Rasittava sukulaisen tyttöystävä
Serkkuni on löytänyt uuden tyttöystävän. Ovat kovin nuoria, 21 ja 23.v.
Nyt tämä tyttöystävä, jonka kanssa serkku on siis SEURUSTELLUT ( ja myös tavannut) VIIKON (!!!), on kovin siskoni mieleen.
Siskoni kehuu jatkuvasti, että "kun se Pirkko osaa", "Voi kun Pirkko teki niin hyvää pirtelöä", "Voi kun Pirkko on mukava", "Pirkko on sitten niin kiva kun tekee sitä ja tätä, ai että se on taitava, " jne.
Siskoni on 19.v.
Asia ei minua muuten haittaisi, mutta tämä uusi serkkuni tyttöystävä on mielestäni töykeä, ei jaksa jutella kuin itsestään ja omista tekemisistään ja jos puhutaan jostain muusta kuin hänestä tai hänen elämäänsä sivuavista asioista hän kävelee pois (!!!) tai vaihtaa aihetta takaisin itseensä.
Mieheni huomautti myös, että uusi tyttöystävä ei jutellut hänelle mitään yhteisessä illanvietossamme, vaan oli jopa röyhkeä ja kutsui yhteiseen kesäpaikkaamme omia kavereitaan, kun tiesi meidän kaikkien menevän sinne juhannukseksi (puhui puhelimessa mieheni kuullen).
Itse olen juuri muuttanut siskoni, auttanut vaikeassa elämänvaiheessa, ym. enkä todellakaan ole saanut vastaavia kiitos-purskahduksia ja kehuja kuin tämä "Pirkko". En ole kateellinen, mutta aidosti ihmettelen, eikö siskoni ymmärrä omaa käytöstään.
Vaikka kuinka yritän ajatella, että ovat nuoria ja nuoret nyt lipsauttelevat mitä sattuu, tunnen oloni loukatuksi - olenhan auttanut läheistäni vaikka missä, ollut vuosia hänen elämässään ja tukenaan, ja sitten yksi "Pirkko" on niin siisti, vaikka oikeastaan käyttäytyy aika tökerösti ja röyhkeästi.
Miten sanoa asia siskolle, vai kannattaako olla vaan hiljaa? Leimaudunko "kateelliseksi" jos sanon mitään?
Kommentit (29)
kuten itsekin sanot, siskosi helposti viehättyy uusista ihmisistä.
Oma sisareni on samanlainen, ollut aina: hän helposti "ihastuu" uusiin kavereihin, näkee kaikessa hauskaa ja hienoa. Ajan mittaa kun tottuu ja ihastus menee ohi, voi tajuta, että kyseinen ihminen onkin täysin tasapainoton, alkoholisti ttms.
punnitaan fiksut ja vähemmän fiksut.
Sinun on tehtävä strategia. Visiosi lienee pirkoton, parempi elämä. Tavoite on siis eliminoida pirkko elämästänne.
Juoni. Nyt alat esittää pirkon parasta bestistä ever! ja kehut tyttöä ihan síkana. puhut vain hänestä ja ihailet häntä. kehut. pyydät vinkkejä. kuuntele lörppöä, mistä hän puhuu? missä hän luulee olevansa hyvä -iske siihen. kehu sitä ja pyydä neuvoja.
sitten, kerro häenlle miten muut tai "joku" ei arvosta häntä. ja kuinka sinä arvostat.
kun saavutat luottamuksen, voit murskata pirkon.
kuin paskaisen kärpäsen. Voit juonia ja ansoittaa hänet helposti.
ja nyt olet jo tavannut hänet? Ja niin paljon olet häntä tavannut, että voit todeta, että tyttö on kiinnostunut vain itsestään?!
Tää juttu vähän haiskahtaa...
mitä se sulle kuuluu, jos 19-vuotias pikkusiskosi kehuu jotain ihmistä? Serkkusi seurustelkoon kenen kanssa haluaa, kannattaisi hankkia oman ikäisiä ystäviä. Olisitko tyytyväinen jos siskosi haukkuisi tätä tyttöystävää? ihan pentujuttuja.
en kyllä keksi että mitä sinun pitäisi asialle tehdä.
Itse olisin kyllä tosi loukkaantunut jos joku vieras "Pirkko" kutsuisi omia tuttujaan minun mökilleni.
Luu kurkkuun moiselle Pirkolle!
Ehkä kaikki hoksottimet eivät ole ihan terässä, kun tielle osuu hurmaava pirkko. Silloin saattaa tutut ja turvalliset siskot unohtua itsestäänselvyyksinä.
Olen samaa mieltä, odota kun ensihuuma hälvenee ja pirkko näyttää siskollesikin todellisen minänsä.
ja nyt olet jo tavannut hänet? Ja niin paljon olet häntä tavannut, että voit todeta, että tyttö on kiinnostunut vain itsestään?!
Tää juttu vähän haiskahtaa...
Ap ensin itse valittaa, kun sisko jo viikon jälkeen muka tuntee toisen niin hyvin ja sitten itse sortuu samaan syntiin...
Ehkä siskosi on ihastunut Pirkkoon?
En ollut ajatellut asiaa tuolta kantilta. Saattaisi pitää paikkansa, koska serkulla ei hirveästi tyttöystäviä ole ollut. :)
-ap-