Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Minkä ikäisen isosisaruksen antaisit maistaa rintamaitoa a) rinnasta b) lusikasta?

Vierailija
14.06.2010 |

Kysymys koskee tietenkin vain niitä lapsia, joita ei enää imetetä.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapselle rinta suuhun. Saatika sitten noin anhoille ku´n jotkut täällä antaisivat!!!

B)Minkä ikäiselle tahansa

Vierailija
2/18 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on vain vauvalle.

Lusikasta voisin antaa minkä ikäiselle vaan jos mulla jostain syystä olisi rintamaitoa lusikoida.

Tosin voi olla eri jos sitä maitoa rinnoista valuu tai suihkuaa, mulla ei, joten sen maidon joutuu tosiaan imemään siitä rinnasta. Eli jos olisi toisin niin voisin ehkä antaakin maistaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä joskus saunassa innostutaan ihan leikkimään maitosotasta; 7v ja 10v pojat suihkivat vesipyssyillä ja äiti ampuu takaisin maitopysyllä =)

Maistaa eivät kyllä maitoa halua.

Vierailija
4/18 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttelia ovat sitten saaneet maistaa.

Ja isosisarukset toimivat mielellään vauvan soseiden koe maistajina omilla lusikoillaan.

Vierailija
5/18 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä joskus saunassa innostutaan ihan leikkimään maitosotasta; 7v ja 10v pojat suihkivat vesipyssyillä ja äiti ampuu takaisin maitopysyllä =)

Maistaa eivät kyllä maitoa halua.

Vierailija
6/18 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta lusikasta meillä on saaneet viimeksi 7, 5 ja 2-vuotiaat isosisarukset. Nyt baari on suljettu ja 3-vuotias huokaisi just saunassa että "enää ei saada tissimaitoa"

Vierailija
7/18 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan turhaa

Vierailija
8/18 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

8,5v kun maistoi rinnasta. Enpä usko että kovin paljon vanhemmalle antaisin (enkä usko että lapselle tulisi mieleen pyytää...) Lusikasta antaisin minkä ikäiselle vaan.

Vierailija
9/18 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

B) minkä ikäisen tahansa.

Vierailija
10/18 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle se on vain vauvan ruokintaa eikä sitä maistatella muilla, itsekään en sitä maista. Mutta jokainen toimii kuten haluaa.

Vierailija
11/18 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kaksoset tai kolmoset olisivat tietysti poikkeus. He olisivat kumminkin yhtäaikaa vauvoja.

Vierailija
12/18 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

maistaa rinnasta, lusikasta minkä ikäisen hyvänsä.

Vierailija
13/18 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jälkeenpäin ajateltuna ei minusta kannata vieroittuneelle lapselle enää laittaa rintaa suuhun.

Lusikasta antaisin (ja olen antanutkin) maistaa minkä ikäisen tahansa. Ja olen maistanut itsekin.

Vierailija
14/18 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jälkeenpäin ajateltuna ei minusta kannata vieroittuneelle lapselle enää laittaa rintaa suuhun.

Lusikasta antaisin (ja olen antanutkin) maistaa minkä ikäisen tahansa. Ja olen maistanut itsekin.

Vierailija
15/18 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se on ihan järkevää, sillä yleensä se vähentään vanhemman sisaruksen mustasukkaisuutta vauvan imettämisestä. Yleensähän jo vieroittuneesta lapsesta lämmin äidinmaito maistuu pahalta. Maistamisen jälkeen lapsi on sitä mieltä, että hän ei jää mistään paitsi, vaikka häntä ei imetetäkään. Jos lapsi ei saa maistaa maitoa, kuvittelee hän helposti vauvan saavan jotain herkkua.

Vierailija
16/18 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauvan vanhat TUTIT. Annoinkin heille sellaiset, ja kun seuraavana yönä menin katsomaan nukkuvaa 6-vuotiasta, hän veti sikeitä tutti suussa. :D

10

Vierailija
17/18 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja b) minkä ikäisen vain. Oletan, että lapsi siis itse haluaa; meillä ei jo vieroitetut lapset ole itse halunneet.

Vierailija
18/18 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikäisen maistaa rinnasta muuta uuden sisaruksen syntyessä jokainen on saanut maistaa lusikasta maitoa jos on halunnut.

ja joka kerta on jäänyt yhteen kertaan :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän