Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minäkin olen paha äitipuoli! (matka-asiaa)

Vierailija
14.06.2010 |

Mihelläni on 17.5 v poika, joka ei juurikaan ole meidän kanssamme matkustellut, kun asia ei ole sopinut ex:lle(ovat siis eronneet jo 13 v sitten ja ex:llä uusi perhe! mutta on erittäin vaikea henkilö ollut aina.).

Nyt mieheni kysyi pojalta, että lähtisikö hän meidän kanssamme reissuun kesäällä. Poika ei halunnut lähteä, kun oli menossa provinssirokkiin ja halusi sinne enemmän. Mieheni sitten sanoi, että poika ei lähde, asia loppuunkäsitelty.

Varasin sitten omatoimimatkan etelä-Eurooppaan ja voimme majoittua ystäviemme pieneen kaksioon.

Mies, minä ja 8v lapsi.

Nyt isompi poika ei saanutkaan kaveria provinssiin ja huom. mieheni vanhemmat puuttuivat asiaan ja sanoivat, että kyllä tämä 17.5 v nuorimies pitää ottaa mukaan isänsä reissuun.

Mieheni sopi asian minun tietämättäni ja ilmoitti, että poika lähtee myös mukaan.

Sain hirmu hepulit asiasta, koska mielestäni asiat sovitaan parisuhteessa yhdessä. Olisin ilmanmuuta varannut hotellimatkan , johonkin hiukan vilkkaampaan paikkaan, kuin minne nyt olemme menossa, jos poika ei olisi aluperin ilmoittanut, ettei lähde. Hän olisi saanut oman huoneen ja saanut noudattaa omaa päivärytmiään.

Ilmoitin sitten, että ok minä jätän matkan väliin ja saavat lähteä kolmisin. Asia ei edes olisi hirvesästi haitannut, kun olisin voinut olla töissä tuon lomaviikon. Ja isä olisi saanut olla lastensa kanssa reissussa.

Mutta sitten tämä 8-v nosti kauhean porun, kun ei uskalla lähteä ilman äitiä!/halua

Itse olisin toivonut, että olisivat isä ja vanhempi lähteneet kaksin, vaikka syksyllä kaupunkilomalle ja olisimme kaikki saanet varmasti mukavamman matkan.

Siis tämä nuorimies on oikein mukava tyyppi , mutta tupakoi (en itse voi sietää lainkaan ja nukkuu yleensä iltapäivään klo 12-15), Itselläni on ollut aika rankka vuosi ja jotenkin en jaksisi ehkä edes ihan oman tuon ikäisen lapsen kanssa asua / nukkua samassa huoneessa viikkoa.

Nyt isovanhemmat ovat loukkaantuneet ja miehenikin kyllä edelleen.

Nyt poika siis viime hetken tiedon mukaan ei lähde, koska minä olen niin hankala!

Ja tietty olenkin, mutta tuo oma mieheni minua kaikista eniten harmittaa, ehkäolin liian taipumaton, mutta tässä nyt ollaan!

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

..kuin sinä, sinä ja sinä tai teidän YHTEINEN mukelo. Sitä saa, mitä tilaa..kun ottaa lisääntyneen siipan..

Vierailija
22/23 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuon ikäisellä on jo omakin elämä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en lähtisi minäkään. tuon ikäinen ei sovi pieneen asuntoon pariskunnan ja lapsen kanssa, ei ikinä!