Tehoaako Nutrilett 5 päivän tehodieetti?
Kommentit (21)
neljä kiloa neljässä päivässä.Kilot eivät palaudu heti.Testattu ja hyväksi havaittu.
(tai siis imettämisen lopetettuani) kaksi viikkoa niillä litkuilla ja painoa taisi pudota 8 kiloa. En muista paljonko putosi viiden päivän aikana. Mutta sitten tulin uudelleen raskaaksi ja oli pakko syödä pahoinvoinnin takia reilummin heti alusta ja niinhän sitä painoa alkoi heti kertyä takaisin.
Kyllä se varmastikin toimii ja pudonneet kilot motivoivat kummasti, vaikka osa tulisikin takaisin, kun alkaa syödä normaalisti.
osaat kyllä itsekin syödä järkevästi ja liikkua.
Selleriä, kukkakaalia, grillattu rasvaton pihvi... Ei ehkä mun juttuni.
Selleriä, kukkakaalia, grillattu rasvaton pihvi... Ei ehkä mun juttuni.
Kaikki syötävät saat normi ruokakaupasta eikä ruuanlaitto vaadi kummoisia ponnisteluja.Ainemäärät on selvästi ilmoitettu,ei vois helpompaa olla!
Millaiset aikeet sulla on? Oletko normaalipainossa?
eli saman verran nesteitä voisi muillakin keinoilla saada pois. Tosin mulla ei pudotettavaakaan ole paljon.
Vai tuliko se? Jos käyttäis tota vaikka juhannuksen alle, turpoaako sitä sitten juhannusiltana parissa tunnissa takaisin palloksi, vai? Mullakin on vain muutama kilo pudotettavaa. Olisin kahteenkin huippu tyytyväinen.
nyt 155 cm ja 51 kg ja vähän viime kesän vaatteet kiristää ;) joten siksi ajattelin kokeilla tuota.
ap
Jos viidessä päivässä lähtee 2 kg, onko se kaikki nestettä, vai? Miten nopeasti neste tulee takaisin?
eli saa kyllä itsensä hyvää kuosiin, jos alunperinkin hoikkis.
3 kg lähti mulla. Mutta sitten iski siideri/grillaus/juhlakausi... Mutta aina voi palata nutriletin pariin.
ja kaikki tuli takaisin hetkessä! Olo oli huono niiden viiden päivän aikana. Eli enpä kokeile uudestaan...
eikä tullut takaisin. Opin kuurin jälkeen syömään vähän ja säännöllisesti.
Pudotin pari viikkoa sitten kilon verran (liikunta+ruokavalio) ja nyt haluaisin pudottaa pari kiloa lisää.
Nyt on mitat 167/70, eli mikään kauhee läski en ole. Nykyisestä olisi tarkoitus pudottaa vielä 5-10 kg kesän aikana.
nutrilett-diettiä.Vielä ei ole paino tippunut ollenkaan :(
nutrilett-diettiä.Vielä ei ole paino tippunut ollenkaan :(
Älä nyt silti lannistu. :)
Onko kellään kokemusta, miten paljon dieetin aikana voi liikkua? Normaalisti kävelen noin tunnin päivässä tai joka toinen päivä. Onko liikaa?
Onko tästä aiheesta jo niin paljon keskusteltu vai eikö täällä kukaan koe tarpeelliseks laihduttaa?