Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

oonko ilkee..lapsi nukkumaan

04.06.2010 |

oon täällä lapsen kanssa kahdestaan kotona..isä tulee kotiin noin 22.00..noniin laitoin sitten meidän 1 vuotiaan yöunille jonne nukahti jo 18.15...normiaika ois noin 19.30

isä nimittäin saa yöllä hyssyttää lasta jos on tarpeen ja se todellakin on tarpeen kun noin aikasin kävi nukkuu eli vois olettaa että lapsi herää kukkumaan joskus neljän pintaan.

joo oon flunssassa joten ei haittaa vaikka isä saa kärsiä yöllä;)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mennään nukkumaan 22-23 ja herätään 10-11. No rytminsä kullakin. Riippuu siitä, pitääkö sun miehen huomenna töihin. Mies on kuitenkin ollut koko pvän töissä..

Vierailija
2/6 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapselle ainakin. :( Toivottavasti sulla on hyvä mieli, ku lapsi herää aamuyöstä pirteänä ja itkee tylsyyttä, kun ei enää väsytä, mut aikuiset äreinä ja väsyneitä hyssyttelee ja pakottaa unille, joita ei yksinkertaisesti enää riitä. Ootpa unelmaäiti. :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä laitetaan joka päivä nukkumaan klo 20.00 ja se on monen mielestä liian aikaisin. Mutta tuo on jo minunkin mielestä väärin.

Vierailija
4/6 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli normaalisti kun käy 19.30 nukkumaan niin herää 7.00,mikä on mielestäni ihan hyvä aika aloittaa päivä.

nyt laitoin liian aikaisin nukkumaan koska olen itse voimat vievässä flussaassa ja kovassa kuumeessa. lapsi oli myöskin jo väsynyt,ei minun tarvinnut häntä sinne nukuttaa, vein vain sänkyyn.

siksi veikkaan että nyt ei riitä ihan unta aamuun koska on muutaman kerran nukahtanut itse ilman sänkyyn laITTOA tuohon aikaan mutta ei usein.

joten tämä siksi että olen KIPEENÄ, mutta kai tuo sitten tekee minusta niin huonon äidin..hohhoijaa

ihmettelette varmaan miten jaksan olla konneella,makaan sängyssä tyynyyn nojaten kannettava jalkojen päällä

Vierailija
5/6 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuumeessa väsyneen lapsen hoito on yhtä helvettiä.meillä 1 vuotias käy joka ilta klo 19 nukkuu,kun on päivän hoidossa,minä siis töissä ja nukkuu siellä vaan yhdet unet.ollaan kyl jo puol kuusi hereillä mut lähdetään seiskan pintaan.nyt annoin nukkuu pienet unet illal kun oltii isompien lasten kaa puistossa niin on vielä hereillä(jospa huomenna,viikon ainoana vaparina,ei tarviis herätä puol kuusi,meillä mies ei ikinä herää lapsen kaa)

Vierailija
6/6 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku edes ymmärtää.

meillä lapsi päivät kotona mutta nukkuu silti vain yhdet päiväunet noin 1h-2h, mutta tänään päikkärit oli jostain syystä vaan noin 30min. ikää lapsella siis tasan 12kk.

yhdet unet ollu nut noin 2 kk ajan ,lapsi itse jätti toiset unet niin sanotusti pois vaikka niitä yritettiinkin pidempään jatkaa