kauniita ovat ne joilla on vanhemmat kahdesta eri kulttuurista
Kommentit (40)
ihme sievistelyä kun ei voida puhua roduista
eli oli väri ym. mikä tahansa ni toinen tykkää toinen ei.
toisaalta taas, kyllä on ihan arjalaisissakin kaunottaria ja komeljantteja.
Luulen, että tässä nyt vähän sekoittuu kauneus ja eksotiikka. Hieman poikkeavaa pidetään kauniina.
Tiedä häntä.
Usein juuri ripaus tummuutta sulostuttaa. Pitäis olla tumma, muttei liian tumma. :)
Itäeurooppalais-suomalaiset lapset eivät minusta ole sen kummempia.
Yleistykset ovat ihania, varsinkin jos ne kerrankin menee positiiviseen suuntaan.
Omani ovat Suomi-Lähi-Itä -geenisekoituksia ja erittäin kauniita. Vaaleita ja sinisilmäisiä, mutta rakenteeltaan hyvin ei-suomalaisia.
Irkuista vain noin 5 % on punatukkaisia, suurin osa on tummatukkaisia.
Meidän lapsista esikoisella on ihan suomalaisen blondi tukka ja kirkkaanvihreät silmät. Ei mitään hajua, mistä moinen erikoinen väri on peräisin.
Keskimmäisellä on ruskea tukka ja ruskeat silmät ja kolmosella on tyypillinen suomalainen maantienvärinen, mutta kihara tukka ja harmaat silmät.
Kaksi vanhinta ovat oikeasti todella hyvännäköisiä lapsia, kolmas näyttää mielestäni jotenkin... perunalta. Tai Churchilliltä. Sellaiset roikkuvat, venyvät kumiposket, lievästi hörähtävät korvat ja velmu ilme. : D Häntä voisi lähinnä kutsua "persoonallisen" näköiseksi.
Irkuista vain noin 5 % on punatukkaisia, suurin osa on tummatukkaisia. Meidän lapsista esikoisella on ihan suomalaisen blondi tukka ja kirkkaanvihreät silmät. Ei mitään hajua, mistä moinen erikoinen väri on peräisin. Keskimmäisellä on ruskea tukka ja ruskeat silmät ja kolmosella on tyypillinen suomalainen maantienvärinen, mutta kihara tukka ja harmaat silmät. Kaksi vanhinta ovat oikeasti todella hyvännäköisiä lapsia, kolmas näyttää mielestäni jotenkin... perunalta. Tai Churchilliltä. Sellaiset roikkuvat, venyvät kumiposket, lievästi hörähtävät korvat ja velmu ilme. : D Häntä voisi lähinnä kutsua "persoonallisen" näköiseksi.
Minusta joskus sellainen "persoonallinen" ulkonäkö on erityisen hellyyttävän näköinen. : ) Tykkään esim. kaljuista kuulapäävauvoista ihan älyttömästi, vaikka sellaisia on tällä palstalla usein haukuttu. Perusilme ja persoona ratkaisevat. Vekkulin näköinen vauva tai lapsi on ihana, sellainen hymyileväinen velikulta tai iloinen pikkuprinsessa.
pääsee geenit sekoittumaan ja saadaan uutta eksoottista verta joukkoon:) !
Suomalaiset on jotkut melko rumia tai ainakin tavanomaisia verrattuna isompien maiden väestöön, joissa eri rodut ovat todella sekoittuneet keskenään vuosisatojen ajan ( esim. Brasilia ).
kahdesta kulttuurista tosiaan.
Toisaalta tunnen kahden kulttuurin lapsia, jotka ovat rumia kuin pirut.
Ja lasteni serkut, joiden geenit ovat samalta alueelta, ovat todella kauniita. Eli ei kerro välttämättä mitään tuo geenijuttu.
Me kauniit ihmiset vaan yleensä saamme kauniita lapsia. Fakta jonka yli rumat ei oikein pääse.
pääsee geenit sekoittumaan ja saadaan uutta eksoottista verta joukkoon:) !
Suomalaiset on jotkut melko rumia tai ainakin tavanomaisia verrattuna isompien maiden väestöön, joissa eri rodut ovat todella sekoittuneet keskenään vuosisatojen ajan ( esim. Brasilia ).
Siniset silmät lapsilla ja kauniita.
" olen suomalainen ja ylpeä siitä" -kommenttia joltain isänmaanystävämammalta :D
Aina pitää vetää tämä kortti mukaan näihin keskusteluihin.
"olen suomalainen ja ylpeä siitä"... :D
No, mutta on suomalaisia myös ne lapset, jotka ovat syntyneet suomessa ja joiden toinen vanhempi on jostakin muualta kuin suomesta.
" olen suomalainen ja ylpeä siitä" -kommenttia joltain isänmaanystävämammalta :D
Aina pitää vetää tämä kortti mukaan näihin keskusteluihin.
Ja ihanan vaaleat hiukset. Sille ei voi mitään.
toinen vanhemmista on kaunis/komea ja toinen ruma. Olen tämän huomannut, se on vähän riskipeliä tosin.
nainen melko mitäänsanomaton,rumakin, mies todella musta ja omaa siis kaikki mustaihoisen ihmisen stereotypiset piirteet ( isop nenä, huulet ym )
heillä on aivan uskomattoman kauniita lapsia.
Jännä juttu.
nainen melko mitäänsanomaton,rumakin, mies todella musta ja omaa siis kaikki mustaihoisen ihmisen stereotypiset piirteet ( isop nenä, huulet ym ) heillä on aivan uskomattoman kauniita lapsia. Jännä juttu.
toinen vanhemmista on rumahko ja toinen aika tavis.
täysin SUOMALAINEN sen olla pittää!! Tosi Suomalaisesta ei ähälämineekerit mee yli eikä ympäri, vaa Suomalaiset kävelee sellasten idioottien päältä PERKELE!
Syntynyt Suomessa = täysin Suomalainen!!!!!
Olen kahden eri kulttuurin sekoitus, mutta en ole koskaan pitänyt itseäni sen takia kovin kauniina.
Sen sijaan olen tiedostanut että mahdollisuuteni saada lapsi joka sairastaa jotain suomalaista geeniperimää olevaa sairautta, kuten esim. Fragile X, ovat äärimäisen olemattomat.
Omasta mielestäni olen täysi taviksen näköinen, ei mitään erikoista. Sulaudun joukkoon helposti Euroopassa missä maassa tahansa.
Suomalainen on se joka syntyy Suomessa, Suomen sairaalassa tiettynä päivänä, kellon aikana jne... Se lapsi saa SUOMALAISEN sosiaaliturvatunnuksen jne jne.
Lyhyesti ja ytimekkäästi: Suomessa syntynyt ja asuva = Suomalainen olipa väri mikä tahansa!
ei näytä kaunilta. Ihan punaiset hiukset tai k ...en väriset ja pisamainen iho .ei minun mielestä näytä kauniilta .