Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

10kk ikäinen tykkää tosi paljon ranskalaisista ja nakeista, kokeilkaa vaikka.

Vierailija
13.06.2010 |

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
13.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän 8kk pojalle.

Vierailija
2/9 |
13.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas yrittää saada AV-mammoja suuttumaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
13.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

9kk lapsemme odottaa innolla lastenateriaansa lelulla.

Jälkiruokana aina pirtelö.

Vierailija
4/9 |
13.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä mun 10kk ikäinen vauva tykkää.

Vierailija
5/9 |
13.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ollut hampurilaispaikassa töissä opiskelujen ohessa ja siellä tuli vaikka minkämoista vastaan. Ihan pienillekin tilailtiin lasten aterioita ja tulipa joku varta vasten kysymään, josko ranskalaiset saisi suolattomina, kun ne tulisivat 10-kuiselle! Ei hemmetti, jos tulis uudelleen tilanne vastaan, varsinkin nyt, kun on itsellänikin lapsi, niin lastensuojeluilmoituksen tekisin moisista!

Vierailija
6/9 |
13.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ollut hampurilaispaikassa töissä opiskelujen ohessa ja siellä tuli vaikka minkämoista vastaan. Ihan pienillekin tilailtiin lasten aterioita ja tulipa joku varta vasten kysymään, josko ranskalaiset saisi suolattomina, kun ne tulisivat 10-kuiselle! Ei hemmetti, jos tulis uudelleen tilanne vastaan, varsinkin nyt, kun on itsellänikin lapsi, niin lastensuojeluilmoituksen tekisin moisista!

Kyllä jokaisella vanhemmalla on ihan sinun mielipiteistäsi riippumatta oikeus syöttää lapselleen mitä tahansa. Sori vaan. Eli voit työntää sen ilmoituksesi sinne, mihin aurinko ei paista.

Kaikkia kyyliä sitä maa päällään kantaakin.

Vierailija
7/9 |
13.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos niitä syöttää kymmenkuiselle joskus harvoin ja suolattomina. kyllä 10 kk vanha vauva osaa jo syödä sormin.

Vierailija
8/9 |
13.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan pienillekin tilailtiin lasten aterioita ja tulipa joku varta vasten kysymään, josko ranskalaiset saisi suolattomina, kun ne tulisivat 10-kuiselle! Ei hemmetti, jos tulis uudelleen tilanne vastaan, varsinkin nyt, kun on itsellänikin lapsi, niin lastensuojeluilmoituksen tekisin moisista!

Meidän ylihoikalle tytölle, jolla on kasa allergioita nimenomaan useampi lääkäri suositteli 1v:nä ranskiksia, toki vähemmällä suolalla. Hauskaa jos joku olis tehnyt lastensuojeluilmoituksen aiheesta :D

Nyt kolmevuotiaana edelleen reilusti alipainoinen ranskiksista huolimatta...

Vierailija
9/9 |
13.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä upporasvassa paistettuja ranskalaisia, jos on pakko jotain niin epäterveellistä lapseensa tunkea.

Eiköhän niitä laihojakin lapsia voisi jollain terveellisemmällä keinolla koittaa lihottaa?

P.S. Oma tyttö menee miinuskäyrillä painossa, mutta eipä ole tarvetta lihottaa, kun syö kuitenkin hyvin. Ei todellakaan ole maistamassa mitään hampurilaispaikkojen ruokia ainakaan ennen kahta ikävuotta, enkä kyllä sittenkään vie sinne. Kotona voi siinä iässä saada maistaa jotain ranskalaisia. Mutta herkutella voi terveellisemminkin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kaksi