Voiko rinnat olla suurempia kuin D-kupit ?
Kaverini kanssa ollaan väitelty rintojen koosta. En oo ikinä nähnyt isompia rintoja, kuin D-kupit. Kaverini sanoo seurustelleen E-kupit omaavan naisen kaa...Turhaa isottelua vaan..sano mun sanoneen...
t. Mace
Kommentit (35)
minulla on tiedossa kaksi naista joilla on aivan ylisuuret jotka roikkuvat ainakin napaan asti. on järkyttävän näköiset, jos ollaan porukoissa joissa on enempikin väkeä niin nämä kaksi kyllä erottuu joukosta, toisilla on kahvikuppi pöydällä ja näillä on ensin hinkit ja sitten se kahvikuppi
kyllä ainakin mun rintoja on kehuttu! ja nyt varsinkin taas, kun ovat palautuneet imetyksestä. Mutta ei se itselle niin hääviä ole, tuntuu rintojen koko kiehtovat miehiä aika lailla. ei ole kiva kuunnella, kun äijät miettii, että onko tarpeeksi isoa ämpäriä, mihin ne mahtuu. ja oma isäkin rintsikoitten ostovaikeuksiin kyllästyneenä suunnitteli tilaavansa niitä mulle mittatilauksena hevosvaljaiden valmistajalta..
Mistä ihmeen peräjunttilasta ap ja kaverinsa ovat kotoisin? Jostain, minne ei posti, mainokset, lehdet ja törkyjournalismi kulje, eikä sen puoleen näy tv-lähetykset eikä edes nettiä saa?
Täällähän sitä on koko median laaja kirjo täynnä D:tä suurempaa kuppia, joskin monellahan ne ovat kyllä keinotekoiset. Mutta löytyy niitä luomunakin, tietysti. En tosin itse haluaisi niin suuria rintoja (anteeksi vain, te joilla sellaiset on), juuri tuosta syystä ettei sitten ole enää ollenkaan ihminen, on pelkät tissit niin naisille kuin miehillekin. Ennen raskauksia ja imetyksiä (ja jokusen ylimääräisen kilon omaavana) mulla oli D-kuppi itsellä, ja sekin oli jo kyllin suuri siihen, että kaveripiirin naispuoleiset valittivat jatkuvasti, miten minun on sitten helppo, kun rintojen takia kerään kaikkien miesten katseet. Miehiä taas ei kiinnostanut mikään muu kuin ne rinnat, ja minua vitutti suunnattomasti se, ettei esim. seurustelusuhteissa päässyt koskaan alkua pidemmälle, kun mies oli kiinnostunut pelkästään niistä rinnoista, ei minusta. Nyt on pieni C/iso B, ja vaikkei nämä nyt enää niin katsemagneetteja olekaan, urheilu on kivempaa, kun tissit ei pompi silmillä koko ajan, sosiaalinen kanssakäyminen on kivempaa, kun ihmiset katsovat silmiin eivätkä rintoihin. Moni vanha tuttu miespuolinen kaverikin on tunnustanut, että on vasta hiljattain tajunnut, minkä väriset silmät mulla on, kun niitä ei silloin isojen rintojen aikaan tullut juuri katseltua (siis niitä silmiä).
Olisi kyllä oikeesti kiva, ainakin kuvissa nähdä semmoiset !
Olisin todella yllättynyt, jos saisin kuvia teistä isotissisistä naisista...rinnoista siis...
t. Mace... Email: wanda.fish@jippii.fi
Olisi kyllä oikeesti kiva, ainakin kuvissa nähdä semmoiset !
Olisin todella yllättynyt, jos saisin kuvia teistä isotissisistä naisista...rinnoista siis...t. Mace... Email: wanda.fish@jippii.fi
Alkaa tänkin keskustelun juoni selvitä pikkuhiljaa :-D
Ei voi olla isompia tissejä kuin D-kuppi, en usko ennenkun lähetätte kuvanne niistä ja mielellään yhteystietojen kera ;-)
M34
Kyllä niitä isoja luomurintojakin löytyy. Itselläni on H kuppi ja nyt raskauden aikana ovat ennestään vielä kasvaneet. Kävin juuri ostamassa imetysliivit, ongelmia koitui kun suurin kuppikoko on J ja se näyttää jäävän pieneksi. Ei elämä välttämättä ihan helppoa ole näin isojen rintojen kanssa sillä rinnat painavat melkoisesti.. Kuvaa en nyt sinulle ikävä kyllä lähetä mutta kyllä niitä ilman silikoonejakin on olemassa. Eikä ne isot kuppikoot ole siellä kaupassa vaan hylly täytteenä. Normaalikaupasta en edes liivejä löydä.
Kaverini tais olla oikeassa. Saisinpa mäkin kokea tuon "ihmeen". Harmi, etten saa kuvia sulta ;)
t. Mace :)
onneks ei oo omalle kohdalle osunu... Säälittävää vonkausta.
kyllä voi itelläni on e kupit ei se nykyään mikään mahdottomuus.
Kävin toissapäivänä ostamassa uudet rintaliivit, ovat kokoa DD65. Rintani eivät kuitenkaan ole järjettömän isot. :) Kuppikoko (DD) on suhteellinen rinnan ympärysmitan (65 cm) kanssa, joten B80, C75, D70 ja DD65 ovat jokseenkin samankokoiset kupit.
Joillakin on käsivarsi 65 cm.
Kävin toissapäivänä ostamassa uudet rintaliivit, ovat kokoa DD65. Rintani eivät kuitenkaan ole järjettömän isot. :) Kuppikoko (DD) on suhteellinen rinnan ympärysmitan (65 cm) kanssa, joten B80, C75, D70 ja DD65 ovat jokseenkin samankokoiset kupit.
Joillakin on käsivarsi 65 cm. <a href="http://www.youtube.com/watch?v=ewzM_7A6giA" alt="http://www.youtube.com/watch?v=ewzM_7A6giA">http://www.youtube.com/watch?v=ewzM_7A6giA</a>
pidän lihksikkaista miehistä, mutta liika on liikaa. Sillä steroidimäärällä, joka tuon massan kasvatukseen on tarvittu, on varmaan kutistunut kivekset rusinoiksi.
No, olispa kiva nähdä sellaiset !
Vaikka vaan kuvassa...
t. Mace