Olenko AINOA kolmekymppinen jonka iho on vieläkin kamalassa kunnossa?
Naamanäpyillä kerran kk aina ennen kuukautisia, EN KESTÄ! Näytän hirviöltä :(
Millä tämän saa loppumaan?
Kommentit (7)
Itselläni auttoi Avitcid + Skinoren -kuuri, joka kesti 6 kk. Ystäväni joutui turvautumaan Roaccutaniin.
Ihotautilääkäri tietää, mikä sulle tepsii parhaiten.
Sua voi auttaa ihan e-pillerit. Jos niitä tosiaan on vaan pms-oireena, ei siihen tuhdimpia lääkkeitä määrätä. Aknen hoitoon sitten käytetään aikuisilla esim. antibioottia sisäisesti ja a-vitamiinivoidetta tms ulkoisesti. pahimmissa tapauksissa sisäinen pitkä isotretioniinikuuri. mutta ne eivät ole hoitona ajoittaisiin näppylöihin.
Kun nimenomaan haluaisin olla ilman e-pillereitä.
jos kyse on siis pms-ajan näpyistä. aknenäppylät kestävät viikkoja ja jättävät pahoja arpia. kokeile käsikauppalääkkeitä. Ne eivät ehkäise hormoninäppylöiden syntyä, mutta nopeuttavat paranemista.
täällä toinen kolmikymppinen, mutta mun iho on kukkinut päivästä toiseen 15 vuotta. Olen pessyt ja rasvannut kaikenmaailman aineilla, käynyt kosmetologilla, syönyt diane novia, antibioottikuureja yms. Mutta mutta nyt sain gynekologilta reseptin Spiresistä ja se toimii! Vihdoinkin naama alkaa näyttämään normaalilta =)
Mulla on selässä, hartioissa, olkapäillä ja rinnoilla tuhat finniä. Ja vanhojen tulehtuneiden finnien arpia.