Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei tuokaan naapurin akka tiedä stana mistään mitään!!!!

Vierailija
13.06.2010 |

Kahdeksatta (8) vuotta luuhaa kotona, lapset 7v, 5½v ja 1½v, mies tienaa niin ettei töitä tarvitse edes muutamaa tuntia päivässä tehdä.

Elämä ja arki koostuu siitä että on lastensa kanssa (jos eivät ole pkssa), käy 2x/vkossa ruokakaupassa ja matkustaa säänn. Ja miehensä haluaakin sitä vielä useamman kerran viikossa, onneks olkoon vaan siitäkin onnesta.

Vituttaa, korpeaa, ahdistaa ja kyrpii stana ihan helvetisti tällä hetkellä!!!!!!

Ja KYLLÄ, tämä oli purkaus ja KYLLÄ on pala kurkussa.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
13.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos sillä naapurin akalla on asiat hyvin, niin sekö sitten tarkoittaa ettei tiedä mistään mitään? Häh?

Jos menee kurjasti niin sittenkö tietää kaikesta kaiken??? Mä en nyt ymmärrä...

Vierailija
2/14 |
13.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi meillä vain kaksi lasta 5v ja 3v jotka ei ole päiväkodissa. ja kotonakin olen ollut "vasta" 6v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
13.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

totta se onkin tässä tapauksessa ettei se tiedä mistään mitään. Stana oikein tyyppiesimerkki ihmisestä jolla kaikki sujunut hyvin, helposti ja onnellisesti. Ja vaivatta.

Ap

Vierailija
4/14 |
13.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuo otsikko liittyi tekstiin, en ymmärrä.

Vierailija
5/14 |
13.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

naapurin lapsiluvusta ja elintasosta

Vierailija
6/14 |
13.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jostakin olen kateellinen niin siitä ettei hänen tarvitse tehdä yhtikäs mitään saadakseen about kaiken. Ja toiset, kuten minä ja mies, raadetaan täyttä päivää niin että avioliittokin kusessa ja siltikään ei tulla toimeen.

Ja kyllä, asuntolaina on kuten heilläkin.

Ap

Vierailija
7/14 |
13.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jostakin olen kateellinen niin siitä ettei hänen tarvitse tehdä yhtikäs mitään saadakseen about kaiken. Ja toiset, kuten minä ja mies, raadetaan täyttä päivää niin että avioliittokin kusessa ja siltikään ei tulla toimeen. Ja kyllä, asuntolaina on kuten heilläkin. Ap

Ei kai se naapurin vika ole, jos sun ja miehes täytyy raataa niska limassa ja avioliittokin on perseestä?

Kasva aikuiseksi!

Vierailija
8/14 |
13.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun elämäsi olisi tasan yhtä onnetonta vaikka naapurin akkakin olisi onneton. Olet tyhmä. Elä omaa elämääsi ja muuta sitä jos noin vituttaa.

Vierailija
9/14 |
13.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinulta pois?

Ei elämä ole oikeudenmukaista eikä tasapuolista.Ei ole koskaan ollut. Mitä nopeammin se oivallat ja lakkaat vertaamasta omaa elämääsi muiden elämään, sitä nopeammin opit olemaan tyytyväinen omaasi.

Kyllä meillä kaikilla on omia vaikeuksiamme, ehkä myös tällä naapurilla. Toiset vaan eivät niitä juurikaan toisille avaa tai eivät vaan anna niiden häiritä. Itse olet vastuussa avioliittosi onnellisuudesta, ei naapuri.

Elämä ei ole helppoa. Ei siihen kannata pyrkiäkään. Vapaudu kateudestasi.

Vierailija
10/14 |
13.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kai sitä vähemmästäkin katkeroituu jos niikseen olisi, elämäni ollut syntymästä asti säännöllisesti silkkaa paskaa eikä loppua näy.

Ja sinä "arvon rva" Pohjanmaalla jos luet tämän ja tunnistat itsesi tästä, niin älä ime hernaria nenuun, olen vain totaalisen loppu.

Ap

Vierailija
11/14 |
13.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kai sitä vähemmästäkin katkeroituu jos niikseen olisi, elämäni ollut syntymästä asti säännöllisesti silkkaa paskaa eikä loppua näy.

Ja sinä "arvon rva" Pohjanmaalla jos luet tämän ja tunnistat itsesi tästä, niin älä ime hernaria nenuun, olen vain totaalisen loppu.

Ap

Naapurikateudessasi on epänormaaleja piirteitä, sotket oman minäsi itsellesi tuntemattoman ihmisen persoonaan.

Vierailija
12/14 |
13.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tuo on kauheinta, kun ihmiset luulevat tietävänsä muutaman ulospäin näkyvän asian perusteella ihmisten elämästä paljonkin ja sitten kadehtivat noin raivokkaaseen vihaan asti! Kuvottavaa.

Tiedoksesi ap, että ihan varmasti jokaisella ihmisellä on omat ongelmansa ja huolensa, murheensa jne. Tietysti jos omassa maailmassa vain raha ja ulkoiset puitteet merkitsevät, on vaikeaa ymmärtää, asiaa on vaikeampi sisäistää.

Omiin asioihin voi myös vaikuttaa, muista sekin. Jos olet itse jättänyt opiskelut vähemmälle ja nainut tyhmänpuoleisen kaverin ja siksi nyt kärsit, kohdista toki viha itseesi äläkä naapuriisi.

Vierailija
13/14 |
13.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä säkin mun murheista luulet tietäväsi?

Vierailija
14/14 |
13.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sun pitäisi mennä laittamaan pääsi kuntoon terapiaan, jossa voisit paitsi eheyttää itseäsi sisäisesti, myös saada sieltä eväitä toimiaksesi niin, että saisit elämäsi vihdoin raiteilleen.

Elämäsi onnen avaimet ovat omissa käsissäsi. Jos toimintatapasi on kerryttää vihaa sisälläsi, varmasti elämäsi on tulevaisuudessakin onnetonta. Tiedän kaltaisiasi ihmisiä, ja he ovat todella ikäviä ja vaikeita tyyppejä, vaikka päällepäin kykenisivätkin usein peittämään vihaansa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan