Voiko risteilyltä jäädä maihin?
Mietin tässä edullista tapaa päästä Tukholmaan yölaivalla, olla tukholmassa yksi yö hotellissa ja tulla yölaivalla pois. Lähtö Helsingistä.
Voiko mennä "risteilylle" ja jäädä laivasta pois sen tullessa satamaan? Meneekö halvat risteilyt edes toiseen satamaan asti, vai kelluuko ne vain merellä? Meneekö Tukholmaan halpisristeilyitä?
Kertokaa jotain vinkkejä, ja saa myös vihjata mukavasta hotellista Tukholman keskustassa!
Kommentit (2)
Silja ja Viking Line myy aivan mieleisesi matkan sinulle, kunhan suunnitelmasi sopii aikatauluihin. Tähän aikaan vuodesta ei mene halpisristeilyitä, Silja ja Viking saavat isojakin hintoja myymistään matkoista. Kumpikin firma myy laivamatkojen ja hotelliyöpymisten yhdistelmiä. Ei muuta kuin valitset.
Turustakaan tuskin saa halpisristeilyä tähän aikaan vuodesta. Edullisemman matka kuitenkin saa, kuin H:gistä. Ja tottahan laivasta pääsee Tukholmassa. Sen kun kävelee ulos. Jos olet oikein fiksu, niin ilmoitat laivasta jäädessäsi vaikka laivan infoon, että jäät kyydistä.
halvemmalla pääset, jos otat netistä lennot ja sitten erikseen hotellin.
Itse olen tehnyt muutamaan kertaan myös tota risteilyä. Olen saanut tax freestä saatuja bonusmatkoja, olen varannut risteilyn Hesasta ja risteilyn Tukholmasta alkaen ja jättänyt paluut käyttämättä.
Kummassakaan tapauksessa en ole ilmoittanut jääväni maihin, koska katsoin että laivalla on hyvin tilaa ja neuvontaan oli pitkä jono. Mutta tämä vuodenaika ei ehkä ole otollisin.
katso huuto.netin tarjonta