G:Mikä teillä on yhdynnän min. ja max. kesto? Saatko yleensä O:n?
Kommentit (22)
Sitä minä just kans tarkotin, mutta yleensä minä saan käsittelyn ennen yhdyntää. Mutta sillä ei minulle aina ole väliä, rakastan myös pikapanoja.
ja yleensä saan yhdynnässäkin, koska mies valmistelee mut hyvin ;) paitsi tuo 3 min (siitä on niiiin kauan-multa tulee jo!) mutta mies hoitaa mut käsin loppuun. Puolessa tunnissa kerkeän laueta pari kolme kertaa.
Minulla oli kerran mies, joka sai vasta puolentoista tunnin naimisen jälkeen -voi että se oli haukottavaa...
En tiedä mikä hitto tuota miestä vaivaa, kun se laukeaa nykyisin niin äkkiä. Kuopuksen syntymän jälkeen on ollut tällaista.
Esikoisen syntymän jälkeenkin oli jonkun viikon, mutta se tasaanti aika äkkiä " normaaliksi" . Nyt on 1,5 vuotta harrasteltu pika-yhdyntöjä, on harvinaista, jos mies kestää 5 minuuttiakin. Tokihan sitten pelmutaan muuten lakanoissa...
" Puolessa tunnissa kerkeän laueta pari kolme kertaa. "
Voiko tämä olla tottakaan?? Voi, kumpa minäkin...
En ole koskaan lauennut mieheni läsnä ollessa. Toivon joskus vielä pääseväni sellaiseen mielentilaan, että tuo tuollainen onnistuisi.
Siis suuseksi sessiot kestää sellaisen tunnin yhteensä... jonka jälkeen olen saanut yleensä kahdesti... jonka jälkeen se varsinainen jynkky... se kestää sellaisen 15-65 min... jossa saan ainakin 3 orkkua. Jos esiintyy kuivuus ongelmia (harvoin esiintyy) niin jynkky muuttuu joko ulos sisään työnnöiksi tai suuseksiksi jota rakastan, josta taas jatketaan...
jatkaa luettuaan muut; mies voi panna vaikka tunnin pari jos haluaa. Minä saan yhdynnästä, ja haluan nimenomaan siitä enkä kielellä lirputteluista tms.
Esileikkeineen (sisältäen yleensä, Yllättäen, enemmän cunnilingusta, jonka aikana vaimo usein saa ei vars. yhdynnäs, kuin fellatiota) voi kertoa noi em. ajat n. 2.lla.
Joskus kun ei oo esim. 3.een päivään harrastanut seksiä nii sitä vaan on yleensä niin heh kiimantuskissaan (vielä näin ikämiessarjalaisenakin:) että tulee melkein saman tien; mitä asiaa edesauttaa myös se jos heh vaimo just siistinyt pimpsansa poslariksi tai lähes tulkooksi (millon lähetyssaarnaaja asentoa tehdessä kun vedän ite massuni sisään ja vaimo painaa häpykumpuaan alaspäin niin, että pääsen näkeen kuinka kullini menee paljaaseen vakoon eestaas, niin ei sitä Taivaallista näkyä pysty valitettavasti kovin monen työnnön ajan katteleen, on se vaan niiiiin...:).
Taidamme siis osittain kärsiä ennenaikaisesta siemensyöksyilyistä, mutta jos-kun on tullut työstettyä meille maratonillisesti yli 10 min., niin vaimo alkaa oleen jo ihan puolituskissaan kun kuulemma sen verran alkaa jo sattuun pimppiinsä (ja varsinkin allaolevaan välilihaan)vaikka hyvin kosteanikin olisi (enkä ole tosiaan ees mikään Holmesin Jussi:).
Lyhin kesto 3min.
En saa melkein koskaan O:ta.
lyhyin on varmaan n. 30 sek, ja se on se yleisin.
pisin on sit varmaan muutama tunti. se oli ennen lapsia se ;)
Pikapanoista tuntien sessioihin - välillä saan O:n ja välillä en. Pitkissä saan tosin aina, mutta tykkään pikapanoistakin eikä haittaa vaikka O:ta ei saakaan - tuntuu silti hyvältä. Mieskään ei aina halua laueta varsinkin pidemmissä sessioissa tehdään välillä niin että aloitetaan aamulla ja jatketaan pitkin päivää " normaalitouhujen" lomassa ja ehkä vasta iltasella edetään itse orgasmeihin. Tätä valitettavasti pääsee harrastamaan harvoin kun sattuu pääsemään ihan kaksisteen koko päiväksi.
" pikapanoissa" en yleensä saa O:ta mutta pidemmissä sessioissa kylläkin...
Yleensä useammankin. Muuten seksi sujuu meillä hyvin, mutta aina ei jaksaisi kovin pitkää seksiä. Se on fyysisesti kuitenkin aika rankkaa ja itse en ole niiiin hyvässä kunnossa kuin mieheni.
Enpä ole koskaan katsonut kellosta, mutta kestää ihan riittävästi. Saan aina ja helposti - enkä tarvitse mitään lämmittelyjä. Suuseksi on minusta tylsää, en jaksa nuoleskeluja ehkä 1-2min. max ja sitten kunnon asiaan.
minulle min jotain 2 min ja yleensä kesto jotain 20 min - 1 h. Saan aina orgasmin ja aina pelkästä yhdynnästä. Meillä siis minä nopea, mies hidas :)
max 1 1/2 h ja orgasmi tai siis useampikin joka kerta
Ja sitten kunnon touhuilussa saattaa mennä muutamia tuntejakin ja kyllä saan ison O:n
3 minsan pikapanosta noin tuntiin kaikkine koukeroineen. En laukea joka kerta.
kaikkinensa menee yleensä puolesta tunnista puoleentoista tuntiin. Ja O:n saan jos klittaa käsitellaan, yhdynnässä en ole saanut koskaan.