Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te toiset naiset, jotka haaveilette tulevaisuudesta varatun

Vierailija
13.06.2010 |

miehen kanssa. Tuleeko teillä mieleen, että jos sitten menisitte yhteen tämän varatun miehen kanssa ja mies jättäisi vaimonsa ja lapsensa sinun vuoksesi, olisitte kumpikin suvun hylkiöitä.

Veljeni hiljattain petti vaimoaan ja niin minä kuin vanhempani olemme 100%:sti sitä mieltä, että tällä akalla ei meidän perheeseen ole tulemista.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin enpä mä välittäis olla tekemisissä muutenkaan. Ei sillä, että olisin tällaisessa tilanteessa, enkä usko, että joudunkaan, koska mä en luottaisi petturimieheen, mutta ei se sen toisen naisen vika ole.

Vierailija
2/5 |
13.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis en siksi että suvun naiset paheksuisivat, mutta sitten lapset. heidän ei tarvitse kärsiä aikuisten virheistä. emme ole lähteneet myöskään tekemään liiaksi sellaista mikä ei kestäisi päivänvaloa. mutta oma elämä tuntuu turhalta ja järkyttävältä elää viimeiset vuodet kärsien kun ei saa olla sen kanssa jota rakastaa. omaa miestäni en ole rakastanut aikoihin kuin nyt siten kuin samassa talossa asuvaa rakastaa. itken usein kun tulen töistä kotiin, jossa tunnen olevani kuin vankilassa tehdän kaikki kotityöt ja vain hengittäen päivästä toiseen.

ja nyt tähän voit sitten ap vastata että kyllä olet paskiainen naimisissa olevaa miestä rakastat vaan et omaasi. mutta kuulehan, tahtoisin niin kovasti olla rakastunut omaan mieheeni, mutta tunteita ei pysty pakottamaan. ei edes sitten, vaikka olen päättänyt luopua kaikista pienestäkin toivosta elämäni rakkauden suhteen. kunpa aika parantaisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulemista jos on niin tyhmä, että hyvän vaihtaa. Todellakin ei naisesta ole tullut syntipukki. Veljeni se on joka virheen on tehnyt ja kummallakaan heistä ei meidän idioottisukuun ole enää tulemista jos jatkuu...

Niin enpä mä välittäis olla tekemisissä muutenkaan. Ei sillä, että olisin tällaisessa tilanteessa, enkä usko, että joudunkaan, koska mä en luottaisi petturimieheen, mutta ei se sen toisen naisen vika ole.

Vierailija
4/5 |
13.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta joskus ärsyttää kun syytetään lähes aian sitä toista naista. Mieheni(ex nykyään) petti minua vuosi sitten, otiin naiseen yhteyttä kunnes ja hakuin hänet pystyyn syytin ties mistä ja nimittelin kaikilla mahdollisilla haukkumasanoilla kunens tajusin että se on aivan turhaa; itsepähän oli mieheni joussut baarissa ilman sormusta eikä ollut kertonut että kotona on vaimo maha pystyssä! vika ei siis ole aina toisessa naisessa.

Vierailija
5/5 |
13.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi pidimme suhteemme salassa siihen asti että mies oli eronnut, ei sitä heti tarvitse olla uutta kumppaniakaan suvulle esittelemässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kaksi