Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mieheni ihastui toiseen naiseen. Ja kävi ihan uskomaton juttu.

Vierailija
14.06.2010 |

Aluksi olin mustasukkainen ja harmissani, tunsin itseni petetyksi ja surulliseksi. Mieheni ei harrastanut seksiä tämän naisen kanssa, mutta silti se tuntui minusta kurjalta. Mutta kun tämä harmitus hälveni, tämä nainen rupesi tulemaan ajatuksiini toisella tavalla. Olen fantasioinut meistä kolmesta yhdessä. Onko kenellekään muulle käynyt näin? Tuntuu tosi kummalta.

En laittanut tätä seksipalstalle kun ajattelin että tällä puolella on fiksumpaa keskustelua...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli samanlaisia ajatuksia kun mieheni oli ihastunut toiseen.Puhuin niistä miehellenikin ja mies oli ihan hippona ryhtymässä kolmen kimppaan. Itseäni loppujen lopuksi jostain syystä ajatus alkoi ahdistaa ja jälkikäteen ajatus on tuntunut vain oksettavalta. Ajattelen että siinä tilanteessa tavallaan näin sen naisen ja tilanteen miehen silmin, yritin ymmärtää mitä mies oli ajatellut jne. Ei ollut oma itseni.

Kaipa tätä voi sitten näinkin käsitellä. Jotain puolustusreaktiota toki itsekin ajattelin. Todella hämmentävää vaan.

ap

Vierailija
2/7 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuin niistä miehellenikin ja mies oli ihan hippona ryhtymässä kolmen kimppaan. Itseäni loppujen lopuksi jostain syystä ajatus alkoi ahdistaa ja jälkikäteen ajatus on tuntunut vain oksettavalta. Ajattelen että siinä tilanteessa tavallaan näin sen naisen ja tilanteen miehen silmin, yritin ymmärtää mitä mies oli ajatellut jne. Ei ollut oma itseni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä miehen ihastuminen ei tuntuisi sinusta niin pahalta, jos olisit itsekin siinä mukana..?

Vierailija
4/7 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu tosi kummalta. En laittanut tätä seksipalstalle kun ajattelin että tällä puolella on fiksumpaa keskustelua...

AV = Aivot Vapaalla

Vierailija
5/7 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinutkin sänkyseuraksi.. ei kai kysymisessä mitään häviä.. vai ehkä sittenkin :D

Vierailija
6/7 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinutkin sänkyseuraksi.. ei kai kysymisessä mitään häviä.. vai ehkä sittenkin :D

Olemme tavanneet ja olen kuullut että hän oli pitänyt minusta. Mieheni on totta kai ajatellut tätä myös..

Mutta lähinnä mietin tässä että mitä helvettiä??? En ole kuullut vastaavasta reagoinnista enkä ymmärrä itseäni.

Vierailija
7/7 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastaavaa kokemusta. Taidan olla ihan sekaisin.

ap