Mitäpä näin sunnutai päivän kunniaksi söitte tai syötte.
Minä laitoin perus jauheliha mureketta uuniin ja samalle vuokaan kesäkurpitsa viipaleita. Lisäksi keitetyjä kuoriperunoita ja vihanneksia.
Kommentit (27)
makaronilaatikkoa, valmis puolen tunnin päästä.
Lasten toive. Ja sopii meille vanhemmillekin.
Illalla pitäisi vääntää joku laatikko tms. en ole vielä päättänyt.
lapset ei vain hirveästi tykkää.
läjä irtokarkkeja ja pari suklaahippucookieta...joo, noloa, mutta lapset on poissa eikä kerrankin tarttee miettiä tasapainoista ateriaa lautasmallin mukaan. Illalla sit taas sitä.
by the way, sokerihumala tuntuu olevan ihan todellinen ilmiö.
kärryttelin aamulla kauppaan ja ostin jauhelihat ym, nyt ootellaan vaan miestä kotiin töistä!
Perunoita, silliä, munia, kasviksia.
Just pistin perunakattilan hellalle. Rouva palajaa n. puolen tunnin päästä viikon työreissultaan. Ilahtuu hitosti kun saa valmista ruokaa, eikä huomaa asunnossa vallitsevaa kaaosta :D
Päivilliseksi pyttipannua keitetyistä varhaisperunoista, herkkusienistä ja broilerista.
Jaha. Taas mä sählään. Jos mä sitten pistäisin tuo perunakattilan sille levylle jonka väänsin päälle, niin vesi kiehuisikin joskus :D
erittäin hyvän ystävän kanssa ravintolaan syömään ja juoruamaan ja puhumaan ja nauramaan :)
Sen jälkeen elokuviin katsomaan SinkkuElämää2 :)
2v sai valmispurkin ruokaa, 6v ja 8v söivät yhden kebakon, palan melonia ja kurkkua.
Kun isi tulee töistä, syömme makaronilaatikkoa.
itse olemme syöneet sitä viikolla. Pojat virvelöivät mokillä ja saivat viisi haukea yli 2kg painoisia.
Minä laitoin perus jauheliha mureketta uuniin ja samalle vuokaan kesäkurpitsa viipaleita. Lisäksi keitetyjä kuoriperunoita ja vihanneksia.
Ihana lukea noita ruokajuttuja , saa ideoita itsellekkin.
Vierailija - 13.06.10 01:32 (ID 10645574)
Vastausviesti
No eipä ko. ohjeessa nyt mitään erikoista ideaa ole, perusarkiruokaa.
nyytissä uusiaperunoita (pieniä paloja) sipulin ja voin kera. NAMNAM. Myös perussalaattia tein. Hyvää oli.
Joten oli pakko katsoa mitä kaapista löytyy.
Syömme kohta perunamuussia (2 kg perunoita löytyi), kalapuikkoja ja "salaattia". "Salaatissa" on herneitä, aurinkokuivattua tomaattia, yksi tuoretomaatti ja punaista paprikaa.
Jälkkäriksi 14-vuotias leipoo kaksi marjapiirakkaa, täytteenä kermaviiliä, puolukkaa ja mustikkaa.
Ei mikään gourmetateria, mutta eipä tarvinnut lähteä kauppaan :-).
kummasti rupes täyttämään ihan kun olisin syönyt.
pellosta ja sipuli-voisoosia. Grillattiin naudan ulkofilepihvit, maissintähkiä ja herkkusieniä. Lisäksi vielä salaatti, jossa oli jäävuorisalaattia, kurkkua, kirsikkatomaatteja, ananasta, herneitä ja katkarapuja.
Illalla pitäisi vääntää joku laatikko tms. en ole vielä päättänyt.