uimakoulu, onko tytöt ja pojat samassa suihkussa?
Ja mahdollisesti jos miesopettaja niin sittenkö eskarilainen joutuu miesten puolelle?
Kommentit (11)
meidän uimahallissa vain naisohjaajia.
uimahallin aukioloaikana, on pojat miesten puolella vain jos on miesopettaja ryhmässä (tai avustaja tai joku sinne laittaa poikain kanssa) mutta osassa halleja on siis ryhmäpukuhuoneita, jolloin ovat sielläkin sit sekaryhmänä.
kaksi naisopea oli. Tuskin ne miesten puolelle olisi lähtenytkään ja noin pieniä itseä tuskin haittaa millä puolella on?
tai en minä tiedä, onko siellä sitten joku erillinen pikku suihkutila, mutta poikien kanssa oli kuulemma pukuhuoneessa ja suihkussa. ja opettajana mies, joten ei ne ainakaan naisten puolella olleet. aika outoa mielestäni.
ja voi olla samassa miesten suihkutilassa uimakoululaisten kanssa :/
miesten tai naisten puolella riippuen kumpi ope on. Mutta hallissa ei ole muita uimareita kun uimakoulut on, niin ei ole tirkkijöitäkään.
miesten puolella ja kaksi naisohjaajaa tyttöjen kanssa naisten puolella. Toimii!
Sitä en tiedä, kun menevät eskarista uimaan, kuka menee kenekin kanssa, kun on vain naisopettajia eskarissa.
vanhempien toimesta ja uimaopet opettaa altaalla ja sit kun opetus loppuu, vanhemmat vie lapset pesutiloihin. Uimakoulun aikana ei käydä välissä saunassa.
Näin Espoossa.
vanhemmat sanovat kassalla vievänsä lapsen uimakouluun, niin ei tarvitse itse maksaa mitään (kun ei itse ui). Lapsestakaan ei makseta, kun näyttää kuitin uimakoulusta.
Tytöt äidin kanssa naisten puolelle, pojat isän kanssa miesten puolelle. Itse vein kaksi poikaani, joten saimme avaimen perhepukuhuoneeseen kun uimahallissamme sellainen oli. Tosi kätevää.
Pesun jälkeen vanhemmat vie lapsensa altaan reunalle penkille odottamaan opea.
Opetuksen aikana kassaneidin mukaan pitäisi vanhempien odottaa kahvilassa tms., mutta monet kyllä istuivat siinä samaisella penkillä altaan lähellä vaatteet päällä paljain jalon, eikä opella ollut mitään sitä vastaan. (Ja usein vessahätä iskee juuri uimakoulun aikana, eikä yksi ope voi jättää muita altaalle, joten hyvä vaan että vanhempia paikalla.)
Ainakaan meidän uimahallissa jossa nuorimmat uimakoululaiset 4 vuotiaita. Uimahallissa opetetaan kaikki alusta alkaen omalle puolelleen, niin ei tule näitä meidän 8 v poika ei vaan uskalla mennä yksin miesten puolelle, tottakai otan hänet naisten puolelle...Opettajissa on sekä miehiä että naisia, joten ryhmät jaetaan pukuhuoneisiin sukupuolen mukaan ja vasta altaalla taidon mukaan eri ryhmiin.