Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaunis rusketus, hyvä vartalo, nätit kasvot...

Vierailija
16.06.2010 |

Ja saa 37-v. mammakin huomiota missä ikinä liikkuukaan :) Ja todella moni blondattu, tekohiuksilla ja -ripsillä varustettu "hyvännäköinen" nainen katseli myös...miksiköhän? Voi, että tekee hyvää naisen itsetunnolle, kun päät kääntyilee. Ei sitä aina muista olevansa ihan ok:n näköinen, kun pyykkää kotona tai raahaa niitä painavia ostoskasseja...Ja kummasti se oma mieskin alkaa kiinnostaa, kun huomaa, että kelpais sitä muillekin.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
16.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan heräsin siihen, että vaikka kuinka mun ystävät ovat vuosien saatossa mun ulkonäköä kehunneet, niin en itse sitä ole tajunnut.

Pari vuotta sitten mies sanoi, kun olimmed Barcelonassa lomalla, että kaikki ihmiset katsoo sua...sekä miehet että naiset...sen jälkeen aloin kiinnittää asiaan huomiota. Ja kaipa se sitten täytyy itselleen myöntää, että vois sitä olla rumempikin :)

ap, jolle eräs mummo kävi hehkuttamaan jäähallissa, kuinka kaunis ja luonnollinen nainen olet. Harvassa on sitä jotain ja sinussa on, mummeli lisäsi

Vierailija
2/19 |
16.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ei oo enneku saan nää liikakilot veks!! sitä odotellessa :) T. toinen hyvännäköinen brunetti jolla vaan vähä liikaa makkaroita :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
16.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan heräsin siihen, että vaikka kuinka mun ystävät ovat vuosien saatossa mun ulkonäköä kehunneet, niin en itse sitä ole tajunnut.

Pari vuotta sitten mies sanoi, kun olimmed Barcelonassa lomalla, että kaikki ihmiset katsoo sua...sekä miehet että naiset...sen jälkeen aloin kiinnittää asiaan huomiota. Ja kaipa se sitten täytyy itselleen myöntää, että vois sitä olla rumempikin :)

ap, jolle eräs mummo kävi hehkuttamaan jäähallissa, kuinka kaunis ja luonnollinen nainen olet. Harvassa on sitä jotain ja sinussa on, mummeli lisäsi

Vierailija
4/19 |
16.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päinvastoin! Blondi tai brunetti, ei mitään väliä. Kaunis voi olla, väriin katsomatta. Mutta ehkä blondeilla näkyy ne surkeasti laitetut tekotukat parhaiten...

ap

Vierailija
5/19 |
16.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap, jolle eräs mummo kävi hehkuttamaan

jäähallissa, kuinka kaunis ja luonnollinen nainen olet. Harvassa on sitä jotain ja sinussa on, mummeli lisäsi

Sori mut aika naiivi läppä :) Hienoa tietenkin, että itsetuntosi nousee moisesta. Barcelonassa ne nyt tuijottaa kaikkia, etenkin jos näyttää turistilta...:D

Vierailija
6/19 |
16.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

37-vuotiaina monet on jo aika kulahtaneita ja on hauskaa huomata, että itse on vielä varsin nätti :)

Vierailija
7/19 |
16.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja naureskellut vastaaville jutuille. Mutta oikeasti, oikeassa elämässä, oikealle kotiäidille 37v. on käynyt näin. Ja tämän luokan herääminen, joka ei maata mullista mutta tekee kuitenkin hyvää.

Ja voin kertoa, että eilen illalla Hgin keskustassa olevassa kohta uhanalaisessa ravintolassa sain pitkiä katseita...myös siltä blondilta mieheltä työseurueessa...

ap

Vierailija
8/19 |
16.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja naureskellut vastaaville jutuille. Mutta oikeasti, oikeassa elämässä, oikealle kotiäidille 37v. on käynyt näin. Ja tämän luokan herääminen, joka ei maata mullista mutta tekee kuitenkin hyvää.

Ja voin kertoa, että eilen illalla Hgin keskustassa olevassa kohta uhanalaisessa ravintolassa sain pitkiä katseita...myös siltä blondilta mieheltä työseurueessa...

ap

kuinka sua katsellaan. Kummaa pätemistä, mutta tietysti jokainen taaplaa tyylillään.

Vierailija
9/19 |
16.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja silti katsotaan, sekä miehet että naiset

Vierailija
10/19 |
16.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitko verrata itseäni johonkin julkkikseen niin tajutaan vähän miltä näytät. Mä olen myös kaunis ja luonnollinen vaikka blondi olenkin ja ei sentään ole tekohiuksia :D Muistutan Pinkkiä, Heather Grahamia jne

Vierailija
11/19 |
16.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekin on ruskea

Vierailija
12/19 |
16.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sääli, että aiot olla rusina : D

Vierailija
13/19 |
16.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on sanonut, että olen kauniimpi versio Helena Karihtalasta. Ja se, että en ole tajunnut viehätystäni aikaisemmin, on todennäköisesti provosoinnut ihmisiä. Toisin, kuten teitä täällä...

Vierailija
14/19 |
16.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta jokaisen naisen pitäisi saada tuntea itsensä kauniiksi! Ja on ihanaa, että ap tuntee niin.

Se kaunistaa ihmistä entisestään, kun hyväksyy itsessään ne virheetkin, mahamakkarat tai ohuet hiukset..

Kulkekaa naiset selkä suorassa, jokainen teistä saa tuntea olevansa kaunis. Jos jollakin on itsetunto kohdallaan, niin ap:lla, teillä muilla ei vaikuta olevan. Katsokaa peiliin ja löytäkää itsestännekin se kauneus, se voi piillä sen happaman ilmeen takana!

Vierailija
15/19 |
16.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tulee hyvä mieli siitä, että "heräsit" tykkäämään itsestäsi :) Samat sille 48-vuotiaalle!

Vierailija
16/19 |
16.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. se Pink ;)

Vierailija
17/19 |
16.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo 48v. ja saanut miesten sekä naisten huomiota elämässäni niin runsaasti, että nyt yritän jo vaan ennemminkin sulautua massaan. Ehkäpä minussa on luontaista charmia, en ole mitenkään erityisen kaunis edes, mutta edelleen silti kerään katseita missä liikunkaan.

Vierailija
18/19 |
16.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa kirjoitin viestin alunperin provosoidakseni, sillä "vanhempia" naisia dissataaan ja moni arjen syöväreihin uppoutunut naisihminen saattaa tuntea olonsa "hiirulaiseksi". Niinkuin minäkin aikanani...mutta en enää. Ja uskokaa tai älkää, niin totta on joka ikinen sana. Kaikki eivät ymmärrä omaa viehättävyyttään ja joku ja jossain...saavat aikaan kimmokkeen, josta alkaa uusi ulottuvuus...

ap

Vierailija
19/19 |
16.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on hienoa että nainen tykkää omasta naiseudestaan ja kauneudestaan. Minäkin pidän enemmän luonnollisesta kauneudesta kuin tehdystä kauneudesta. Nauti ap ihan täysin siemauksin heräämisestä! Takuulla tyytyväisyys itseesi huokuu sinusta ulospäin ja siitä monet ihmiset pitävät, että nainen on sinut itsensä kanssa. :)

Minä olen luonnollisesti blondi, enkä ole koskaan värjännyt hiuksia, vaikka monta kertaa kampaajat tai muut ihmiset ovat luulleet minun värjänneen hiuksiani. Olen itsekin oppinut pitään hiuksieni väristä, kun niitä on niin paljon kehuttu. Minunkaan mielestä ei ole väliä, onko brunette vai blondi, kokonaisuus ratkaisee. :)