Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

gastroskopiasta kokemuksia?

Vierailija
16.06.2010 |

onko pahempi kuin synnytys? kertokaa omista kokemuksistanne.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
16.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vielä yksityisellä puolella opiskelijaterveydenhoidon kautta. Lääkäri ja hoitaja molemmat tiuskivat tuskastuneina, kun minulla on tosi vahva yökkäysrefleksi, ja lääkäri nälväisi vielä pois lähtiessäni, että eipä tuolta paljon mitään selvinnyt, kun et ollut hetkeäkään paikallasi.

Toinen gastroskopia oli julkisella puolella ja meni helposti. Tosi mukava lääkäri joka selosti toimenpidettä koko ajan ja lisäksi hoitsu selän takana koko ajan silittelemässä ja rauhoittelemassa. Olin sen jälkeen oikein yllättynyt siitä, miten hyvin se meni, kun tuosta ekasta jäi niin kamalat muistot.

Vierailija
2/4 |
16.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kovin kamalalta tuntunut. Ei siis sattunut, mutta oli epämiellyttävää oksennusrefleksin vuoksi. Mutta kyllä sen kestää, etenkin, koska toimenpide on nopea. Solunäytteiden otto ei satu, vähän nipistää.

ja minä siis olen pelännyt verikokeita ja rokotuksiakin:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
16.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulla positiivistakin. kun googlettaa gastroskopia niin kyllä alkaa jännittää kun kokemuksia lukee...

itselle tehty virtsateiden tähystys joka oli aika kammottava, kaksi synnytystä ilman puudutteita, kierukan laitto ehkä ollut kivuliainta tähän mennessä.

ap

Vierailija
4/4 |
16.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

virtsateiden tähystykseen, mikä on oikeasti kivuliasta. gastroskopia ei satu, vaikka onkin epämiellyttävää. Mutta sen siis kestää, ja heti kun se on ohi, olo helpottuu. Korkeintaan kurkussa vähän tuntuu, mutta minulla ainakaan ei edes aristanut.