaa olla provosoiva, tyytymätön ja muutenkin kaikin puolin räväkkä. Puhuu asioista, joista naisen ei vieläkään ole sallittua puhua. Hän on mm. murtanut myyttiä kaiken kestävästä, kaiken (tyytyväisenä) kärsivästä ja täydellisen epäitsekkäästä äitiydestä.
Itsekin pidän Härköstä ärsyttävänä, mutta samalla ihailen häntä. Todella lahjakas ja rohkea nainen.
Sekaan mahtuu helmiä, mutta myös paljon pöytälaatikkokirjallisuutta, joka olisi saanut jäädä sinne pöytälatikkoon, muttei jäänyt, koska kirjoittaja oli jo niin nimekäs.
En siis sikäli laske sitä mitenkään eri kastiin kuin vaikkapa Juha Vuorista. Kevyttä kesälukemista.
Ja epäilemättä Härkönen on täällä hengaillut, niin kuin kaikki muutkin Suomen naiskäsikirjoittajat :)
joku Juha Vuorista kirjailijaksi? Paskaa suoltava wannabe-kirjailija se on!
joku Juha Vuorista kirjailijaksi? Paskaa suoltava wannabe-kirjailija se on!
kirjoja lukenut, mutta hyvin se niillä taitaa elää...
varten sairautta, joka voi olla noin 30-vuotiaalla naisella ja joka vie varmasti kuolemaan muutaman vuoden sisällä.
tottakai A-L on av-mamma. Sehän on suomen ehkä veemäisin akka. Asenteellinen ja ennakkoluuloinen, ja hemmetin tyytyväinen omaan fiksuuteensa, ts. av-mamin perikuva.
Ja kukaan kunnon av-mamma ei IKINÄ tunnusta roikkuvansa täällä ...joten aika turha aloitus :)
tottakai A-L on av-mamma. Sehän on suomen ehkä veemäisin akka. Asenteellinen ja ennakkoluuloinen, ja hemmetin tyytyväinen omaan fiksuuteensa, ts. av-mamin perikuva. Ja kukaan kunnon av-mamma ei IKINÄ tunnusta roikkuvansa täällä ...joten aika turha aloitus :)
Ja olisin täpinöissäni, jos voisin vaihtaa kanssansa edes sanasen..
t. ap
nyt ihan hirveä himo alkaa leikkimään Härköstä? XD
asiassa on hämmästyttävää, ettei kukaan vielä tehnyt sitä. Nyt se on tosin jo mahdotonta.