Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hei köyhän duunarisuvun akka Kontulasta!

Vierailija
06.06.2010 |

Mulla on varallisuutta ja kuulun arvostettuun suomalaiseen teollisuussukuun. Mieheni on myös arvovaltaiseen johtajasukuun kuuluva.

Mutta kai roskaväelläkin on omat juoppokaverinsa Kontulan hissittömän metroaseman spurgukatoksessa. Ajapa velka-autollasi sinne, niin saat hyväksyntää.

Me liidämme mieheni kanssa Helsingin jet set-piireissä taksilla ja ihastelemme yksityiskokoelmia. Öljyvärimaalauksia tunnetuilta tekijöiltä ja patsaita ja muita taideaaareita. Niihin pippaloihin sinua ei ole kutsuttu.

Siellä on vain kaupungin kerma.

Lisäksi vingutan Stockalla pankkikorttiani ja Stockan exclusive-asiakas korttia niin paljon kuin jaksan. Miehelläni on myös se.

Ruokasi voit hakea Myllypuron leipäjonosta, me syömme gourmet-ruokaa joka päivä, äskenkin enterecotea. :P

Nainen Westendistä.

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
26.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

just äsken näin 3 hissiä metriksellä, siis täällä kontulassa!

Vierailija
2/57 |
26.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on varallisuutta ja kuulun arvostettuun suomalaiseen teollisuussukuun. Mieheni on myös arvovaltaiseen johtajasukuun kuuluva. Mutta kai roskaväelläkin on omat juoppokaverinsa Kontulan hissittömän metroaseman spurgukatoksessa. Ajapa velka-autollasi sinne, niin saat hyväksyntää. Me liidämme mieheni kanssa Helsingin jet set-piireissä taksilla ja ihastelemme yksityiskokoelmia. Öljyvärimaalauksia tunnetuilta tekijöiltä ja patsaita ja muita taideaaareita. Niihin pippaloihin sinua ei ole kutsuttu. Siellä on vain kaupungin kerma. Lisäksi vingutan Stockalla pankkikorttiani ja Stockan exclusive-asiakas korttia niin paljon kuin jaksan. Miehelläni on myös se. Ruokasi voit hakea Myllypuron leipäjonosta, me syömme gourmet-ruokaa joka päivä, äskenkin enterecotea. :P Nainen Westendistä.

(tosin en seurustele spurgujen kanssa vaan elätän muksuni, maksan velka-autoani ja velka-asuntoani) että hohhoijaa. Ja vielä kerran hohhoijaa. Ootpa paskantärkee. Onneksi et ole mun kavereita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me liidämme mieheni kanssa Helsingin jet set-piireissä taksilla ja ihastelemme yksityiskokoelmia.

jet set -piireistä

t: Nainen ala-asteen äidinkielentunnilta :9

Vierailija
4/57 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihes pettää sua varmana parhaillaankin ja kohta vaihtaa sut nuorempaan joka tapauksessa. Syö sit vaan yksikseks Stockan monen vuoden vanhaa gourmet-lihaa ihan vapaasti.

Terveisin muija landelta, täällä sentään lihakin on tuoretta eikä tarvii pakokaasuja haistella

Vierailija
5/57 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että Helsingissä on jet settiä!

Vierailija
6/57 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisitko kertoa, mikä tämän aloituksen pointti oli? Pidätkö itseäsi jotenkin parempana ihmisenä tms?

Vierailija
7/57 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stokka Exclusive korttiko on nykyisin hienouden merkki kun oikein miehelläkin on se! :D Senhän saa kuka tahansa joka vaan keskittää ostokset vähänkin normaalia enemmän stokkalle. Ihan kuka vaan. Hyvin monilla opiskelijoilla on exclusive kortti ja heidän tulonsa ovat minimissä.

Olisit nyt edes kertonut että teillä on Amexin platinakortti niin voisi edes jollain tavalla arvostaa sinua.

t. sen amex platinan omistava nainen itä-Helsingistä (niin, miehellänikin on sellainen ja kumpikin korteista on omalla nimellä eli ei ole rinnakkaiskortteja)

Vierailija
8/57 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai nyt äiti on jo työttömyyseläkkeellä. Asuu kätevästi siinä Itiksen läheisyydessäkin. XD

Itse usein vinguttelen kaikenlaista korttia Stockalla, vaikka ihan peruskeskiluokkainen olenkin. Tapaat minut ehkä joskus siellä Stockalla lastenosastolla tai kahvilassa. Moikkaan sitten iloisesti.

Oikeasti, oliko tämä joku kummallinen provo vai mikä ihme tuon ap:n jutun pointti oikeasti oli? Tylsän päivän ja tylsien juttujen piristäminen? ?

Vierailija
9/57 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisitko kertoa, mikä tämän aloituksen pointti oli? Pidätkö itseäsi jotenkin parempana ihmisenä tms?

Piristystä kotiäidin arkeen. Mulla on niin paljon rahaa, että mun ei tarvitse mennä koskaan elämäni aikana töihin. Ystävänikin halveksivat työssä käyviä ihmisiä. Joten tapan aikaani täällä runoillen. Olen taiteellisesti erittäin lahjakas, tutkitusti.

ap

Vierailija
10/57 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai nyt äiti on jo työttömyyseläkkeellä. Asuu kätevästi siinä Itiksen läheisyydessäkin. XD

Itse usein vinguttelen kaikenlaista korttia Stockalla, vaikka ihan peruskeskiluokkainen olenkin. Tapaat minut ehkä joskus siellä Stockalla lastenosastolla tai kahvilassa. Moikkaan sitten iloisesti.

Oikeasti, oliko tämä joku kummallinen provo vai mikä ihme tuon ap:n jutun pointti oikeasti oli? Tylsän päivän ja tylsien juttujen piristäminen?? Aika huono oli, ei edes mitenkään hauska.

Vierailija
11/57 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piristystä kotiäidin arkeen. Mulla on niin paljon rahaa, että mun ei tarvitse mennä koskaan elämäni aikana töihin. Ystävänikin halveksivat työssä käyviä ihmisiä. Joten tapan aikaani täällä runoillen. Olen taiteellisesti erittäin lahjakas, tutkitusti.

ap

Ap, kyllä me kaikki uskotaan sua, oikeesti. Et ole vielä ihan Stellan tasolla, mutta rekisteröidy tänne, ja ala hioa taitojasi.

Vierailija
12/57 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotin jotain nokkelaa provoilua tai satiiria, mutta petyin. Kokeile uudestaan, esitä jotain eri tyyppiä, jos onnistuisi paremmin.

Piristystä kotiäidin arkeen. Mulla on niin paljon rahaa, että mun ei tarvitse mennä koskaan elämäni aikana töihin. Ystävänikin halveksivat työssä käyviä ihmisiä. Joten tapan aikaani täällä runoillen. Olen taiteellisesti erittäin lahjakas, tutkitusti. ap

Vierailija
13/57 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotin jotain nokkelaa provoilua tai satiiria, mutta petyin. Kokeile uudestaan, esitä jotain eri tyyppiä, jos onnistuisi paremmin.

Piristystä kotiäidin arkeen. Mulla on niin paljon rahaa, että mun ei tarvitse mennä koskaan elämäni aikana töihin. Ystävänikin halveksivat työssä käyviä ihmisiä. Joten tapan aikaani täällä runoillen. Olen taiteellisesti erittäin lahjakas, tutkitusti. ap

Yritä nyt vähän Ap.

Vierailija
14/57 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myllypuron leipäjonosta, me syömme gourmet-ruokaa joka päivä, äskenkin enterecotea. :P Nainen Westendistä.

Mitäs ruokaa tuo enterecote on? Kun olen niin köyhä, etten edes osaa tuollaisia sanoja? Voisiko ap sivistää?

t. köyhä kouluttautumaton mamma myllypurosta

Vierailija
15/57 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen kun saa kuka tahansa. Opiskelija. Työtön. Kuka vaan joka sattuu ostamaan stokkalta normaalia enemmän. Stokka kun ei ole nykyään edes niin kallis paikka verrattuna muihin "tavallisiin paikkoihin" niin helpostihan tuon kortin saa. Eri asia vaan sitten onko exclusive kortista mitään hyötyä. Mielestäni ei ja olen ollut ko. kortin haltija vuosikausia.

Jos nyt haluaa oikein ylpistellä niin kannattaa sitten ennemmin tosiaan puhua amexin platinan tai mustan visan omistamisesta.

Vierailija
16/57 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole espoon kultarannikolta enkä kontulan vuokraluukuista. Silti jos mun nyt pitää valita, niin valkkaisin sen kontulan, ihan siitä syystä että mua ei vittuakaan kiinnosta jotkut helvetin taidenäyttelyt sunmuut kekkerit. Mä olisin niin kyllästynyt! Luulen että mulla olis hauskempaa ja aidompaa elämää siellä kontulassa? Ei tarttis vetää mitään roolia, olla vaan oma itsensä ja ystävät jeesais pulassa. Rehellistä elämään.

Vierailija
17/57 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli siellä ennen. Voi että on välillä ikävä Helsinkiin ja erityisesti Kontulan seudulle.

Vierailija
18/57 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ota kantaa kirjoitukseesi, mutta tuli mieleen kolikon kääntöpuoli.

Aika surullisia ja yksinäisiä naisia noissa mainitsemissasi piireissä.

Enpä nyt ruodi asiaa sen enempää täällä, mutta kaikki ei aina todellakaan ole ihan sitä miltä näyttää.

Vierailija
19/57 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkohan siellä hissi on olla. Mites muuten pääseen esim. pyörätuolilla laiturille?

Mutta kerro, AP, onko teillä uima-allas sekä sisällä että ulkona? Muista sitten tulevaisuutta varten, että kannattaa päättää hyvissä ajoin, onko niitä uima-altaita vai ei ja missä ne ovat, ettei käy Stellat.

Vierailija
20/57 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myllypuron leipäjonosta, me syömme gourmet-ruokaa joka päivä, äskenkin enterecotea. :P Nainen Westendistä.

Mitäs ruokaa tuo enterecote on? Kun olen niin köyhä, etten edes osaa tuollaisia sanoja? Voisiko ap sivistää? t. köyhä kouluttautumaton mamma myllypurosta

jos ap olisi rikas, ja söisi entrecotoa jokapäivä, hän varmastikin osaisi myös kirjoittaa sen. Oikein. (enterecote = entrecote)

Ja mun oman käsitykseni mukaan teollisuussukujen ym. varakkaiden ihmisten joukossa työssä käyviä uraihmisiä arvostetaan tasan yhtä paljon kuin kotiäitejä. Se työ on kuitenkin sen kaiken varallisuuden perustana, eikä vaikkapa lottovoitto.