Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

menee hermot...

Vierailija
14.06.2010 |

taaperon nukutus vie hermot . ei auta mikään !

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin itsellä vielä vauva, joka alkanut nukkumaan itsekseen 2kk ikäisestä lähtien. Nyt sitten päättänyt ettei haluakaan yksin nukahtaa (ymmärtää varmaan jo nyt että jää yksin ja että se ei olekaan kivaa, kun osaa liikkua) ja joka ilta sama huuto. Seisoo pinnasängyssään ja huutaa. Eikä raski antaa itseään uneen huutaa, mutta kun ei haluaisi antaa periksikään.

Että tsemppiä sinulle! Voin vain kuvitella, mitä tämä meillä olisi, jos vauveli pääsisi itse sängystään pois:/

Vierailija
2/4 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vuosi 1-2 on ollu pahin, kun pääsee itse sängystä ja järkeä ei ole ollenkaan.. Mutta nyt kun lapsi on jo melkein 3v. niin jää sänkyynsä itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä luetaa lapsille. Mulla on vessasta pieni valonkajo joka ei häiritse lapsia ja ne nukahtaa siihen.

Päiväunille lapsi (1,5- vuotias) nukahtaa kun silitän samassa huoneessa. Tylsää seurattavaa lapselle, vahdin että pysyy maate ja saan itse tekemistä.

Joskus istun lapsen vieressä ja pidän silmiä kiinni. Suunnittelen puutarhaani. Tämä on nopeampi tapa mutta joskus laitan sen puolituntia pidemmän ajan ja silitän että saan jotain samalla tehtyä.

Isompia lapsia varten nukutan enimmäkseen sadulla, päiväunia isommat ei enää nuku vaan ne puuhaa omiaan kun pieni nukahtaa.

Vierailija
4/4 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä nukutettiin 1-1.5v rattaisiin pihalla ja nostettiin sänkyyn... en vaan jaksanut taistella. Nyt 2v:nä nukahtaa kunhan jaksaa aikuinen lukea sadun ja maata hetken lapsen vieressä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme seitsemän