Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

no moi kullanmurut ja idiootit

Vierailija
13.06.2010 |

iten teillä mennyt, onko palstan taso pysynyt samana, huonontunut vai jopa parantunut poissa ollessani. Näköjään jotain uudistuksia tapahtunut poissaoloni aikana. mm. tuo varmennus, tuleeko se joka viestiin?



voin kertoa, että elämä ilman av:n juttuja ollut erittäin positiivinen asia. tulin kuitenkin välillä katsomaan miten teillä menee.



-ex-vakkari (18tuntinen päivystys silloin)-

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi seitsemän