Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuuluuko naisen ottaa suihin?

Vierailija
27.09.2005 |

Olenko omituinen friikki, kun en pidä koko hommasta ollenkaan. Mulla on pari huonoa muistoa aiheeseen liittyen joskus nuoruusvuosilta ja kai ne vaikuttaa yhä. Lisäksi olen jonkin tason bakteerikammoinen ja kuvottaa jos miehen elin tuoksahtaa " yhtään" .. en siis halua ottaa sitä riskiä että joutuisin laittamaan suuhuni jotain likaista (vaikka se olisi juuri pestykin). Mutta kaikkein eniten pelkään että en osaa tehdä hommaa oikein, vaan vahingossa naarmutan miestä hampaillani. Ja mietin myös miltä näytän (suihinotto näyttää mun mielestä tosi typerältä). Ja pelkään että mies ei pidäkään mun " suorituksesta" ja seisokki väsähtää. Heikko seksuaalinen itsetuntoni ei kestäisi sitä! Että hyvät lähtököhdat tyydyttävään suuseksiin!

Onko kaikilla muilla lennokasta suuseksiä josta molemmat nauttivat?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
27.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole bakteerikammoinen mutta en silti ota kusivärkkejä suuhuni. Siis enää. Nuorena sitä luuli että kaikkea pitää tehdä toisen mieliksi, nykyään teen vain mikä itsestäkin tuntuu hyvältä.

Eiköhän tuo harha siitä että kaikki sitä tekee, ole peräisin elokuvista ja muusta fiktiosta.

Vierailija
2/24 |
27.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mielestäni suihin ottaminen on kaunista mielihyvä tuottamista rakastamalleen ihmiselle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
27.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähemmästäkin alkaisi ällöttää. Jos haluat kokeilla antaa suuseksiä miehelle, niin tee se silloin kun mies on juuri tullut saunasta/suihkusta. Aloita siten, että ihan vain varovaisesti nuoleskelet, etkä työnnä sitä suoraan kurkkuun. Jos homma alkaa tuntua vastenmieliseltä, niin voit kyllä lopettaa. Uskon että miehesi arvostaa jopa yritystä. Mutta tosiaan tiedän monia suhteita, joissa suuseksiä ei ole.

Itse nautin suunnattomasti suihinotosta, mutta tiedän, että monet eivät nauti. Sinun kannattaisi kertoa miehellesi, mikset ole kauhean halukas ottamaan suihin, niin pääsisit epävarmuudestasi. Ja tuosta vielä, kun pelkäsit ettet ole " hyvä" suihinottaja... Miehet nauttivat kaikenlaisesta kosketuksesta, ja se hampailla ' naarmuttaminen' on aika vaikeaa itse asiassa ;) Älä ainakaan sen vuoksi jätä kokeilematta, että pelkäät olevasi huono.

Vierailija
4/24 |
27.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ehkä vähän aniivi, mutta olen ihan oikeasti luullut että kaikki sitä tekevät... Siis minusta se on huippukivaa ja samalla kiihottavaa, enkä ole koskaan ajatellut että joku ei pitäisi siitä.

Käsittääkseni myös kaverini tekevät sitä, ainakin puhuvat siitä..

Te jotka ette ota, nuoleeko miehenne teitä?? Jos nuolee, eikö se tunnu jotenkin vähän epikseltä??

Vierailija
5/24 |
27.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on mielestäni mieheltä itsekästä vaatia sellaista. minä ainakin otan suihin vain silloin kun se tuntuu musta hyvältä.. aina se ei tunnu. Seksin pitäisi olla mielekästä molemmille eikä vain sitä että mies tyydytetään tavalla josta nainen ei edes nauti.

Vierailija
6/24 |
27.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina välillä miehelleni ehdotan mutta häntä ei kiinnosta yhtään joten se on out. Ihan hyvin muutenkin pärjätään!

Vierailija
7/24 |
27.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki puhtautta tulee edellyttää molemmilta. Ja neuvojakin pitää kehdata kysyä, jos se siitä on kiinni.

Vierailija
8/24 |
27.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tosi sääli ettet ap pidä suihinotosta. Minä tykkään! Olen ihan intona kun pääsen munan kimppuun :-) Harjoitus tekee mestarin, ja mestarina on kiva olla! Tuntuu upelta kun tietää kuinka hyvää osaa toiselle tehdä, ja antaa toiselle orkku silloin kun itsestä siltä tuntuu... Nami!

Vierailija
9/24 |
27.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllähän koiratkin putsaavat itsensä nuollen

Vierailija
10/24 |
27.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä tiedä miks. En vaan saa siitä mitää. Mutta mun nuoleminen kiihottaa..

Vierailija
11/24 |
27.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kumpikin tehdään sitä toisillemme ja tykätään kovasti, eihän se mälli nyt mitään herkullista ole mutta....

Vierailija
12/24 |
27.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kai kukaan suostu tekemään mitään sellaista josta itse ei pidä. miehen on sitä vain kunnioitettava.

Vierailija
13/24 |
27.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta suuseksi on ihanaa jatkoa sille, että olemme mieheni kanssa yhtä. Suukottelemme ja hyväilemme toisiamme jokapuolelta.

Vierailija
14/24 |
27.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet jotka ei saa suusexiä kärsivät.

Kaikenmaailman jehovat, helluntaihönöt ja muut nunnat ne on niitä jotka ei uskalla kulliin koskea ja vittuaankin antavat korkeintaan kerran vuodessa pimeässä peiton alla pikaisesti.

Vierailija
15/24 |
27.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta eipä ole sitten tippunut cunilligustakaan, eli enpä nuolaise klittaa. Sitä on tietysti välillä ikävä ja pyydellään, mutta on tässä joku tasapaino oltava.

Vierailija
16/24 |
27.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tän täytyy olla provo tai sit todella surkee yleistys. tiedän montakin " hellarihörhöä" jotka ottaa suihin mieheltään tai toisin päin. ja jopa nauttivat siitä... aika omituista kun kirjoitetaan asioista joista ei oikeesti tiedetä mitään.

t. ihminen, jota ärsyttää kaikki maailman typerät yleistykset ja ajattelemattomat heitot!

Vierailija
17/24 |
27.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kiihotun kun saan ottaa mieheltäni suihin .vaikken mitään syväkurkkutaktiikkaa taida kun on herkkä oksurefleksi niin kyllä sitä pystyy varioimaan kielellä ja käsillä. Se joka antaa niin myös ottaa ; )

Vierailija
18/24 |
27.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos mieheltä ottaa nainen suihin, ei miehellä kuitenkaan ole " velvoitusta" palvella toiseen suuntaan... hohhoijaa...

Naisten nautinto on vieläkin aivan toisarvoinen homma seksissä.. 2000 luvulla!! " Tasa-arvoisessa" maailmassa??

Kuinka moni harrastaa seksiä niin että ainoastaan nainen tulee, jos on esim kiire, pikapano? Nuollaan vaan nopeesti, ja mies saa jäädä ilman??

Vierailija
19/24 |
27.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim kuukautisten aikana, ellei normaalisti onnistu. Täytyy ajatella toistakin ihmistä!

Vierailija
20/24 |
27.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

M

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kahdeksan