Kaksostytöt vailla nimiä, ehdotuksia kehiin!
Meillä on kaksostytöt, joille emme ole keksineet nimiä tai voisi paremminkin sanoa, että nimimieltymykset eroavat aika paljon toisistaan ja tämä vaikeuttaa nimien miettimistä.
Hätäkasteen varalta meillä oli ehdolla nimiksi Isabella ja Mianna. Nämä ovat yhä ehdolla tytöille nimiksi, mutta on yritetty miettiä nimiä, joista molemmat miellyttäis molempia.
Isommat sisarukset ovat nimiltään Joonatan, Bettiina, Anniina ja Katriina.
Kommentit (27)
Vilmiina ja Serafiina
Mutta saattavat olla jo liian lähellä toisiaan.
Mirabella ja Cecilia
Isabella ja Marianne
maini ja toini
mimosa ja ilona
Lilli ja Milli
Ei millään pahalla, mutta jos yhtä pitkät nimet tulee kuin aiemmille lapsille niin kylläpä läkähtyy jo niiden luettelua kuunnellessa...
Vaikka Emma ja Sara.
Kaksosten nimienhän ei tarvitse mitenkään rimmata toisiinsa. itse olen kaksonen, kiitollinen kun meidän nimissä ei ole mitään "yhteistä tekijää", ihan tarpeeksi naljailua kaksosuus sai muutenkin aikaan, kamalaa jos oltais vielä jotkut Liina ja Riina oltu.. :/
Noora ja Saara
Eleonoora ja Loviisa
Loviisa ja Ulrika
Sofia ja Saara
Marjaana ja Saara
Tyyra ja Noora
Emilia ja Ulrika
Näistä ainakin harkintaan ja miehelle ehdotettavaksi pääsi Eleonoora ja Mirabella.
Noita lyhyitä nimiä ollaan käyty läpi ja niistä kaikki kivat on jo lähipiirissä käytössä. Minä tiedän useammankin, joilla on pitkä nimi, joko yhdysnimi tai "muuten vaan" pitkä eikä se ole heille ollut ongelma. Myös minulla ja sisarillani on 3 tai useampitavuiset etunimet, ei ole meitä haitannut.
Ehdottamasi Emma ja Sara ovat molemmat ihan liian suosittuja.
ap
Ei millään pahalla, mutta jos yhtä pitkät nimet tulee kuin aiemmille lapsille niin kylläpä läkähtyy jo niiden luettelua kuunnellessa...
Vaikka Emma ja Sara.
Kaksosten nimienhän ei tarvitse mitenkään rimmata toisiinsa. itse olen kaksonen, kiitollinen kun meidän nimissä ei ole mitään "yhteistä tekijää", ihan tarpeeksi naljailua kaksosuus sai muutenkin aikaan, kamalaa jos oltais vielä jotkut Liina ja Riina oltu.. :/
Eveliina ja Karoliina
Saara ja Sofia
Sara ja Paju, jos tykkäätte luontoon liittyvistä nimistä.
Neea ja Tiia (Nea, Tia)
Hätäkasteen varalta meillä oli ehdolla nimiksi Isabella ja Mianna.
Pitäkää ne.
Pitäkää ne.
Minäkin kannattaisin noiden pitämistä, varsinkin Mianna on ihastuttava nimi.
mutta mies ei vieläkään ole täysin lämmennyt tuolle nimelle, ei ihan totaalisesti kieltänytkään. Tämä on kuitenkin viimeinen mahdollisuus antaa tuo nimi tai olla antamatta, koska meille ei tämän enempää tule lapsia.
Voi siis tietysti ehdotella myös Miannalle paria, ei liian samanlaisia eikä tosiaan tarvitse olla -iina loppuinen.
ap
Pitäkää ne.
Minäkin kannattaisin noiden pitämistä, varsinkin Mianna on ihastuttava nimi.
Senja ja Silja
Hilla ja Stella
Kristiina ja Katriina/Katariina
Olivia ja Adeliina
Elina ja Alisa
Linnea ja Viola
Miia ja Mianna.. Mun mielestä rimmaa tosi hyvin ja ovat kauniita nimiä.. :)
Ja mietitään just kumpi laitetaan sairaalan papereihin hätäkastetta varten kun on vain yksi tulossa.
Mianna ja Natalia
Mianna ja Selina
Ihanat nimet, samaa henkeä, mutta ei yhtään liian samanlaiset.
Ihanat. Vai onko liian samalaiset? ;)
Kommentoin nyt näihin ehdotuksiin, aiemmista siis harkintaan Eleonoora ja Mirabella
Viola - kaunis, yksi minun suosikkini
Miia ja Mianna - ei
Milla ja Alissa - ei, Milla on miehen veljen lapsi sekä ystäväni lapsi
Mianna ja Alissa - kivat, ainakin harkintaan
Mianna ja An(n)mari - mieluummin Annemari
Mianna ja Joanna - liian samanlaiset
Lisäksi minä olen pyöritellyt mielessäni nimeä Annemai ja nimiparia Mianna ja Annemai, mutta nämä on toisaalta ehkä liian samanlaiset
ap
Alissa ja Ilona
Jenny ja Jade
Lara ja Luna
Tykkäätkö yhdestäkään?