Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka käyttänyt Dermosil ihonhoitotuotteita?

Vierailija
14.06.2010 |

Itse aloitin muutama kuukausi sitten ja ikinä ei ole hormoninäppyiho ollut näin hyvässä kunnossa. Ja vielä edullista!

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähtee helposti ja hellävaraisesti ainakin kuulakärkikynällä tehdyt intiaanien sotamaalaukset irti Istuvien Härkien sun muiden inkkarisankareiden nahasta!

Vierailija
2/20 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilaus tulee kivasti kotiin ja tuoteet ovat edullisia ja hyviä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaaleanpunaisella? Sitä juuri käytän. Saas nähdä, koska joudun käyttämään sitä samaan hommaan. ; )

t.ap

Vierailija
4/20 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskauden jälkeen mulle tuli jokin hirveä "hormoonihäiriö" ja naama alkoi yhtäkkiä kukkia pahemmin kuin koskaan teini-iässä. Työkaverin suosituksesta tilasin sitä Dermosilin Fresh balance sarjaa ja iho alkoi parantua ihan silmissä. Olin aiemmin kokeillut apteekista muutamia tuotteita tuloksetta, mutta mulla tuo fresh balance paransi tilanteen. Suosittelen!

Vierailija
5/20 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mikään verkostohörhö tai muu elämäntapahippi, mutta arvostan hyvää hinta-laatusuhdetta ja tuoksuttomia/hypoallergeenisia tuotteita. Dermosililta tykkään eniten just siitä naamanpuhdistusvaahdosta (voi jos olisi matkankestävä pakkaus!), voidesaippuasta, perusvoiteesta (jolla myös lähtee meikit), appelsiini-tuotteista, a-vitamiinia sisältävästä yövoiteesta... Että onhan noita vakiotuotteita ja tykkään myös siitä, että tasaisesti tulee jotain uutuuksia.

Vierailija
6/20 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on useampi lempparituote, hinta-laatusuhde ihan loistava.

Vierailija
7/20 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

silmänympärysgeeli on aivan ehdottomasti paras silmänympärysvoide jonka olen omistanut ja maksoi vain 6 euroa (sellainen valko-sininen).

t.ap

Vierailija
8/20 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fresh balancea pitäisi kokeilla myös. Kaikenlaista tilattu Dermosililtä. Suihkugeeliä, shampoota, käsi ja jalkavoiteita.. Kuin apteekin tuotteita mutta paljon edullisempia ja tulevat suoraan kotiin.

Vierailija
9/20 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehdään aina kimppatilaus töissä ja saadaan kamat ilman postimaksuja työpaikalle tuotuna ja tilauksen hoitaja saa aika kivat ilmaiset tuotteet vaivannäöstä :)

Vierailija
10/20 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään kovasti, ovat hyviä ja edullisia. Jalkavoide Extra on loistava lapsen korppukantapäille, tuo vaaleanpunainen puhdistusvaahto on myös hyvä, nyt mulla tosin vaaleanvihreää :)) Ja Kasvovoide E on mun suosikki, muitakin kasvorasvoja olen kokeillut eikä niissäkään moittimista. Mun mies tykkää Dermosilin miestentuotteista.

Vierailija
11/20 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lisukkeena ostojen mukaan ilmaisia tuotteita.

tehdään aina kimppatilaus töissä ja saadaan kamat ilman postimaksuja työpaikalle tuotuna ja tilauksen hoitaja saa aika kivat ilmaiset tuotteet vaivannäöstä :)

Vierailija
12/20 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo baby extra rasva on kans tosi hyvää!

Vierailija
13/20 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaaleanpunaisissa e-sarjan tuotteissa ihana tuoksu :) vaaleanpunainen pesuvaahto myös täällä käytössä. samoin primo-sarjan shampoot ja hoitoaineet ovat aivan loistavia! sekä kasvojen kuorinta-aine..listaa voisi jatkaa loputtomiin..todella, todella hyvä hinta-laatusuhde!!!

Vierailija
14/20 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin mun sekaiholle sopii eikä ole edes menkkoja ennen hirveitä paiseita naamassa.

Vierailija
15/20 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

dödöt siinä mielessä että valkoiset paidat on kainaloista ruskeina =(

Vierailija
16/20 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saksanpähkinä-käsivoide oli aivan ihanaa! se vaaleanpunainen puhdistusvaahto oli miellyttävää käyttää ja hyvän tuoksuista muttei sopinut mun iholle. Sellainen hopeanvärisessä pienessä purkissa oleva laventelisalva oli mielestäni aivan kauheaa, ihmeellisen tahmeaa litkua.

Vierailija
17/20 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuossa aikaisemmin Fresh balance-sarjasta? sitä kiinnostaisi kokeilla, mutten löytänyt dermon sivuilta. Etsin siis ihan tuolla nimellä, onko tuo jonkin sarjan nimi ja tuotteet nimetty erikseen?

Vierailija
18/20 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loistavat tuotteet ja edullisesti.

Vierailija
19/20 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyvät: Ihonhoito ja kosteutus - Nuoret.

Vierailija
20/20 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan oikeastaan sieltä lähes kaiken muun kosmetiikan paitsi meikit ja hiustenhoitotuotteet. Pidän myös hinta-laatu-suhdetta erinomaisena.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan