Ollaan seukattu 10 vuotta ja meillä on vieläkin miehen exän ostamia astioita käytössä.
Osan olen riitojen tiimellyksessä saanut heitettyä seinään, mutta kattiloita en ole saanut rikki paiskattua.
Kommentit (10)
hyvä, että edeltäjäsi on satsannut laatuun, niin sinä voit käyttää rahasi vaikka kosmetologikäyntiin.
niin mitä?
Ne on vain astioita. Muistaako miehesi edes niiden alkuperää?
Meillä on miehen kanssa yhteensä 100 000e vuositulot, ja silti suurin osa kattiloistamme on minun lapsuudenkodin peruja. Sain ne (käytettynä) mukaani kun aikoinani muutin kotoa pois. Hyviä kattiloita ovat!
Astiat on vaan astoita, ei se exän sielu niissä asu.
Meillä (minun ja mieheni yhteinen) lapsi leikkii pehmolelulla minkä olen saanut joskus exältäni, mieskin tietää kyllä asian. Mutta ei haittaa ketään. Se on VAIN pehmo-nalle, tuhlausta se olisi ollut roskiin heittää. Eikä siihen liity edes sen kummempia muistoja - kun näen sen, en ajattele exääni, vaan lastani pienempänä kun se aina hali sitä nallea.
Tuskin kattiloihinkaan mitään suurempia tunnelatauksia liittyy mistä sun kannattaisi olla huolissaan..?
kaikki miehen exän jättämät tavarat mukaan lukien kaikki mitä mieheni exältään oli saanut lensi armotta roskiin.
Mä tein heti selväks kun yhteen muutettiin et sen naisen hankkimia tavaroita en suostu katseleen saati käyttämään.
Mä myös hävitin kaikki omilta exiltä saadut lahjat sun muut kamat.
Samalla kerrottiin toisillemme kaikki sellaiset asiat joita myöhemmin joku voisi käyttää rikkoakseen meidän suhteen.
Näin tehtiin meidän suhteessa asiat heti selväks ja ettei exät jää kummittelemaan.
Sanoisin et vie kattilat ja padat sellaseen kierrätykseen missä hyvitetään vanhoista kun ostat uusia.
Suosittelen. Tulee sulle paljon parempi mieli.
kaikki miehen exän jättämät tavarat mukaan lukien kaikki mitä mieheni exältään oli saanut lensi armotta roskiin.
Mä tein heti selväks kun yhteen muutettiin et sen naisen hankkimia tavaroita en suostu katseleen saati käyttämään.
ostamilla aterimilla ja erosta on jotain 13 vuotta. Hyvää Hackman-laaua :)
Meilläkin on vaikka kuinka paljon tavaraa, joita olemme hankkineet exiemme kanssa.
Molemmilla toinen liitto ja mentiin kimppaan vasta yli kolmekymppisenä. Ei ikuna olisi tullut mieleeni lähteä hyvää tavaraa hävittämään ja ostamaan uutta vain siksi, että se on aikanaan hankittu jonkun muun kanssa. Eri juttu, jos joku ei tyyliltään miellyttäisi, mutta meillä (ja vissiin exilläkin) on aika samanlainen maku, joten eipä ole siitäkään ongelmaa tullut.
ja nimikoituja pitsilakanoitakin käytössä.
kaikki miehen exän jättämät tavarat mukaan lukien kaikki mitä mieheni exältään oli saanut lensi armotta roskiin. Mä tein heti selväks kun yhteen muutettiin et sen naisen hankkimia tavaroita en suostu katseleen saati käyttämään. Mä myös hävitin kaikki omilta exiltä saadut lahjat sun muut kamat. Samalla kerrottiin toisillemme kaikki sellaiset asiat joita myöhemmin joku voisi käyttää rikkoakseen meidän suhteen. Näin tehtiin meidän suhteessa asiat heti selväks ja ettei exät jää kummittelemaan. Sanoisin et vie kattilat ja padat sellaseen kierrätykseen missä hyvitetään vanhoista kun ostat uusia. Suosittelen. Tulee sulle paljon parempi mieli.
Minulla on ainakin parempi mieli kun on tullut hankittua yhdessä exän kanssa tosi hyvälaatuisia tavaroita. Nyksäkin pitää niistä. Mutta olemme ihan täyspäisiä aikuisia jotka eivät liitä tunteitä esineisiin.
musta on säälittävää heitellä astioita.
Miehesi on pihi. Luulis että nainen olisi muuten vienyt kattilansa mennessään.