Voiko mulla olla oikesti näin huono tuuri?
Voiko raskausarpia tulla näin yhtäkkiä? Olen raskaana kolmatta kertaa. Laskettua aika oli viime viikolla, käynnistys sovittu ensi viikon maanantaille jos ei synnytys käynnisty.
Maha on kasvanut viime viikkoina ihan silmissä. Tänä aamuna huomasin kaksi suhteellisen vaaleaa, pitkää arpea keskellä mahaa! En ole saanut aikaisemmista raskauksista arven arpea, ketuttaa jos nuo todella ovat raskausarpia. Tiedän, että on turhamaista ja joillain on koko maha viiruilla. Mutta justiin hetki sitten iloitsin asiasta, että selvisin lapsien saannista ilman arpia. Tämä on viimeinen lapsemme, ja juu, kaikkia muita vaivoja on kyllä ollut koko rahan edestä!
Kommentit (10)
että vaan pari ja vaaleeta viivaa =DD mutta osta sellaista voidetta joka sitten sileyttää arpia, apteekista saa, hintava mut toimii =DD
en muista nimeä..
Sinun vastaukseksi taas oli aika asiaton.
Ap:lle: Kyllä arpia voi tulla yhtäkkiä ja vaikka viime hetkellä. Haalenevat ajan myötä.
oikeasti näin tyhmä. Hei haloo.....Mikähän ikäsi on, 18?
huolehtia ulkonäöstään lapsia saatuaan/saadessaan :) Vaan näköjään se on huono sekin jos yhtään ajattelee ulkoista olemustaan.
Moneenkohan ketjuun olet parjannut kulahtaneita mammoja hiekkalatikon reunalla, sinä vastaaja joka kyselit ikääni?
Ja ei tämä ole minulle mikään elämää suutempi asia jos nuo viirut tosiaan ovat raskausarpia. Ihmettelin vain, voiko niitä tulla noin yhtäkkiä ja ihan viime metreillä. Ja jos olisin saanut valita, en olisi niitä vatsaani halunnut!
ap
yhdessä yössä ja aivan loppumetreillä :D
iho repeää niin syvältä ettei sinne asti mikään voide mene.
Kauhea vastoinkäyminen! Hieman suhteellisuudentajua nyt, kiitos, vaikka viimeisillä viikoilla menetkin.
kun olin aloittanut oman =) kun en huomannut tätä. eli: leviänkö siis toiselta puolelta, vai miten nyt tullut vain oikealle lantioon ja pakaraan kipeän näköiset arvet?
rv37
kun olin aloittanut oman =) kun en huomannut tätä. eli: leviänkö siis toiselta puolelta, vai miten nyt tullut vain oikealle lantioon ja pakaraan kipeän näköiset arvet?
rv37
oikeasti näin tyhmä. Hei haloo.....Mikähän ikäsi on, 18?