Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ollaan seukattu 10 vuotta ja meillä on vieläkin miehen exän ostamia astioita käytössä.

Vierailija
15.06.2010 |

Osan olen riitojen tiimellyksessä saanut heitettyä seinään, mutta kattiloita en ole saanut rikki paiskattua.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

musta on säälittävää heitellä astioita.

Miehesi on pihi. Luulis että nainen olisi muuten vienyt kattilansa mennessään.

Vierailija
2/10 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä, että edeltäjäsi on satsannut laatuun, niin sinä voit käyttää rahasi vaikka kosmetologikäyntiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin mitä?

Ne on vain astioita. Muistaako miehesi edes niiden alkuperää?

Meillä on miehen kanssa yhteensä 100 000e vuositulot, ja silti suurin osa kattiloistamme on minun lapsuudenkodin peruja. Sain ne (käytettynä) mukaani kun aikoinani muutin kotoa pois. Hyviä kattiloita ovat!

Vierailija
4/10 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Astiat on vaan astoita, ei se exän sielu niissä asu.

Meillä (minun ja mieheni yhteinen) lapsi leikkii pehmolelulla minkä olen saanut joskus exältäni, mieskin tietää kyllä asian. Mutta ei haittaa ketään. Se on VAIN pehmo-nalle, tuhlausta se olisi ollut roskiin heittää. Eikä siihen liity edes sen kummempia muistoja - kun näen sen, en ajattele exääni, vaan lastani pienempänä kun se aina hali sitä nallea.

Tuskin kattiloihinkaan mitään suurempia tunnelatauksia liittyy mistä sun kannattaisi olla huolissaan..?

Vierailija
5/10 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki miehen exän jättämät tavarat mukaan lukien kaikki mitä mieheni exältään oli saanut lensi armotta roskiin.

Mä tein heti selväks kun yhteen muutettiin et sen naisen hankkimia tavaroita en suostu katseleen saati käyttämään.

Mä myös hävitin kaikki omilta exiltä saadut lahjat sun muut kamat.

Samalla kerrottiin toisillemme kaikki sellaiset asiat joita myöhemmin joku voisi käyttää rikkoakseen meidän suhteen.

Näin tehtiin meidän suhteessa asiat heti selväks ja ettei exät jää kummittelemaan.

Sanoisin et vie kattilat ja padat sellaseen kierrätykseen missä hyvitetään vanhoista kun ostat uusia.

Suosittelen. Tulee sulle paljon parempi mieli.

Vierailija
6/10 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki miehen exän jättämät tavarat mukaan lukien kaikki mitä mieheni exältään oli saanut lensi armotta roskiin.

Mä tein heti selväks kun yhteen muutettiin et sen naisen hankkimia tavaroita en suostu katseleen saati käyttämään.

Vierailija
7/10 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostamilla aterimilla ja erosta on jotain 13 vuotta. Hyvää Hackman-laaua :)

Vierailija
8/10 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin on vaikka kuinka paljon tavaraa, joita olemme hankkineet exiemme kanssa.

Molemmilla toinen liitto ja mentiin kimppaan vasta yli kolmekymppisenä. Ei ikuna olisi tullut mieleeni lähteä hyvää tavaraa hävittämään ja ostamaan uutta vain siksi, että se on aikanaan hankittu jonkun muun kanssa. Eri juttu, jos joku ei tyyliltään miellyttäisi, mutta meillä (ja vissiin exilläkin) on aika samanlainen maku, joten eipä ole siitäkään ongelmaa tullut.

Vierailija
9/10 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nimikoituja pitsilakanoitakin käytössä.

Vierailija
10/10 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki miehen exän jättämät tavarat mukaan lukien kaikki mitä mieheni exältään oli saanut lensi armotta roskiin. Mä tein heti selväks kun yhteen muutettiin et sen naisen hankkimia tavaroita en suostu katseleen saati käyttämään. Mä myös hävitin kaikki omilta exiltä saadut lahjat sun muut kamat. Samalla kerrottiin toisillemme kaikki sellaiset asiat joita myöhemmin joku voisi käyttää rikkoakseen meidän suhteen. Näin tehtiin meidän suhteessa asiat heti selväks ja ettei exät jää kummittelemaan. Sanoisin et vie kattilat ja padat sellaseen kierrätykseen missä hyvitetään vanhoista kun ostat uusia. Suosittelen. Tulee sulle paljon parempi mieli.

Minulla on ainakin parempi mieli kun on tullut hankittua yhdessä exän kanssa tosi hyvälaatuisia tavaroita. Nyksäkin pitää niistä. Mutta olemme ihan täyspäisiä aikuisia jotka eivät liitä tunteitä esineisiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme viisi