Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelottavaa

Vierailija
13.06.2010 |

makoilimme tuossa miehen kanssa sohvalla, kumpikin luki siinä ja yhtäkkiä kuului kuinka avain tai jokin rapsi ulko-ovemme lukossa, rapina kesti muutaman sekunnin.

pomppasin ovelle katsomaan että mitä ihmettä, kellään ei kotiimme avainta ole paitsi meillä+esikoisella joka nukkumassa.

Eipä siellä ketään näkynyt, mutta tuntuipa inhalle, vieläkin ilkeä olo:/

Harmi etten älynnyt hyökätä katsomaan heti, olin ihan äimistynyt.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli humalainen naapuri, yritti väärään asuntoon.

Vierailija
2/5 |
13.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama vuosi sitten makoilimme miehen kanssa sohvalla, katsottiin telkkaria. Sitten kuului kun vessan ovi meni lukkoon. Ja oltiin kaksistaan kotona. Mentiin kokeilemaan ja lukossa oli. Veitsellä joutui vääntämään sen lukon auki. Se oli tosi spooky!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä on tällainen pieni pienkerrostalo jossa asuu pääasiassa lapsiperheitä ja tunnemme toisemme hyvin, suurin osa samaa porukkaa kuin mitä muutama vuosi sitten kun talo valmistui ja asunnot uli myyntiin, mutta tuossa yläkerrassa asuu yksinäinen alkoholistimies.

1 ainoa rappu ja sen ulko-ovi menee klo21 kiinni.

Ap

Vierailija
4/5 |
13.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan selvänä ja päiväsaikaan. Olin vain väsynyt, ja oltiin vasta muuttaneita, joten yritin räplätä ovea auki kerrosta liian aikaisin.

Vierailija
5/5 |
13.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hankaamassa kaapin päällysiä pölystä puhtaaksi kun en ole reiluun vuoteen kyseistä hommaa tehnyt, pölyä kertynyt ihan kiitettävästi. Uusimme keittiön reilu vuosi takaperin ja huomasin pölyä ja rasvaa hinkatessani, että kaapin ovien päällä siellä reunassa on vielä sellainen suoja-tarranauha jäljellä. Revin niitä pois hommaa helpottaakseni ja tiputin ne tarranauhapallot työtasolle. Katsoin oikein kun ne tipahti ja jatkoin hommia. Sitten katsoin uudestaan alaspäin ja ihmettelin, kun yksi tarranauha oli kahden kulmittain olevien kaappien ovissa kiinni, molemmissa, vaikka olin nähnyt kyseisen syttyrän tippuvan pöydälle. Sen tajuttuani kuului nopea ryskytys, niinkuin ovea tai jotakin ikkunaa ryskytettäisiin n. 5 kertaa edestakaisin. Hyvä homma muuten, mutta ovi oli tiukasti lukossa eikä heilu ollenkaan, samoin ikkunat olivat säpissä. Meni polvet kyllä niin veteläksi ja muutama lyönti jäi välistä, vaikka yleensä olen hyvinkin skeptinen kaikenlaista tämmöistä kohtaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yhdeksän