Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Piinakavereita vk 38/39?

22.09.2005 |

Moro.

Ei tarttunut aloitusta silmään, eli eikö kukaan inssiläisistä ole ollenkaan pinoissa? Oisi kiva saada piinailuseuraa, se kun on mukavampaa seurassa.

Itselläni ei kolmas inssi onnistunutkaan: inssipäiväksi olisi tullut lauantai. Joudumme siis kotihommiin. Pregnylin otan huomenna ja jos inssi ois voitu tehdä, niin sunnuntaina olisi pp 1.

Oisko samaan aikaan piinailevia???

Testauspäiväksi annettiin 10.10 (heh, en tosiaankaan odota sinne asti) ja viime kierron varhaisen km takia otan jälleen lugeja, jos vaikka tarrasukat pitäisivät paremmin kiinni tällä kertaa.

Lääkäri oli hyvin positiivinen, nyt myös oikea munasarjani on alkanut heräilemään. JA siellä möllötti yksi munis odottamassa irtautumista. Limakalvokin oli 1 mm paksumpi kuin viimeksi eli hyvin positiivisellä mielellä siis liikutaan...

KUKAAN? KETÄÄN? HU-HUU????

t. kurnau

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
29.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tosiaan ihmettelen tätä kipua tuolla oikealla alavatsassa, aloitin siitä oman avauksen. En muista kahdessa raskaudessa tuollaista olleen mutta...? Ihmeellistä kipua, vähän niinkun tulee sellasena aaltona ja menee, tulee ja menee. Mulla molemmissa raskauksissa ennen plussaamista olleet jo tissit kipeet sekä nivusessa vihlontaa. Hassua mutta totta :) Nyt on tissit kipeet joskis pregnyl sen tekee mutta vihlontaa ei ole vielä ollut. Vaan tuloksen näkee myöhemmin, turha kai spekuloida liikaa. Nyt on kp 19 ja testin teen 8.10 eli kp 28. Molemmat raskaudet on mulla näkynyt plussana hyvissä ajoin joten olettaisin tämänkin näkyvän jos se sitä on. Olen lähdössä silloin tytön kanssa ystäväni luokse ja tietenkin menee vähän matka pilalle jos negaa tulee :( No, elämä on.

Vierailija
22/42 |
29.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

maltoin olla testaamatta tänään.

laskeskelin, että vaikka pregnyl ei enää näkyisikään (pistetty viime tiistaina), niin jos ovis on ollut sitten torstaina, niin eihän se raskaus vielä edes voisi näkyä tikussa..

testaan maanantaina, jos ei täti tule ennen sitä. se on nyt päätetty! (kunnes päätän toisin.. =) )

-ennis- kp28, pp8 jp10

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
29.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plääh, ei mitään oireita. Ei yhtään mitään. Ei tuhrun tuhrua. Ei luget eikä pregnylit aiheuta mitään oireita.

H-R: kiitos tsempityksestä. Jos minä tällä kertaa raskaudun, niin sitten kaikilla on kiire piinapinoa pistämään ;)

Yritetään pitää häntää ylhäällä...

T. kurnau kp 18, pp 5, jp 6

Vierailija
24/42 |
30.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennenkuulumatonta, mulla on tissi pirun kipee. siis vain toinen, ollut koko päivän.. mun vasen imetin kuvittelee kai olevansa raskaana.. tai ne pregnylit hupsahtikin siihen, eikä muniksille, vaikka mahaan mä ( <-lue mieheni) kyllä pistin... =)

joo, tuo on varmaan ihan normaalia ennen tätiä.. tai sitten mulla on huonot liivit.

mulla kun ei tosiaan ole ollut ovista about 2v, niin ei aina muista miten ne pms ja muutkin normaalit menkkaoireet meni.. keltarauhashormoneilla on kierto synnytyksen jälkeen pelannut (clomit siis myös, ilman ovista silti), niin varmaan oireetkin erilaiset. on se huvittavaa, kun mieli tekisi niin kovasti olla raskaana, niin sitä kuuntelee kroppaansa suorastaan luulosairaana, että haa, tuo on taatusti joku hormonaalinen oire.. =)

tänään otin päiväunet. oli hiukan pää sekaisin, kun ehdin torkkua puolisen tuntia ennen kuin juniori heräsi. kaadoin maitotölkin jääkaappiin, vähän ajan päästä pudotin jugurttipurkin lattialle, se hajosi. (onneksi koira siivosi enimmät). menin laittamaan pesukoneesta pyykkiä kuivuriin, siellä olikin vielä kuiva pyykki, kun olin ennen päikkäreitä vain ladannut koneen, enkä ollut muistanut laittaa virtaa päälle. (siitä tuli mieleen, että pyykki on vielä kuivurissa, ja varmaan tuhannen kurtussa, kun on monta tuntia ollut mytyssä.. onneks vaan pyyhkeitä)

siitä kun tokenin, aloin leipomaan unelma-kääretorttuja. kolme pohjaa oli valmiina, pistin kulhoon voikreemitäytteen ainekset, ja sähkövatkain pyöritti ehkä 20sek, ja hajosi siihen paikkaan... kivakiva.. vatkainkaupat tietty jo kiinni, eikun ukko toiselta puolelta pitäjää vatkainta lainaamaan.. onneks sain lainaan, ja tortut tehtyä kunnialla jääkaappiin.

tänään on muutenkin ollut todella epätodellinen päivä.. onneksi ei ole ollut tarvetta ajaa autoa tänään.. =)

taidanpa mennä nukkumaan, jos huomenna olisi paremmassa iskussa..

-ennis-kp29 pp9 jp11

Vierailija
25/42 |
01.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa sulla Ennis hauska päivä ;) Oiskohan sekoilu johtunut väsymyksest- ja väsymyksen aiheuttaja olisi " se" ???

Omassa navassa on niin hiljaista, aivan liian hiljaista.

Viimeksi tässä vaiheessa alkoi jo sika väsymys, sellainen nakit silmillä-tyyliä. No nytkin olen väsy, mutta se johtuu raskaasta viikosta. Tekisi mieli jo laittaa pillit pussiin. Toiveikkuuteni asteikolla 1-10 on tällä hetkellä 1-. Miehellenikin sanoin, että se siitä sitten.

Toivottavasti teillä muilla menee paremmin.

T. kurnau kp 20, pp 7, jp 8 (jos oikeen laskin)

Vierailija
26/42 |
01.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulunkohan mä tähän pinoon...Inssi tehtiin keskiviikkona eli siitä nyt kolme päivää. Toiveita elätän totta kai, mutta oli jo seitsemäs inssi, että hieman tuntuu, että huhuhu. Clomeja oli käytössä kierron 3-7 1 tabletti, mutta ei kai silti kuin vain yksi munasolu kypsynyt. Peukutan silti itselleni ja teille muille!

Vierailija
27/42 |
01.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

testasin aamulla negaa, ei oikeastaan edes pettymys, vaan oletinkin niin.

äsken aloi ruskea vuoto, että huomenna varmaan täti tulee. luteaalivaiheen pituutta aprikoin, että jäipä lyhyeksi.. aattelin että kierto alkaa aikaisintaan tiistaina, jolloin pregnylistä olis ollut 2 viikkoa. mikä on normaali? (mulla kuitenkin lugesteron 200mg oviksen jälkeen 13 päiväksi, ehdin ottaa 8.)

tänään oli isännän synttärit. tarjottavat kelpasivat kuin kuumille kiville, ja kahviakin meni 7 pannullista.

mukava, vaikka kiire päivä. poika meni äsken nukkumaan. isäntä aikoo kait lähteä käymään ulkona oluella, joten rauhallinen ilta tulossa.

eipä siinä sitten muuta, kuin alkavan kierron elämäni 1.inssiin sitten valmistautumaan.. ei ole simppoja edes vielä tutkittu. torstaille olisi siihen varattu aika.

plussatsempitykset teille muille!

-ennis- (kakun kermavaahtoa suupielissä..) kp30 pp10 jp12

Vierailija
28/42 |
02.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi voi nakki! Harmi, että testasit negan, mä jo luulin että sulla ainaksi napsahtaa se toivottu plussa. Mullakin alkaa yleensä vuoto siinä pp 10-12 paikkeilla joten omakin " piina" lähenee loppuaan.

ON:Ei oireita, ei yhdyntäkipuja. Kauhee väsymys. Unirytmit on sekaisin, on tullut valvottua ja tehty töitä aamusta iltaan ja se vaatii veronsa. Kauheen pas*a fiilis siitä, etten saa mitään aikaiseksi vaan yritän koko ajan ottaa rennosti (lue: makaan). Henkisesti olisi mukavampaa, jos voisi selittää väsymyksen raskauden alkamisella, mutta tämä on erilaista mitä viime kierrossa oli. Valitettavasti. Täytyy ottaa iisimmin työn kannalta ensi viikolla etten olis näin poikki...

Kurnau kp 21, pp 8, jp 9

Vierailija
29/42 |
02.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä juurikaan oireita. Samoin kuin Einiksellä vasen tissi on pikkasen herkällä. Viikon päästä testaan jos on testattavaa.

Vierailija
30/42 |
02.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä tänään vielä täti tullutkaan, tuhrua vaan edelleen, jumimisesta päätellen, jospa ne menkat alkaisi kunnolla huomenna, pääsisi aloittamaan kp-laskemisen, että milloin ja mitä hormonia...

edelleen pidän teille muille peukkuja!

-ennis-kp31 pp11 jp13 (koko päivän jotenkin kärttyisenä)

Vierailija
31/42 |
03.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaa, Ennis, alkoiko vuoto tänään? Jos ei, niin kannattanee tehdä testi uudelleen...

Mä olen edelleen ihan väsynyt. Viime yönä nukuin 8,5 h ja siitä alle neljän tunnin päästä sikaväsyneenä 2,5 h päikkäreille. Ja nyt uni alkaa taas maittamaan.

Mulla ei yleensä piinistellessä tee kauheasti mieli sekstailla, mutta tänään teki? Ja ilmeisesti kohdunkaula oli hyvin arkana ja " tiellä" koko ajan.

Jaa-a, samat oireet mulla oli viime kierrollakin, vaikka se menikin kesken heti alkumetreillä. Nyt siis luget tukena.

Mitäs sitä ajattelis? Ajattelin testata Pregnylin uhallakin varmaan huomenna tai viimeistään keskiviikkona. Kuitenkin tässä mieleni tekee tepposet eli kehitän nämä oireet ihan omassa päässäni. Toiseksi minua ahdistaa epätietoisuus, aina ennen kun olen ollut näin väsynyt, niin syynä on ollut työuupumus ja kerran burn out masennuksineen eli olen oppinut siihen, että väsymys on aina mulle merkki siitä, että jotain on vialla. Ja hitto, työnteosta ei tule mitään, ja olen vielä yksityisyrittäjä, mur!!!

Pidän teidät ajantasalla. Yritän testata vasta ke, mutta itseni tuntien testaan varmaan huomenna...

Kurnau kp 22, pp 9, jp 10 ja ps (=päästään sekaisin)

Vierailija
32/42 |
04.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

no tänään alkoi, ja vuotaa kuin seula! (prkl!) tunnin välein saa olla rättiä vaihtamassa.. no toisaalta, pari tällaista päivää, ja rauhottuu taas tiputteluksi.

varasin ajan uuteen follikkeliultraan. se on muistaakseni pe 14.10. silloin pitäs olla kp11, ja uudet hormonit otettuna.

ylihuomenna saisi taas ottaa ekan kuumien aaltojen aiheuttajan, eli clomin. siitä se taas lähtee.

neuvolan tätsy oli lääkärille vaivoistani (se väsymys jne.) maininnut, ja menen pe labraan. onkin oikein liuta kokeita sitten pissasta ja sokerihommista alkaen kaiken sorttisiin verikokeisiin. hyvä niin, 17.10 sitten soittoaika niistä.

torstaina mennään simppatesteihin, ja edelleen ne sitä inssiä tähän kiertoon aattelivat.. saa nähdä mitä simpoista sanotaan..

taidan mennä pistää pojan yöpuulle, kun sillä alkaa olla jo aika päätöntä menoa..

mites kurnau, ja muutkin?

-ennis- kp1 (vieläkin äksynä, pms tai jotain)

Vierailija
33/42 |
04.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo, testasin jollakin suretestillä tai-mikä-se-oli. En ole ennen käyttänyt, joten veikkaan, että tulos oli nega. Pregnylin vaikutusta kun ei tiedä eikä sitä, että mikä sen testin herkkyys oli.

Pelkään, että olen masentunut :( vaikka joudun syömään mielialalääkettä. Tänään olen ollut monta kertaa viittä vaille purkahtamassa itkuun, ilmeisesti negat alkavat painaa päälle, pikku hiljaa.

Uutta testiä en tee. Jos kaikki menee kuten ennenkin, niin mensut alkavat perjantaina, kaksi viikkoa pregnylin pistämisestä. Ehkä viikonloppuna testaan, mutta en millään jaksa uskoa plussaan. Toivottavasti seuraavalla kierrolla inssin ajankohta osuisi viikolle.

Tsemiä muille, en jaksa nyt olla kovinkaan positiivinen.

kurnau, häntä maata raahaten

Vierailija
34/42 |
04.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse neroilin tänään, en malttanut olla testaamatta ja nyt vasta kp 24. Negaahan se oli, ovis oli ultrasta päätellen tuossa kp 15-16 joten aika ihmehän se viiva olis ollutkin. Kaikki raskausoireet on kyllä joten olen positiivisella mielellä, testaan perjantaina uudelleen. Jos nyt ei ole plussa niin mihinkään etukäteisoireisiin en usko enää ikinä! Oireet on samat kun esikoisesta. Sitä vaan ihmettelen, että jos sitä hcg:tä on niin vähän, että se ei näy testissä (ilm. tarvitsee 50 iu?) niin MITEN se voi aiheuttaa kuitenkin oireita?

ohhoh ja kp 24

Vierailija
35/42 |
05.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ohhoh- laitappas meidän pinoon plussa, eiks jee.

olen edelleen sikaväsynyt ja itkettää koko ajan. mutta en itke. en tiedä mitä itkisin.

kävin kohottamassa mielialaani ja kiertelin kirppareita. tuloksena vino pino lasten leluja, vaatteita, tilpehööriä yms. ironista tää elämä. MIKSI LASTEN SAAMINEN ON NÄIN S**TANAN VAIKEAA???? PCO PITI OLLA HIDASTE EI ESTE JA VIT*U TAMMIKUUSTA ASTI OLEN ERINÄKÖISIÄ HORMONEITA PISTELLYT ITTEENI.

Kuukautisia odottava kurnau ja anteeksi että olen tämmösellä tuulella. nyt vaan mitta täyttyi.

Vierailija
36/42 |
06.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei riitä enää sanat kertomaan kuinka pettynyt KURNAU olen puolestasi =( Voi vain ihmetellä ja kysellä että MIKSI??? Vaan siihenpä ei kukaan vastaa. Tuossa joku aika sitten itse mietin samaa, että kun mulla aikoinaan pco-todettiin, niin silloin kyllä lääkäri mainitsi vain että kun lasten ajattelu tulee ajankohtaiseksi ei ehkä aivan ekalla kerralla tärppää!!! Juu, ei tosiaan, mutta todellakin välillä tuntuu että pco on este eikä vain hidaste.

Tiedän että sanat eivät ehkä lohduta Sinua nyt pätkän vertaa, mutta koita jaksaa ja uskoa huomiseen.

Voimia sinulle!

Halauksin H-R

Vierailija
37/42 |
07.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi kurjaa että sulla on nyt noin paska fiilis..

muistan tuon toivottomuuden tunteen vieläkin (liian) hyvin.

vaikkakin tilanteeni oli erilainen, mulla aiemmin raskaudet alkoivat clomeilla suht nopeasti 3-5 kierrossa, mutta kolme ekaa meni sitten kesken. minä manasin pco:n ja kelvottoman vartaloni (joka ei suostunut lasta kantamaan) hornantuuttiin enemmän kuin useasti.

esikoinen syntyi noin 2,5v hoitojen aloittamisesta (ja 2v ja 1päivän ekasta keskenmenosta). se oli pitkä ja raastava toivon ja epätoivon kausi, mulle jo ihan naiseuteni ja itsetuntoni kanssa käytyjen kriisien takia, ja lukuisat pettymykset ja epätietoisuus tulevasta siihen lisäksi.

juuri kun ajattelee, että ei enää kertakaikkiaan uskalla ja jaksa, tai edes halua toivoa ja uskoa, sitä huomaa kuitenkin uskovansa, ja toivovansa.

kuukautiskierto on pirun pitkä aika, kun sielu huutaa lasta, mutta syli on tyhjä.

voimahali!

niin kauan kuin yksikään lääkäri on halukas hoitamaan lapsettomuuttasi, älä heitä kirvestä kaivoon..

-ennis- kp3 clomit alkoi tänään..

Vierailija
38/42 |
07.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja onneksi " syykin" löytyi yht' äkkiselle väsymykselle ja masentuneisuudelle: luget. Lääkäri keksi, että olen herkkä (yllätys) keltarauhashormonille ja sovittiin yhteistuumin sen lopettamista samantien. En tiedä johtuiko viime kierron km, että nyt oli jotenkin superherkkä lugeille, onhan niitä ennenkin joskus otetti...?

No, eilen illalla oli jo parempi fiilis ja tämä päivä on koko ajan parempi. Mieliala ainakin, nukuttaa silleen sopivasti vielä :) Mutta en ole enää ihan nakit silmillä ja tänään olen pystynyt tekemään paljon rästitöitä pois.

Halusin vaan kiittää osaanotostanne ja myöskin ilmoittaa, että nyt menee paremmin. Mensut olisi pitänyt alkaa tänään, vatsa kyllä pömpöttää sen verran, että kohta alkaa.

Tsemppiä muille!

Kurnau :)

Vierailija
39/42 |
08.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kuulla KURNAU, jotta elämä voittaa jälleen!!! Kyllä se siitä taas ja toiveet tulevaisuuteen!! Pitäähän sen auringon paistaa risukasaankin, joten eikös seuraavaksi olisi sinun vuoro!!!

H-R

Vierailija
40/42 |
08.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kp34/34 menkkoja odotan tulevaksi ,välillä nippistelee siihenmalliin että kaukana eivät ole ,pieleen meni siis tämäkin inssi.

Yksi yritys enää jäljellä...nyyh ,kaikki toivo olisi nyt keskitettävä siihen.