Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

siis onko ihan normaalia että pitää KYSYÄ LUPAA mieheltä jos menee

Vierailija
16.06.2010 |

ulos illalla kävelylenkille???? kaverin kanssa??? täh??? olin aivan öönä ku työkaveri toiselle että "mennään vaan, kysyn Kallelta että se on ok ja soitan"....ehee....voiko joku elää ja olla suhteessa missä pitää kysyä lupaa omiin juttuihin, varsinkin kävelyyn?? toki ymmärrän jos on pikkulapsia pitää tsekata että toisella ei mitään mutta tällä naisella on 13v poika....ööö

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
16.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voihan olla, että mies on suunnitellut jotain yhteistä tekemistä, vaikka käyntiä Ikeassa tms. tai yhteistä saunomista jne.

En kysy lupaa vaan otan kysymykselläni puolison huomioon.

Vierailija
2/13 |
16.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos molemmat ovat päättäneet tahoillaan lähteä niin voivat lähteä :D...kyllä nuo asiat on meillä ainakin tapana sopia etukäteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
16.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kysyn siksi, jos toinen on ehtinyt sopia jo jotain muuta! Siinä sitten sumplitaan, että mitä tehdään jos on ehtinyt, ei se sitä välttämättä tarkoita, että mä automaattisesti sitten jätän oman menoni pois.

Vierailija
4/13 |
16.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

heh...jooo tällasia pareja löytyy minunkin tuttavapiiristä ja koska heidän kanssa on mahdotonta järjestää mitään spontaanisti (käydä kahvilla, tai kylässä) vaan AINA pitää asiat sopia puolison kanssa, niin aika vähäseen jää yhteydenpito nykysin. Minä en jaksa sellasta sopimuskierrosta että varmistellaan viikko tai kaksi etukäteen sopiiko tavata, vaan mieluummin toimisin niin , että sovitaan tänään ja tavataan illalla/huomenna.

Vierailija
5/13 |
16.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertoman perusteella on vaikea tietää mitä tarkoitti kysymisellä. Työkaveri saattoi joko "kysyä lupaa" tai sitten tarkoitti että kysäisee että eihän toinen ole jotain suunnitellut juuri sille illalle, esim. vieraita tulossa tai muuta yhteistä tekemistä.

Tuota "luvan" kysymistä en ole ikinä ymmärtänyt, mihin ihmeeseen aikuinen ihminen tarvitsee puolisonsa luvan? Sellaisen tyypin minä oisin jo aikoja sitten heivannut elämästäni joka yrittäisi tavallisia menoja estellä...

Vierailija
6/13 |
16.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan siltä varalta että

-mies on suunnitellut jotain yhteistä

-mies on sopinut jo jotain muuta mutten vaan muista sitä

Vierailija
7/13 |
16.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeastaanhan se on vähän sellanen ilmotusluontonen kysymys. Niinkun tuolla aikasemmin jo joku mainitsi, että enemmänkin varmistus sille että toisella ei ole muita suunnitelmia ja että hän tietää etten ole silloin kotona jne.

Vierailija
8/13 |
16.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sopiiko...se on toisen huomioon ottamista sillä voihan olla että toisellakin on sovittua menoa.

Vierailija
9/13 |
16.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten ilman muuta kysyn.en kyl tarkota et sen menot menis mun menojen eelle.

Vierailija
10/13 |
16.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli olen jo aikaa sitten oppinut, että saattaa lähteä kavereittensa kanssa kaljalle, vaikka olisi lapsen kevätjuhla tai kummipojan synttärit.

Jos kysyisi, niin muistuttaisin sovitusta menosta, mutta mies saisi ihan itse päättää, kaverit vai kummipoika. Nyt ihmettelee jälkeenpäin, miksi en sanonut, että pojalla on kevätjuhla, hän olisi halunnut mukaan.

Niinpä - itsenäisen miehen itsenäiset ratkaisut...

Vierailija
11/13 |
16.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitko sä toimia yhtä itsenäisesti vai onko se vaan ukkosi oikeus?

Vierailija
12/13 |
16.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kyllä kysyy myös mieheni. niin menojen kuin muutenkin suunnitelmien suhteen. Joskus voi olla myös niin huno päivä ja pää kipeä tms. ettei jaksa jäädä lasten kanssa juuri sillä kertaa. Tosin näin on käynyt lähinnä pari kertaa itselleni, ei miehelleni. Mies taas on joskus suunnitellut laittavansa jotain tiettyä ruokaa ja että katsotaan illalla leffaa ja avataan viinipullo, eikä asiasta ole vielä sen kummemmin juteltu, joten tottakai miehen suunnitelma kävelyn voittaa kun sitten kysyn että onko mitään menoa tai mielessä vai meenkö lenksulle.

Vierailija
13/13 |
16.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan siltä varalta että

-mies on suunnitellut jotain yhteistä

-mies on sopinut jo jotain muuta mutten vaan muista sitä

Ja totta kai sama toimii toisinkin päin, eli mies kysyy myös menoihinsa "lupaa" minulta. Ei se omista menoista päätäntävaltaa vähennä jos huomioidaan myös toinen tai omat mahdolliset unhotamiset!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kuusi