Ihanat päiväkodit; mikä, missä, ryhmän nimi, erikoismainintaa
Kommentit (65)
on maailman paras päiväkoti, taidepäiväkoti konsti nimittäin! Siellä jo eteisessä huokuu oikein vastaan lämmin, positiivinen ja rakastava ilmapiiri. Ja kyllä, olen itse ollut siellä töissä, samoin kun moni ystävänikin. Muissa päiväkodeissa myös, joten vertailukohteita riittää! Lisäksi plussaa kotien ja päiväkodin tiiviistä yhteistyöstä lastemme hyvinvoinnin hyväksi (yhteisiä juhlia, talkoita, esityksiä ym. teemailtoja riittää). Monien vuosien varrella ei mitään negatiivista sanottavaa mistään, kaikki vaan toimii!
Pilvenpuiston päiväkoti ja ryhmä Pilvipaimenet
OULUSSA HYVIÄ JA IHANIA PÄIVÄKOTEJA OVAT RAJAKYLÄSSA METSÄMARJAN PÄIVÄKOTI JA TUIRASSA KANGASPUISTON PÄÄIVÄKOTI. KAJAANISSA HYVIÄ JA IHANIA PÄIVÄKOTEJA OVAT KESKUSTASSA TAPIOLAN PÄIVÄKOTI JA LAAJANKANKAALLA RATAMON PÄIVÄKOTI
ja pienten ryhmä Kuutit, ainokaisemme aloitti siellä päiväkotiuransa ja tunnelma ei olisi lämpimämpi voinut olla... :)
Taidepäiväkoti Konsti Keravalla on aivan huippupaikka, itse olin siellä työharjoittelussa joten tieto perustuu muuhunkin kuin " mutuun" . Harmi vaan, että emme taida saada lastamme sinne ensi syksynä kun hakemus olisi pitänyt laittaa ajat sitten : (
Vierailija:
En nyt viitsi sanoa mistä, ettei siitä tule juupas-eipäs-kinastelua.Mutta kai äiteet sitten ymmärrätte, että tuo pk:n hyvyys on aika tapauskohtaista. Hoitajat vaihtuvat, ja sitä mukaa voi tietyn ryhmän hyvyyskin muuttua. Lapset ovat erilaisia - mikä hoito yhdelle on hyvää, ei välttämättä palvele toisen lapsen erityistarpeita.
Ja me vanhemmat ollaan kovin erilaisia. Yhdelle riittää pk:n hyvyydeksi se, että siellä on iloisia naamoja aamulla vastassa ja järkätään joulujuhlat ja vanhempainillat.
Toiselle hyvyys olisi paljon pidemmälle menevä juttu.
Mutta tietysti on parempia ja huonompia päiväkoteja. Niitä vaan ei voi tällaisella huutoäänestyksellä selvittää. Positiivinen - ja negatiivinen - palaute on aina tapauskohtaista ja subjektiivista!!!
Mukava henkilökunta ja lapsi viihtyi loistavasti. Aiemmin oli hoidossa perhepäivähoitajalla ja joka aamuiset itkut, kun vietiin. Kannatti vaihtaa. :)
Aina kun lasta vein, huusi joku tai useampi toisista lapsista itkien äitiä, eikä kukaan huomioinut. Kun ohi mennyt ystäväni kertoi omani itkevän ulkona yksinään ilman aikuisen syliä ja seurattuani lasta, tajusin ottaa pois. nykyiseen meneekin todella hyvin.
Mukava henkilökunta ja lapsi viihtyi loistavasti. Aiemmin oli hoidossa perhepäivähoitajalla ja joka aamuiset itkut, kun vietiin. Kannatti vaihtaa. :)
Vierailija:
Maailman paras päiväkoti!pitkään ko. päiväkodin toimintaa seuranneena olen jyrkästi eri mieltä. paljon tehdään - mutta toisaalta lapset rajattomia, levottomia ja jopa aggressiivisia, kun luovuutta suositaan rajojen asettamista enemmän.
tiesitkö, että kaisaniemen ala-aste ei mielellään enää edes ota vironniemeläisiä, koska eivät pysty keskittymään koulussa?
, kokemusta Toukista ja Mehiläisistä. Hyvä meininki, pysyvät hoitajat!
Vierailija:
Maailman paras päiväkoti!
pitkään ko. päiväkodin toimintaa seuranneena olen jyrkästi eri mieltä. paljon tehdään - mutta toisaalta lapset rajattomia, levottomia ja jopa aggressiivisia, kun luovuutta suositaan rajojen asettamista enemmän. tiesitkö, että kaisaniemen ala-aste ei mielellään enää edes ota vironniemeläisiä, koska eivät pysty keskittymään koulussa?
ja tosiaan olivat levottomia ja rajattomia. Luovuuskin oli siitä porukasta kaukana. Ehkä meillä oli vaan huono tsäkä tai ...
Olen kuullut ja nähnyt ( työni puolesta ) että tuolla päin kaikki päiväkodit, joissa olen käynyt ovat todella kivoja.
Kytöniitty
Miilu
Havukka
Pikkusuo
PK Pakila
Henkilökunta on työhönsä paneutuvaa ja fiksua - toisin, kuin esim. muutamassa PK:ssa Vantalla, jossa olen työn vuoksi viimeksi vieraillut.
Varsinki lastenhoitaja Maarit! sekä ope Leena.
Aivan älyttömän ihania tyyppejä!
Naantalissa. Käyvät nyt talvella hiihtämässä harva se päivä ja luistelemassa kerran viikossa. Johtaja, mies, pelaa poikien kanssa ja opetti mun pojan luistelemaan
Haukiluoman pk. Tunnelma on aina leppoisa ja jotenkin henkilökuntaa on aina paljon paikalla vs. lapsimäärä.
On kokemusta parista muustakin tamperelaisesta päiväkodista ja niissä oli selvästi kaoottisempaa.
Mukavan ja pätevän tuntuinen henkilökunta, paljon aktiviteetteja (mm. näyttelijä kävi isojen kanssa pari kuukautta ja tekivät itse näytelmän), lapsi viihtyi tuolla todella hyvin.
Espoo, Laaksolahti
yksityinen ostopalvelupäiväkoti