Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Inko parempi työskennellä puhelinmyyjänä vai elää sossutuilla?
25.06.2026 |
Harva rehellinen työ on yhtä halveksittu ja syljeksitty kuin puhelinmyyntityö. Säälin opiskelijoita, jotka joutuvat sitä tehdessään ottamaan vastaan kaiken sen ilkeyden.
Kommentit (6)
Sama asia
Suurin osa puhelinmyyjistä tarvitsee sossun tukia.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Puhelinmyynti on isolta osin rikollisuutta. Myydään väkisin vanhuksille ja heikoille.
EI taida olla paljoa tuntipalkkaisia puhelinmyyjiä.
Vierailija kirjoitti:
EI taida olla paljoa tuntipalkkaisia puhelinmyyjiä.
Sepä siinä onkin, että saadaksesi palkkaa sinun on myös myytävä.
Alue: Aihe vapaa
Jos sillä puhelinmyyjän työllä onnistuu tienaamaan niin tietysti sitä kannattaa tehdä. Mutta se vaatii oikeasti taitoa puhua ihmisille. Ei ollut mun juttu.