Mikä on paras sisustusliike H:gissä? Entä muualla Suomessa?
Voisin jopa tehdä johonkin kesäretken johonkin toiseen kaupunkiin parempien sisustusvalikoimien vuoksi.
Olemme uudistamassa kotiamme ja haussa on kaikenlaista matoista ja sisustustekstiileista alkaen. Asiastotkin aiomme järkeistää.
Kommentit (13)
ja lisäväreinä tolkullisessa määrin voimakkaita ja raikkaita värejä kuten mm. fuksia, turkoosi, liila, pinkki ja lime.
Designer´s Guildia rakastan mutta en niin ihanan rönsyilevänä kuin esitteissään on ;-)
Tilat eivät riitä niihin.
En pidä Aallon kalusteista, nykyArabiasta enkä varsinkaan Marimekosta.
ap
Helsingissä on kymmeniä sisustusliikkeitä.
Sopisiko sulle Laura Ashley, on kanssa kuvastoissa aika romanttinen ja rönsyilevä, mutta paikan päällä ja yksitellen löytyy vähemmänkin romanttista.
Skannohan on hyvä kanssa.
Mä kävisin Sinuna myös ehkä Casuarinassa ja Wandassa.
Paras vinkkihän on lukaista muutama kotimainen sisustuslehti ja katsoa niistä missä myydään ko. tyylisiä tavaroita. Yleensähän valtaosa tavaroista on helsinkiläisistä/valtakunnallisista liikkeistä.
Kankaanpäässä,nettisivutkin löytyy mutta ne on aika köyhät verrattuna liikkeeseen. Omistaja tuo itse maahan mallistoja joita ei saa muualta ja myynnissä on myös paljon valmistajien edellisen sesongin tuotteita polkuhintaan. Sama liike on myös kaarinassa mutta pienempänä. Homeberryn tuotteita on viimeaikoina vilahdellut paljon sisutuslehdissä,kannattaa siis bongata ennen kun hinnat alkavat kavuta ylöspäin yhtämatkaa suosion kanssa.
noilla kriteereillä. Minulle paras sisustusliike on kuitenkin Artek, mutta ap:han ei siitä tykkää.
romanttisesta pidät kuitenkin niin White on White Bulevardilla ja Papagena Eteläesplanadilla.
(Ne ei ole mun tyyliä, mutta jotkut tykkää.)
ja menisin Pesupood-nimiseen liikkeeseen :-)
Ihania pellavatektiilejä vaikka missä väreissä. Myös valkoista tietenkin.
Helsingissä on kymmeniä sisustusliikkeitä. Sopisiko sulle Laura Ashley, on kanssa kuvastoissa aika romanttinen ja rönsyilevä, mutta paikan päällä ja yksitellen löytyy vähemmänkin romanttista. Skannohan on hyvä kanssa. Mä kävisin Sinuna myös ehkä Casuarinassa ja Wandassa. Paras vinkkihän on lukaista muutama kotimainen sisustuslehti ja katsoa niistä missä myydään ko. tyylisiä tavaroita. Yleensähän valtaosa tavaroista on helsinkiläisistä/valtakunnallisista liikkeistä.
White on white muutti juuri Manskulle isompiin tiloihin, tyyli taitaa kuitenkin olla "liikaa".
Kokeile myös Mokoa Punavuoressa, sieltä löytyy väriä.
Kannattaa ehdottomasti tutustua myös Stockmannin Habitat-kokoelmaan, sitä ei saa mistään muualta Suomesta. Aika edullinenkin.
Jos design kiinnostaa niin Aero on mahtava liike Erottajalla ja Kartell siinä vastapäätä.
tyylisuunnasta puhutaan?