Miksi te riitelette?
Minä en riitele koskaan miehen kanssa, teinille välillä karjun kun huvittaa karjuminen.
Kommentit (8)
asioista, ja välillä se tai jokin muu asia turhauttaa.
Ei kyllä haukuta toisiamme eikä juuri huudeta.
tai vähintäänkin kinastellaan. Se ei tarkoita että pitäisi heti olla eroamassa jos ei pienistä erimielisyyksistä selviä. Jos ette ole koskaan tapellut asioista niin jompikumpi teistä, sinä tai miehesi on pahasti, todella pahasti tossun alla, alistettuna ja tekee kaiken kuten toinen haluaa.
Tai sitten olemme niin fiksuja että aika moni pikkuasia (kuten raha, kotityöt) on menettänyt merkityksensä ja osaamme keskittyä niihin ihan oikeisiin asioihin elämässä.
että pää punasena huudetaan ja nyrkit viuhuu? :D Pitää osata riidellä oikein ja tilanteen vaatimalla tavalla.
pitäisi keskustella hemmetin parisuhteesta jatkuvasti ja mä inhoan sitä ihmissuhdesoopaa. Mitä sitä koko ajan jauhamaan?? Ei millään jaksaisi, tylsää, mieluummin katselis kun maali kuivuu.
tai vähintäänkin kinastellaan. Se ei tarkoita että pitäisi heti olla eroamassa jos ei pienistä erimielisyyksistä selviä. Jos ette ole koskaan tapellut asioista niin jompikumpi teistä, sinä tai miehesi on pahasti, todella pahasti tossun alla, alistettuna ja tekee kaiken kuten toinen haluaa.
Tai sitten olemme niin fiksuja että aika moni pikkuasia (kuten raha, kotityöt) on menettänyt merkityksensä ja osaamme keskittyä niihin ihan oikeisiin asioihin elämässä.
meillä ei suurte riidanaiheuttajat todellakaan ole noin mitättömät asiat, mutta esim. lastenkasvatuksessa tulee otettua yhteen, mutta nekin on vuosien varrella sulautuneet aika sopiviksi toisiinsa.
Taisi tosiaan osua tuo alistumis-kohta suhun?
Jos minä olen huonolla tuulella en ala sitä muihin purkamaan vaan prosessoin sen ihan itse. Ja mies tekee samoin. Muuten keskustellaan älyttömän paljon ja nauretaan myös. Minä en esimerkiksi syytä miestä jos ei ole tehnyt jotakin mitä MINÄ haluan. Sehän on ihan älytöntä.
Taisi tosiaan osua tuo alistumis-kohta suhun?
Miksi me riitelisimme lasten kasvatuksesta? Lapset elävät tuossa rinnalla ja oppivat samalla elämää, heitä myös kohdellaan kunnioittavasti mutta tiukasti myös.
Ja kumpikaan meidtä ei syyllistä eikä ole marttyyri.