Tyhmin tekti paidassa, minkä olet nähnyt?
Kommentit (60)
sellanen vilkkaan näköinen pikkupoika, ja paidassa luki: It wasn' t me!
Musta aika hauska:-)
Vanhalla kurttunaamaisella papalla paita jossa teksti: älä naura, sinustakin tulee vielä tällainen
haluaisin tuon
" I broke Satan' s tramboline"
" paskaks vaan" -paidat lapsilla - eikö vanhemmat yhtään ajattele, mitä antaa lastensa päälleen pukea.
Jollain miehellä näin joskus paidan, jota koristi iso kirkkoveneen kuva ja ympärillä teksti: Hustler - vitun hyvä lehti. Kyllä nauratti, vaikken itse ikinä tuollaista pukisi päälleni enkä antaisi kenenkään perheenjäsenenikään pukea.
En kehtasi panna päälle mutta oikeastaan aika hauska paita sinkulle...
Pienen pojan t-paita " Pikkuunen, mutta komiasta suvusta" ja toinen
" Pystyviiva hoikentaa" ja paidassa keskellä ohuen pystyviivan kuva.
Muistaakseni etupuolella on sarvipää ja teksti lukee selässä. Mielestäni se on hauska.. Mun itte teki mieli ostaa possunvärinen paita jossa luki:DRINK MILK!!! Olin tanakasti raskaana ja yläasteella töissä.. olis teinipojat hämmentyneet.
Ala-asteikäisen pojan paidassa. Silloin tuntui etteivät vanhemmat ole tainneet ymmärtää.
Vierailija:
teennäiset ja tekopyhät choose life abortinvastustuspaidat 80-luvulla
V*tun hullu!
Vähän olisi raju teksti aikuisenkin paitaan, saati lapsen.
Minun miehelläni on myös näitä Trio Niskalaukauksen paitoja " minulle ei vittuilla" sekä " kaikki liha tottelee kuria" . Onneksi ei enää pidä niitä kovin usein, ei ole kivannäköistä kun mies kävelee lastenrattaiden kanssa rauhallisella omakotitaloalueella tuollainen teksti rinnassa/selässä... Rautiaisesta pidämme miehen kanssa molemmat, mutta nuo paidat ei ehkä sovi ihan joka tilanteeseen.
Kerran tuska-festareilla eräs tuttavani sai paljon (positiivista) huomiota paidallaan, jossa oli teksti " räppärit on perseestä" .
Vierailija:
eli Rancy to Fuck? Tosi kiva ala-asteikäisellä...
EIkös tuo rancy tarkoita härskiä? Arvelisin näin..
http://www.pehmopaita.com/