Voi paska. Join siiderin (O,5l) ja leffa palauttamatta.
En taida uskaltaa ottaa riskiä sakoista, mieluummin maksan vuokran uudelleen huomenna... :(
Kommentit (17)
Ei nyt yhdestä siideristä viisari paljoa värähdä. Mä ajaisin parinkin siiderin jälkeen.
mutta jos ajat jonkun kuoliaaksi niin kyllä se värähdyskin vaikuttaa aika raskauttavasti.
on myös varaa maksella niistä myöhästyneistä leffoista. Pysy kotona vaan.
kun tiedän, etten ole humalassa eli en varmasti vaaraksi liikenteessä. :) Tai enhän voi sitä varmaksi tietää, siksi en uskallakaan ajaa. Mä oon aina pitäny linjaa, että jos jotain otan, en aja ollenkaan, siksi vaikea lähteä ajamaan 15 km suuntaansa "vain" yhden siiderin jälkeen.
Bussilla en pääse, tai veisi ainakin niin kauan aikaa ja tulisi kalliimmaksi kuin maksaa huomenna vuokra uudestaan. Ja fillaria mulla ei ole, kun en osaa (selvinkään päin) ajaa. :D
on myös varaa maksella niistä myöhästyneistä leffoista. Pysy kotona vaan.
ja toki 4e sakkoa on varaa maksaa, harmittaa vain unohdus.
Se on ihan oikea periaate ettei aja yhdenkään jälkeen.
Ei nyt yhdestä siideristä viisari paljoa värähdä. Mä ajaisin parinkin siiderin jälkeen.
Kaksi puolen litran siideriä on jo kolme alkoholiannosta. Sillä määrällä hoikka nainen pääsee jo promillerajan yli.
Musta olis kauheaa se, jos tapahtuis joku onnettomuus, joka voisi tapahtua ihan koska vaan kenelle vaan ja nyt se kävis niin, että mä olisin toisena osapuolena. Ei olis kiva, jos lehdissä kirjoitettaisi, että kuljettajalla oli alkoholia veressä. Missä vaatisin oikaisua, että hei, sitä oli oikeasti vaan 0,2 promillea... Tää on se suurin syy, että jätän yhdenkin jälkeen ajamatta, vaikka tietäisin olevani ajokunnossa. :)
Hauskaa iltaa kaikille!
Saako myös kysyä, missä ihmeessä asut, jos lähimpään videovuokraamoon on matkaa 15 km?!?
Ihan oikea päätös! Sun sietää olla ylpeä itsestäsi. Mun mielestä nollatoleranssi on ainoa oikea tapa kun puhutaan ajamisesta ja alkoholista.
Saako myös kysyä, missä ihmeessä asut, jos lähimpään videovuokraamoon on matkaa 15 km?!?
juuri tuota tarkoitankin. Koska alkoholilla olisi osuutta asiaan, vaikka 0.5 ei ylittyisikään ja sitä ei katsota hyvällä.
Minulla on niin huono viinapää, etten lähtisi edes sen yhden jälkeen rattiin.
Ajattele ennemmin niitä seuraamuksia mitä tulisi jos ajaisit jonkun päälle vaikka et niin kännissä olisikaan.