Ihanat päiväkodit; mikä, missä, ryhmän nimi, erikoismainintaa
Kommentit (65)
vain noin 15 lasta ja 3-4 hoitajaa. Ruuat tehdään itse. Jokainen lapsi huomioidaan. Huippupaikka.
Hoitajat hymyilee teille, kun näkevät, mutta kun ovi menee kiinni, niin alkaa haukkuminen
Lapset rakastavat olla siellä hoidossa
Silkkiniityn kielikylpypäiväkoti Espoon Tapiolassa. 4 lapsen voimin kokeiltu vauvalasta eskariin eikä yhtään pahaa sanaa sanottavana!
Hoitajat mukavia, ei vaihtuvuutta, lapset menee sinne mielellään.
Yksityinen ostopalvelupäiväkoti
Loistava henki
Kiitos, kiitos, kiitos rakkaan lapsemme hoitamisesta =)
Ihanat hoitajat! Varmaan kaikki ryhmät on kivoja mutta mainitsen nyt Kantarellerna ja sitten pienten ryhmä, ennen se oli nimeltään Nallet.
Aina löytyi halaajia ja sylittelijöitä.
Vierailija:
Vierailija:
Maailman paras päiväkoti!pitkään ko. päiväkodin toimintaa seuranneena olen jyrkästi eri mieltä. paljon tehdään - mutta toisaalta lapset rajattomia, levottomia ja jopa aggressiivisia, kun luovuutta suositaan rajojen asettamista enemmän.
tiesitkö, että kaisaniemen ala-aste ei mielellään enää edes ota vironniemeläisiä, koska eivät pysty keskittymään koulussa?
Meillä myös Matarin päiväkodista Vantaalla hyviä kokemuksia! Supermukava johtajatar.
Vain ne, jotka ovat kyseisessä päiväkodissa työskennelleet voivat oikeasti sanoa, ovatko hyviä vai eivät. Valitettavasti.
Mä kehun sitä toista päiväkotia eli Saturnuksen päiväkotia, Mikkolan puolta tosin taitaa olla. Todella tyytyväisiä olemme olleet kaikkeen. Jos lapset ovat tyytyväisiä ja menevät mielellään päiväkotiin, miksei siihen voisi siis olla tyytyväinen?
työkavereita ja lapsia perheineen:)
Hansin päiväkoti Vantaalla!!!!!!!!!!!!!!