Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

7kk ja nukkuminen mahallaan???

Vierailija
15.06.2010 |

Mitäs kun vauva kääntyy itse mahalleen nukkumaan. Suositus lienee olla vielä selällään, mutta enhän toki voi koko yötä vahtia missä asennossa on...

Pitääkö mun tukea vauva jotenkin että pysyy edes kyljelleen??

T:uusavuton ;)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva valitsee itse parhaan uniasennon. Tuo on aika perinteinen, masullaan (ja pylly pystyssä?) on hyvä olla :)

Mahdotonhan sitä liikkuvaa lasta on tiettyyn asentoon kahlita :)

Vierailija
2/5 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vauva kääntyy itse mahalleen, niin hänen voi ihan huoletta antaa nukkua mahallaan. Se mahallaannukkummis"kielto" koskee sellaisia (pikku)vauvoja, jotka eivät vielä itse osaa kääntyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itekkin ;)

Olen vaan saanut kauhistelua kuulla kun ihmiset kuulee että vauva nukkuu mahallaan... sillä kysyin täältä mielipidettä =)

Vierailija
4/5 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on varmaan lähinnä pienemmän vauvan kohdalla se kauhistelu. Meidän tyttö oli ihan pikkuisena sellainen, että selällä ja kyljellä maatessaan havahtui jatkuvasti kesken unen, ja raajat viuhtoivat. Käänsin hänet jo tosi pienenä mahalleen nukkumaan, ja unet pitenivät aivan radikaalisti, vauva alkoi nukkua yöt läpeensä heräämättä välillä, muistaakseni nukkui parin kk:n iässä jo 9 tunnin pätkääkin. Itse olen vakuuttunut siitä, että mahallaan nukkuminen auttoi, koska unesta tuli paljon rauhaisampaa niin.

Vierailija
5/5 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten tämä tuleva neljäskin tulee nukkumaan.