Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naurettavia nuo tuoreet äidit jotka ei muka hetkeäkään pärjää vauvan kanssa ilman miestä! Muutama

Vierailija
13.06.2010 |

tuttu lähipiirissä saanu hiljattain vauvan ja ei hitto.. Jo synnytyksestä lähtien mies ei saa edes ulos poistua, kun akka ei hetkeäkään pärjää itekseen.. Sama vauvan kans, vaikka mies käy töissä päivät, yöllä on herättävä vauvaa pullottamaan kun äitee on NIIIN väsynyt että haluaa nukkua, eikä jaksa imettää joka syöttöä.. Hohhoijaa.

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
13.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saakos se äitee sit lähteä ja mennä ja isä jäädä kotiin vauvan kanssa? No, tää on niin provo ettei mitään rajaa. huohuoh miten väsynyttä.

Vierailija
2/59 |
13.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja naurettaavaa nuo äidit, jotka eivät voi edes vessaan mennä ilman vauvaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
13.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ap mutta olen itsekin kummastellut vastaavia tapauksia lähipiirissä. Ihan tavallinen vauva, ei mitään koliikkia tms. mutta mies ei saisi edes kauppaan mennä kun äiti ei muuten pärjää yksin vauvan kanssa. Ja isyysloman loppu on aiheuttanut suunnilleen hermoromahduksen, kun kaksi käsiparia pitäisi välttämättä olla yhden vauvan kanssa.

Vierailija
4/59 |
13.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastasyntynyt on paljon riippuvaisempi äidistä kuin isästä, ja hormonit auttaa äitiä tässä. Säälittää kun nykynaiset on niin reppanoita!! Jos isä käy töissä, onko liikaa vaadittu et kotimamma yöt hoitais tenavaa? heti kun mies tulee töistä, muksu lykätään isälle.

Vierailija
5/59 |
13.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmetelly kans samaa. pitää olla kotona ja sit jos johonki lähtee niin soitellaa sellasia raivoomis puhluita perää!!! tiän kyl monta sellasta et miehen pitää olla kotona vaikka lapsi on jo vuoden!

Vierailija
6/59 |
13.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mitäs se mun hanuria kutittaa jos joku toinen perhe tekee toisella lailla. Ja minäkin kyllä toivon isää kotiin aina mahdollisimman suoraan, vaikkakin kyllä harrastaa paljon ja vaikka mitä. Yksin vauvan kanssa on niin yksinäistä ja välillä tosi raskastakin. Mutta olen hoitanut siivoukset ja ruoanlaitot, en kyllä kaipaa siitä mitään mitalia.

Se on jännä miten samaan aikaan ollaan että "isät mukaan hoitoon ja ei saa sairastua vahvuuteen ja pitää osata pyytää apua jos ei jaksa" ja sitten jos näin toimii niin selkäänsähän siitä saa. On kuin varis terva-aidalla, jonnekin kun kumartaa niin toisaalle pyllistää.

kakkonen.

Vierailija
7/59 |
13.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko käynyt mielessä?

Että on miehiä, jotka ei haluaisi mennä töihin muutamien viikkojen jälkeen synnytyksestä?

Kuka teidän mielestä käy kaupassa jos nainen on kiinni sidottu mieheen muttei toisaalta mieskään saisi kotoaan lähteä, mummuko tuo ruuat?

Nämä jutut on taas ihan puppua.

Vierailija
8/59 |
13.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka mies ei osallistu lastenhoitoon ja joka luulee olevansa äitiydessä niin täydellinen!!

Vierailija
9/59 |
13.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko se ihan oikeaa avuttomuutta vaiko jotain pelkoa siitä että "tasa-arvo" ei toteudukaan tmv ukkoa ei pakota nyhjäämään joka hetki kyljessä kiinni..

Mä olin esikoisen totaali-yh syntymästä lähtien kun mies kuoli raskausaikana onnettomuudessa, enkä silti koskaan kokenut niin väsynyt olevani etten jaksais omaa vauvaa hoitaa.

En tajua miten ihmeessä yksi vauva voi aikuisen terveen naisen niin perinpohjaisesti väsyttää? Siis jos nyt ei ole mikään koliikki tmv sairaus, vaan ihan "perusvauva" niinkuin suurin osa.

Vierailija
10/59 |
13.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen huomannut päinvastaisen reaktion. Isä ei missään nimessäkään saa hoitaa vauvaa kun äiti tekee sen omasta mielestään paremmin kun nyt sattuu olemaan se äiti. Ja jos isä nyt edes kerran saa vaikka vaihtaa vaipan niin äiti on jo neuvomassa, ettei sitä tuolla tavoin tehdä. Mutta toinen ääripää tämäkin.

Vierailija
11/59 |
13.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka mies ei osallistu lastenhoitoon ja joka luulee olevansa äitiydessä niin täydellinen!!

tosi paljon lastenhoitoon ja ihan vapaaehtoisesti - silti JAKSAISIN vauvan hoitaa ihan yksinkin eikä esim miehen työmatkat aiheuta itkupotkuraivareita ja avuttomuuskohtauksia niinkuin eräillä.

Ja täydellinen en luule olevani, mutta taatusti kyllä parempi äiti kuin nämä marisevat reppanat joilta joku äidinvaistossa tuntuu olevan kyllä aika pahasti hukassa.

Vierailija
12/59 |
13.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haista kuule pitkä paska!

Koska sinä olet selvinnyt vauva-ajasta vaikka toinen sattuu silloin kuolemaan niin eikö parisuhteessa olevat saa väsyä?

Sehän on yksi suurimmista kriisiajoistakin: kun saadaan vauva. Moni eroaakin tänä aikana.

Minulla on neljä tavallista pentua, hyvin nopeasti lapset on saanut aina tyytyväisiksi mutta en minä lähde arvostelemaan toisia ihmisiä vaan jos tekee erilailla kuin minä.

Työpaikalla on semmonen kusipää mamma joka erosi ukostaan (siis ukko jätti) kun tuo oli paksuna ja tämä mamma kiljuu työpaikalla vielä 10 vuotta jälkeenpäin miten ukko on paska, sen eukko ties mikä huora ja jos kerrot miten väsyttää niin paskaa sataa niskaan KOSKA ONHAN SULLA MIES! :)

-Ja mun mies on ihana, osallistuu ja antaa mulle omaakin aikaa! Sekö tekee minusta robootin joka ei saa valittaa (tai olis voinu varmaan jättää pari lasta tekemättä).

9

Vierailija
13/59 |
13.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haista kuule pitkä paska! Koska sinä olet selvinnyt vauva-ajasta vaikka toinen sattuu silloin kuolemaan niin eikö parisuhteessa olevat saa väsyä? Sehän on yksi suurimmista kriisiajoistakin: kun saadaan vauva. Moni eroaakin tänä aikana. Minulla on neljä tavallista pentua, hyvin nopeasti lapset on saanut aina tyytyväisiksi mutta en minä lähde arvostelemaan toisia ihmisiä vaan jos tekee erilailla kuin minä. Työpaikalla on semmonen kusipää mamma joka erosi ukostaan (siis ukko jätti) kun tuo oli paksuna ja tämä mamma kiljuu työpaikalla vielä 10 vuotta jälkeenpäin miten ukko on paska, sen eukko ties mikä huora ja jos kerrot miten väsyttää niin paskaa sataa niskaan KOSKA ONHAN SULLA MIES! :) -Ja mun mies on ihana, osallistuu ja antaa mulle omaakin aikaa! Sekö tekee minusta robootin joka ei saa valittaa (tai olis voinu varmaan jättää pari lasta tekemättä). 9

Saa kai sitä ihmetellä, MIKÄ siinä pienessä vauvassa NIIN kauheasti VÄSYTTÄÄ?

Vierailija
14/59 |
13.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjottaisitko numeron, joka olet niin olisi helpompi seurata ketjua! Olet siis ap?

Minunkin mies käy työmatkoilla, joskus viikkoja pois.

Mutta kyllä minusta jokanen ihminen saa vaikka kesälomalla väsyä kun ollaan viikkoja yhdessä ja plaaplaa.

Ei äidinvaistoihin liity mitenkään. Kyllä lapsettomatkin joskus väsyy. MITÄ SITTEN?

Sinä olet joku marttyyripaska, joka siivoaa, tekee ja vaikka pää irtoaa kun mies matkalla niin hoidetaan homma tyynenä.

Ja kaikkien pitää olla sun kaltasia?

9

Vierailija
15/59 |
13.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään. En puhunut ITSESTÄNI! Meillä on 4 alle kouluikästä ja tämä on parasta aikaa.

Minua vaan syö tämä toisten arvostelu. Mitä sinä mitään tiedät toisten elämästä?

Mitä sinä ajattelet jos joku nuori ihminen väsyy? Ei ole lapsia, elämä ihan jees.

Eikö ihmisellä saa olla tunteita? Mitä kamalaa on olla väsynyt?

9

Vierailija
16/59 |
13.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjottaisitko numeron, joka olet niin olisi helpompi seurata ketjua! Olet siis ap? Minunkin mies käy työmatkoilla, joskus viikkoja pois. Mutta kyllä minusta jokanen ihminen saa vaikka kesälomalla väsyä kun ollaan viikkoja yhdessä ja plaaplaa. Ei äidinvaistoihin liity mitenkään. Kyllä lapsettomatkin joskus väsyy. MITÄ SITTEN? Sinä olet joku marttyyripaska, joka siivoaa, tekee ja vaikka pää irtoaa kun mies matkalla niin hoidetaan homma tyynenä. Ja kaikkien pitää olla sun kaltasia? 9

ihan ilman numeroitakin.. Mä vain ihmettelin MIKÄ SIINÄ VAUVASSA NIIN VÄSYTTÄÄ? Voisiko joku yksilöidä? Siis niin paljon, että koetaan että sen miehen pitäis ihan koko ajan olla siinä paikalla?

Ja ei, en koe olevani marttyyri vaan ihan normaali nainen jolle ei lasten- ja kodin perushoito kyllä mitenkään aiheuta mitään pään irtoamista :D :D

Vierailija
17/59 |
13.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että tuore äiti ei saisi olla väsynyt? Äiti ei saisi olla ihan pihalla aluksi ja tarvita apua vauvanhoidossa? Herranjumala, mitä sontaa täällä suolletaan ja vielä äities suusta! : O

Ei ihme, että Suomessa sairastutaan masennukseen, kun on tuollaisia naapureita/työkavereita/sukulaisia lähipiirissä. : P

Hävetkää, miettikää, mitä suustanne suollatte. Hävettää olla nainen ja äiti, kun on tuollaisia ihmisiä olemassa.

Vierailija
18/59 |
13.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen hoitakoon vauvan ja kodin ja valittaa ei saa, eikä varsinkaan VÄSYÄ. Pitää vaan olla vahva, koska MINÄ pärjäsin.

Miettikää, ihan oikeasti. Käyttäkää aivojanne kaikki nyt pienen hetken ajan.

Vierailija
19/59 |
13.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri sai vauvan ja mies pitää isyysloman sekä kesäloman putkeen, lähtee töihin vasta kun vauva on reilu 2kk. Ja kaverini on sitä mieltä että tämä on aivan ehdoton järjestely, sillä hän ei selviäisi arjesta jos miehen pitäis mennä töihin isyysloma loputtua. Niinpä....

toinen kaverini repii pelihousunsa jos mies soittaa töistä ja sanoo että menee tunti pidempään, eli ei pääse kotiin vielä puol neljä vaan vasta lähempänä viittä. Kuulema maailma kaatuu silloin päälle.

Onneksi mulla ei ole noin rankkaa vaikka lapsia onkin peräti kolme.

Vierailija
20/59 |
13.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun äiti on NIIN väsynyt - väsynyt MIHIN? Kyllä hävettää olla nainen jos joku ajattelee oikeesti NOIN!

Jos niin kamalasti vaan väsyttää ihan normaali elämä niin kannattaisko ne lapset sit vaikka jättää tekemättä.. ei-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme