Miksi tämän palstan avaukset ja vastaukset ovat usein niin kamalan
provosoivia, tylyjä, lyttääviä, kaikkitietäviä, rasistisiä, tympeitä, jne? Mitä kirjoittajat siitä saavat? Jotain sairasta mielihyvää toisen mielen pahoittamisesta? En nyt osaa pukea tätä sanoiksi, mutta useilla muilla palstoilla haukutaan Vauvan palstaa ja palstalaisia, enkä oikeastaan ihmettele yhtään. Surullista. EIkö tämän tulisi olla mukava pieni paikka yhteiselle höpötykselle, paikka josta saa vinkkejä, apua, ideoita, juttuseuraa. Mitä on tapahtunut, mikä mennyt pieleen?
Kommentit (4)
että on vähän särmää, mutta kyllä jotkut palstan vakiprovoilijat, esim. Psykomamma, alkaa jo vähän kyllästyttää.
Ei täällä yksinomaan kiusata ja soiteta suuta. Kyllähän monissa keskusteluissa ilmenee myötätuntoa ja tarjotaan konkreettisia ehdotuksia avuksi.
Minusta tämä av on aika asiallinen palsta verrattuna esim. joihinkin suomi24:n palstoihin.
Törkeydet ovat törkeyksiä, mutta peräänkuuluttaisin pientä realismia. Ihmiset suhtautuvat asioihin eri tavoin, ja nämä suhtautumiset tuleva täällä ilmi. Iva, kauhistelu, viha, torjunta, kaikkia näitä täältä löytää. Esimerkiksi minua saattaa joskus naurattaa jopa itse saamani ivalliset kommentit, jos niissä on jokin oivallus. Mutta tottahan jotkut myös loukkaantuvat. Ja kukin suhtautuu tavallaan.
Tällaisia me ihmiset olemme. Ja psykomamma etenkin - joka tuskin on yksittäinen persoona. Joillekin vain on muotoutunut tapa kutsua psykomammaksi kaikkia, joiden juttuja haluavat alentaa jostain syystä.
ei yhtään kehitä ihmisen ajattelua, jos kaikki ovat vaan "joo, oon ihan samaa mieltä kaikesta" "ihanasti sanottu, olet ihana". Eikö ole mielenkiintoisempaa miettiä, miksi joku vaikka raivostuu kamalasti siitä, että lapsi on ujo?
löytyy ihan riittämiin. AV on vittuilijoiden palsta ja minä pidän tästä tällaisena. Mikset itse pysy siellä "höpöttelijöiden palstalla", jos ei meno miellytä.
Ei voi kun ihmetellä niitä, jotka narisevat AV:n kamaluudesta. Mikä pakottaa täällä hengailemaan?