Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisitte tälläisessa tilanteessa?

Vierailija
15.06.2010 |

Yhdeltä firmalta ei ole tullut meille vuoteen laskua, vaikka saamme heiltä palvelua koko ajan. Olen aikoja sitten soittanut firmaan ja kertonut asiasta. Sanoivat, että ei heillä näy minkään olevan pielessä. Sanoin kuitenkin vielä, etten ole laskuja saanut enkä maksanut. Lupasi selvittää asiaa ja palata, jos on jotain ongelmia. Mitään ei ole ko firmasta sen jälkeen kuulunut. Palvelu pelaa edelleen, niin kuin ennenkin. Ottaisitteko uudelleen yhteyttä firmaan vai antaisitteko olla?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä näky canalin kanavat ainakin 6kk sopimuksen irtisanomisen jälkeen :) enkä soitellut perään...

Vierailija
2/9 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostin aikoinaan tietokonepaketin. Sain siis tietokoneen ja siitä piti maksaa kiinteä kk maksu. Tietokonetta sai käyttää 3v jonka jälkeen se piti palauttaa. Näyttö hajosi ½ vuoden jälkeen ja soitin että tarvitsen uuden. Heillä oli järjestelmä kaatunut ja kaikki tiedot hävinneet. Minun tietojani siellä ei ollut. Sanoin, että nateeksi, soitin varmaan väärään paikkaan ja sain tieokoneen muutamalla kympillä :)

Sinuna antaisin olla. Jos joskus tulee joku megalasku, niin sanoisin, että olen yrittänyt asiaa selvittää tuloksetta ja kaiken on sanottu olevan kunnossa. Ei sinun mokasi vaan heidän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kertoisin uudestaan tilanteen. Ottaisin myös ylös puhelimessa olevan henkilön nimen, soittopäivämäärän ja kellonajan. Varmistaisin myös menevätkö puhelut nauhalle. Ja jos tämän soiton jälkeen ei mitään kuuluisi, jättäisin "herran haltuun".

Vierailija
4/9 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon aika pienituloinen, joten vuoden lasku kerralla ei oikein onnistu, mut ei kai ne voi vaatia sitä kerralla maksamaan, kun ei kerran ole mun vika?

Vierailija
5/9 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran vielä ja jos heillä kaikki ok, niin pyytäisin heiltä tiedon siitä paperilla. Ja tietenkin puhelun tiedot ylös (henkilön nimi, pvm). Tämän jälkeen antaisin olla ja jos sitä lottopottilaskua sieltä tulee, on sinulla mustaa valkoisella asian olleen ok

Vierailija
6/9 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perusteluina se, että olisi pitänyt varmistaa, että se lasku tulee. Vaikka olisi kerran tai pari soittanut ja silti ei ole laskua tullut vuoteen, niin palvelusta tietoisena sinulla(kin) on velvollisuus vaatia laskua. Toki siitä megalaskusta voi neuvotella osamaksusopimuksen, mutta tullee kalliimmaksi.

En ymmärrä miksei tämmöisiä voi hoitaa ajoissa kuntoon. Nyt joutunet joka tapauksessa maksamaan hirmu isoja eriä kerralla, että saat kaiken maksetuksi. Itse soittaisin vaikka kolme viikkoa putkeen joka päivä asiakaspalveluun varmistaakseni sen, ettei käy noin.

Vierailija
7/9 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 vuoden sisään, eli korjaa se tilanne nyt, äläkä odota että tulee kohta kahden vuoden laskut kerralla maksettaviksi.

Vierailija
8/9 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen kun edes tajusin, ettei sieltä ole tullut laskua aikoihin. Täytynee vaan sitten soittaa uudestaan. ap

Vierailija
9/9 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentokentällä kotiin mahtavalta reissulta lähdössä, katteltiin lentoaikatauluja ja päätettiin repästä ja lähtee vieä jatkaa matkaa visat vinkuen, maksoin kentällä uudet lennot toiseen maahan eikä visalaskua ikinä tullut :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kolme