Erosta vasta hetki, mutta tänään ahdistaa valtavasti
On tunteita ollut laidasta laitaan, hyviä ja huonoja päiviä. Eilen illalla sain tietää, että ex on tuonot uuden naisystävänsä meidän yhteisten ystvíen luokse kylään ja tuli aivan valtavan huono olo..:( Siis niin fyysisesti, kuin henkisesti. Minun ystänäni kotiin, joka on ollut meidän kyläpaikka!
Nyt ahdistaa, kurkkua kuristaa, mitään en saa tehtyä jne. Nukahdin n.01.30 ja heräsin 04.33... Sen jälkeen ei uni tullut..
Aloin kirjoittaa ex- miehelle kirjettä n.5 aikaan ja laitoin siihen paperille kaiken mitä tunnen. Niin vihan, surun, ikävän ja tietysti myös iloista ja onnen hetkistä. Sivuja tuli monta, mutta täyttä asiaa ja tunnetta.
Olemme "puheväleissä", mutta siis niin että minä en puhu mistään muusta kuin lasten asioista ja kaiken muun olen lopettanut. Nyt kuitenkin tuo kirje mietityttää.. Jos en sitä anna, laitan tuntteet roskikseen, niin hän ei tiedä mitä täällä hänen vanhassa kodissaan tapahtuu, mutta jos taas annan sen, niin osoitanko sillä taas sitä heikkoutta mikä minussa on..? Olen niin rikki etten osaa sitä kenellekkään edes sanoin kuvata!
Hei ap... Käytköhän vielä palstalla? Miten voit nykyään? Minulla oli samaanaikaan erittäin kipeä ero meneillään, niin kipeä, etten kärsinyt edes kirjoittaa tänne palstalle.
Itse tein sen virhee, että avauduin eksälle ja mua loukkasi ihan hirveästi se, kun hän ei reagoinutkaan toivomallani tavalla. Mulla se söi itsekunnioitusta todella pahasti ja oli todella nöyryyttävää.